niedziela, 12 czerwca 2011

cienie do powiek high definition i baza pod cienie stay on HEAN- recenzje

Hej hejj! Ja wchodzę tylko na moment zrecenzować Wam dwa produkty, które dostałam do testów od HEAN (jeszcze raz dziękuję!). Dziś mój WIELKI DZIEŃ, trzymajcie kciuki, mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem! Jeśli tak to na pewno jutro napiszę Wam o co chodziło i się pochwalę, narazie nie zapeszam! :) Zdradzę tylko, że najpierw jadę na małe zakupy, a potem.. potem spełnić marzenie mojego życia, więc musi się udać! Jestem kłębkiem nerwów i nie dociera to do mnie, ale mniejsza o to..
Narazie recenzje :-).

CIENIE DO POWIEK HIGH DEFINITION + UTRWALAJĄCA I WYGŁADZAJĄCA BAZA POD CIENIE PRASOWANE I SYPKIE STAY ON, HEAN

Zdecydowałam się na zrecenzowanie ich razem, ponieważ używałam pod te cienie bazy z tej samej firmy, z tej samej paczuszki. 


 Zacznijmy od cieni. Opakowanie- jakoś szczególnie nie zachwyca, ot, zwykłe opakowanie cieni do powiek. Podoba mi się w nim to, że jest mocne, nie powinno otworzyć się przypadkowo.


 W środku znajduje się aplikator, co jest dużym plusem, ponieważ wg mnie spełnia on swoje zadanie i polubiłam go. Minusem może być brak lusterka, ale to już zależy od indywidualnej osoby. Mnie lusterko nie jest potrzebne, bo zawsze maluję się przy dużym lustrze.
 Jeśli chodzi o kolorystykę to ja dostałam nr 407 Violet Chic- odcienie bardzo ładne, od początku przypadły mi do gustu, to "moje kolory".

Popatrzcie na zdjęcie:
1- bez bazy HEAN
2- z bazą HEAN

A- cień bazowy rozjaśniający
B- cień dzienny
C- cień wieczorowy
D-  cień tonujący efekt Smoky Eyes
 Aplikuje się bez zarzutów, ale.. spodziewałam się, że kolory będą wyglądały trochę bardziej widocznie. Ogólnie wygląda to ładnie, ale żeby rzeczywiście uzyskać efekt Smoky Eyes trzeba nałożyć sporo kosmetyku, tak to jest raczej delikatnie. Cóż, dla mnie to nawet lepiej, bo na codzień nie używam cieni, ale od czasu do czasu takich delikatnych można użyć.

 Opakowanie bazy wygląda bardzo ładnie i estetycznie, też jest mocne i samo nie powinno się otworzyć.


 W środku znajduje się baza o dobrej konsystencji, wg mnie pachnie bardzo ładnie.
 Rzeczywiście nie pozostawia tłustego filmu. Potrzebna jest BARDZO niewielka ilość, aby pokryć całą powiekę, więc produkt taki wystarczy spokojnie na miesiące.
 Po użyciu bazy cienie super się nakłada, są bardziej widoczne, czyli spełnia wszystkie obietnice producenta. Efekt można zobaczyć na zdjęciu ręki, które pokazywałam wcześniej, choć na żywo wygląda to lepiej.

 Kosmetyków użyłam razem i tak oto wytrwały na moich powiekach w nienaruszonym stanie.. 10 godzin! Pierwszy raz się z tym spotkałam, bardzo się cieszę. Po tych 10 godzinach cień zaczął się osadzać w jednym zagłębieniu, ale wcześniej- ekstra. Trwałość na szóstkę!
Cena cieni w sklepie HEAN: 11,99zł/6g
Cena bazy w sklepie HEAN: 10,49zł/14g

Podsumowując: Ceny nie są wysokie, jeśli porównać je do jakości! Samymi cieniami nie jestem jakoś zachwycona, bo nie używam ich na codzień i dają raczej delikatny efekt, ale baza jest od wczoraj moim numerem 1, oba kosmetyki tworzą zgrany duet, którego niezaprzeczalnie największą zaletą jest trwałość!

51 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie stosowałam bazy pod cienie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie są świetne chodź nie przepadam za perłowymi.

    a co do bazy hm... muszę ją nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam tą bazę, a szczególnie jej zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam bazę i cienie,tyle że inne odcienie do HEAN ;) Uwielbiam te dwa kosmetyki,super się dopełniają ;) Powodzenia i czekam aż się nam pochwalisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brat starszy o 9 lat :D Ja z moim mam luz ,bo widzę go raz na jakiś czas !
    Moja dobra koleżanka wyjechała do Anglii :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jakie fajne cienie ^^
    - Tak, ludzie kradną mi zdjęcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za kom;) nie znam sie na kosmetykach ale za to potrafie powiedziec jakie kolory cieni mi sie podobaja te ktore zaprezentowalas jak najbardziej tak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam bazy ale teraz zamierzam kupić ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Te cienie są prze zaje super fajne :D:D:D powiedz mi, co trzeba zrobić żeby je otrzymać ?:D
    co do szkoły, cały czas mam nieprzyjemne wrażenie że mam coś do nauki "na jutro" co wyprowadza mnie z równowagi xD xD xD

