niedziela, 1 maja 2011

kiepsko

Cześć! Wczorajszy występ był cudowny, szczególnie podobała mi się solówka tancerki na ławce.. Coś pięknego. Chciałabym tak tańczyć. Mam jakieś zdjęcia, ale niewiele na nich widać, ponieważ było kompletnie ciemno. Tak czy inaczej- było super, przyjaciółka nie zawiodła :).

A dziś? Dzień do dupy. Humoru 0, wszystko u mnie jest na "nie". Zamknęłam się w pokoju i chyba przesiedzę tu cały dzień, nikogo nie chcę "zarażać" smutkiem i złością. Nawet nie znam powodu swojego zachowania.. ale może to dlatego, że okres mi się zbliża.

A tymczasem.. Na rozluźnienie wpierniczam wszystkie słodycze, które mam pod ręką.. Mnnnniami!




Zdjęcia z 2009/2010r.

25 komentarzy:

  1. fajne zdjecia..mam takie maso serduszko tic-taców :)

    Blog warty uwagi,
    DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH I LICZĘ NA TO SAMO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie.. jak zbliża sie okres. :)
    hehe . :** ładne zdjęcia . <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam za bardzo nie widze roznicy bo to tylko rozjasnianie, tylko tyle ze mam troche jasniejsze i ze odrostow juz nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja te buty brałam z aldo, świetny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no zrobię, tylko muszę poszukać takich odpowiednich ubrań.. :)

    wieczorkiem powinnam dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam dzisiaj zły humor dzisiaj i zjadam wszystkie słodycze ;p u mnie tak często jest ,gdy jest zła pogoda i nie ma co robić ;]
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe ;d ja też zawsze jak mam zły dzień to włączam ulubione piosenki ,wkładam słuchawki (a czasami puszczam na cały regulator) i słucham ;) to na serio pomaga i daje lepszy nastrój ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. ;d Dla mnie muzyka pełni ważną rolę w moim życiu. Kocham taniec i śpiew. Ale czasami wole po prostu siedzieć i jej słuchać <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie tańczę jakoś pięknie ,ale coś tam umiem. Chciałabym tańczyć tak jak w 'you can dance' ;p hehehe ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, o zawieszkę chodzi :P
    to nokia c3 :)
    i dziekuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna bransoletka ,ta co mi pokazalas:D
    ptasie mleczko..ja jem zawsze najpierw czekoladę potem piankę!
    EJ EJ EJ! ja nie jestem w maturalnej :D
    !!
    ale dzięki maturzystom w mojej szkole zrobili nam wolne do 8 maja włącznie :D
    ja jestem dopiero w I klasie!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. głowa do góry, smutki na bok! ;.DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam ;D Ładny wisiorek ;))
    ZAPRASZAM do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedostatnie zdjęcie jest śliczne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie:D!!

    na starszą?:D nie pomyslałabym w sumie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Studentką?!:D tego jeszcze nie było..nieźle,nieźle :D Nie wiem czy to źle czy dobrze :D ale mam 17 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog
    + dodaje do obserwowania

    Zapraszam do komentowania mojego bloga i obserwowania :]

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. :] W sumie też oglądałam ten film egzorcyzmy ale nie zrobił na mnie zbyt wielkiego wrażenia , tylko niektóre scenki były straszne jak dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. heh też to oglądałam ;p taki dziwny trochę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. mhmm hot 17!
    juz dodałam vogue'owe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  22. musi być źle aby później było dobrze ;) więc głowa do góry !

    OdpowiedzUsuń
  23. własnie dlatego bardzo mi się podoba,można go stosować na rózne sposoby,że tak powiem:D

    OdpowiedzUsuń