piątek, 29 kwietnia 2011

biżu

Nareszcie wolne! 9 wspaniałych dni, które jednak zaczynają się bardzo.. średnio. Za oknem deszcz, zbiera się na burzę, a ze sprawdzianu z biologii (która przecież jest priorytetem) 4/11 punktów.. + jeszcze 2 zadania niesprawdzone, cholera.

Zamówiłam sobie ręcznie robioną biżuterię, pierwszy raz w życiu.. Poprostu się zakochałam! Ale narazie nie zapeszam, czekam cierpliwie na wykonanie i dostawę, jak dostanę to na pewno wstawię zdjęcia ;).
A tymczasem zapraszam, może i Wy coś zamówicie?
KLIK!

+ zdjęcia:
 'you were never my boyfriend'




 

24 komentarze:

  1. u mnie w mieście też nie ma sklepu typu H&M ,a wprost uwielbiam tą marke ;d ta marynarka to z cubusa jak cos ;)
    obserwuje. xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena pudru do 7,50 zl ;)
    Jak na taka cene to dobry ;)
    Uzywalam nawet z meybelline i nie bylam tak zadowolona jak z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dla ciebie biologia też jest ważna. Jesteś w klasie biologiczno-chemicznej?
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w humanie, bo nie dałabym rady z chemią. Z biologią też nie idzie mi najlepiej, ale muszę ją zdać chociaż na podstawie, bo chcę iść na psychologię.
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że napewno jest w Naturze, a w Rossmanie nie wiem ;)
    Moglas go nie zauwazyc bo dopiero niedawno wyszedl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w pierwszej, czyli też za 2 lata matura. W gimnazjum kiedy miałam wybrać szkołę zastanawiałam się co bym chciała robić i tak wyszło, że nic innego NA RAZIE nie wchodzi w grę, chociaż wiem, że muszę się porządnie przyłożyć do tej biologii, bo będzie ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałam iść na ogólny, ale w końcu drogą eliminacji wybrałam human, chociaż historia jest straszna (niedawno miałam wystawione zagrożenie) i na razie mam ją tylko 3 razy w tygodniu, ale już niedługo będzie 5 ; /
    Nie ma szkoły idealnej dla mnie w moim małym mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Od przyszłego roku muszę poważnie wziąć się do roboty, a teraz zostało mi tylko poprawienie niektórych ocen i nie złapanie żadnej jedynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo, haha ;D Zamiast się poprawić to ja jeszcze gorzej się uczę i to ze wszystkiego. Ta nauka to jednak ciężka sprawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale masz fajnie. Też chcę do Hiszpanii!
    Wiesz co? Może napisz do mnie na gg to sobie łatwiej pogadamy :) 10840747

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe ,moge cie tylko pocieszyć tym ,ze u mnie nie ma żadnej z tych sieci sklepów ,które lubię typu Reserved czy H&M .;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. żeby u mnie otworzyli H&M ..mm .. to by było cudownie ;d u mnie jest podobnie z otworzonym niedawno sklepem 'yups' - w tych samych ubraniach chodziła większość ludzi w moim wieku . Podobnie jest z innymi miejscowymi sklepami ,więc NUDA xd chociaż w tak małym mieście w jakim mieszkam ,gdyby otworzyli jakąś sieciówke typu wcześniej wspomniany H&M byłoby podobnie jak z innymi sklepami. Eh.. trudno jest jak się mieszka w takim małym mieście ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjecie najładniejsze ; *)
    i fajna koszulka;p

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe ;d właśnie raz na jakiś czas robię sobie taki wypad ,chociaż za bardzo też nie mam czasu ;p a przed internet także czasami zamawiam ,tylko mam troche uraz do zamawiania na allegro bo dwa razy ,gdy zamawiałam z japan style przesyłka nie dotarła.. ale to juz inna sparawa. a co to trzeciej rzeczy-czyli SH ,to też czasami tam zaglądam ,bo przyznam ,iż można znaleźć ciekawe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale średniowiecze i antyk to to samo ;D ;*
    haha.a mi za to polski idzie no nawet w miarę tak na 4 umiem xd :D ;*
    buziii xd ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. znaczy po jakichś 3 miesiącach noszenia spodni zamówionych z japan style porwały mi się ;d na zdjęciu wyglądały zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Zamówiłam też dres ,który wydawał się dobrej jakości ,ale niestety na spodniach pojawiły się dziurki ;/ zamówiłam też sukienke , ale niestety nie doszła do dzisiaj mimo ze zamawiałam ją jakieś 3 miesiące temu. Co do rzeczy z SH to też mam stamtąd pare ubrań z H&M ,świetnej jakości ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta biżuteria, może coś zamówię. :> Fotki super. Dodajemy się do obserwowanych? ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. gdybym tylko mogła nosić zwykłe kolczyki ehh...

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje bardzo,miło mi,że Ci się spodobało!takk się składa,że u mnie jest to samo i nie ma żadnego z tych sklepow:Dhih
    b,ładna jesteś!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe ;p ja sie zle czuje bez pokladu czy cos ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. uczulenie na sztuczną biżuterie niestety

    OdpowiedzUsuń
  22. heyy! :) pracuje jako kasierka ;p nic specjalnego no ale to tylko robota tymczasowa bo chodze jeszcze do szkoly ;p
    ciekawy blog, widze ze tez zaczynasz tak jak ja ;p
    bede tu czesciej wpadac i oczywiscie zapraszam do siebie ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście lubię robioną biżuterię . Moja kuzynka robi także mam za darmo . :*
    + moje zdjęcie jest to 1st.;]

    OdpowiedzUsuń