    OdpowiedzUsuń
  10. co prawda maluję się bardzo mało (jedynie rzęsy, jakiś podkład), ale te cienie są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba kupię sb ta bazę ;DD

    przynajmniej można się trochę pośmiać ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w spełnieniu marzenia ^^ : )

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd bierzesz te kosmetyki? sama kupujesz czy ktoś ci śle do testowania? :)
    zapraszam
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, uda ci się! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. oj to niewiele mniej przecież :D! nie średnia najważniejsza:D

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym tak chciała.. jak to sobie załatwiłaś? :)
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No stary jest :D ,ale jak bym mu powiedziała,że wygląda na młodszego to by się cieszył :D
    Jakoś się muszę trzymać ,ale lipka jest !

    OdpowiedzUsuń
  18. Hiszpania piękna również, nie ulega to wątpliwości :)
    Hm, trwałość to jedno z ważniejszych kryteriów wyboru kosmetyków, zaraz po efekcie wizualnym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie stosowalam bazy pod cienie :) jakos nie mam takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo fajne te cienie :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne te cienie, ładne kolory, choć nie do stosowania na co dzień.


    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo łał! muszę kiedyś sobie zakupić taką bazę. 10 godzin Oo !!! jestem pod wielkim wrażeniem, brawa dla firmy!
    dziękuję za komentarz.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najfajnieszy ten nr 2 prawda? Zbieram opinie bo chyba ten będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie podobaja mi sie kolory tych cieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. oo nie pomyślałabym że jest coś takiego jak baza pod cienie do powiek :) ja zawsze stosowałam krem Nivea żeby lepiej było widać kolorki :)
    buź :*

    OdpowiedzUsuń
  26. jak to się dzieje, że dostajesz takie kosmetyki xd ?

    OdpowiedzUsuń
  27. oj tam oj tam, zawsze trzeba próbować :* / i dziękuję bardzo za komplement dotyczący mojego kolczysia~

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie bede testowac tej szminki, a tez dostalas w sloiczkach bez zakretek ;<?

    OdpowiedzUsuń
  29. odechciewa mi sie wspolprac przez ta szminkę, bo strasznie nie chce jej testowac.!

    OdpowiedzUsuń
  30. już widzę jak moja mama maluje sie ta szminka haha! juz probowalam konsystencja jest straszna!!:O taka oleista

    OdpowiedzUsuń
  31. wiem wiem, też mi się podobała inna szata, ale zależało mi żeby strony były u góry a nie w panelu bocznym, niestety tylko w tym szablonie takie coś było możliwe, ale w dalszym ciągu szukam czegoś lepszego, ogólnie lubię zmiany więc wiesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Grała , grała . ; )
    Masz racje , filmy nie oddają tej magi co saga Twilight .

    OdpowiedzUsuń
  33. ee fajne i to tak każdy moze zrobić ? : P

    OdpowiedzUsuń
  34. a oprócz w ich sklepie można jeszcze gdzieś ta baz kupić? chciałabym sobie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  35. e to nie zabieram sie za to bo chyba mi nie wypali xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Heyy! ;* jezu przepraszam ze przez tak dlugi czas w ogole nie wchodzilam na Twojego bloga i nic nie czytalam i nie komentowalam i ze nie odpisywalam Ci na komentarze... ostatnio tylko dodawalam posty na mojego bloga a o reszcie nie bylo mowy bo mi sie nie chcialo heh ;p ale teraz mam straszne zaleglosci na innych blogach dlatego zabieram sie za to ;)

    pe.es: bardzo dobra i ciekawa recenzja. Zreszta jak zwykle ;)
    a co do tej bazy pod cienie do powiek to nigdy czegos takiego nie uzywalam i szczerze to nawet nie wiedzialam ze cos takiego istnieje haha dopiero sie teraz od Ciebie dowiedzialam ;) jesli znajde jakas baze pod cienie ale z innej firmy (bo u nas raczej takiej firmy nie ma) to napewno taka zakupie i wyprobuje! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. ja już sb robię wakacje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna ta baza, muszę poszukać takiej u mnie w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię cieni do powiek ;D bo zawsze jak się wymaluje to wyglądam jak jakaś idiotka haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. chyba kupie ;)

    zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jeszcze raz dzieki za podpowiedz ... podejżewam że skorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Tej bazy używam już od jakiegoś czasu i wg mnie jest znakomita. W niczym nie ustępuje, tym o wiele droższym. Te cienie prezentują się super, koniecznie muszę je zdobyć przed wyjazdem :)
    -EvA-

    OdpowiedzUsuń