sobota, 18 czerwca 2011

wybielająca kredka do paznokci Barry M- recenzja + przesyłka

Cześć cześć! Chciałam napisać, że nie jestem na bieżąco z Waszymi blogami, ale postaram się to dziś nadrobić.. co wcale nie będzie łatwe zważając na to, że od paru dni prawie nie używam laptopa, jestem ciągle śpiąca i co 2-3 godziny muszę latać na dwór z Luną. Mała ma się dobrze, ja też już lepiej (nie wliczając megazmęczenia). Wczoraj próbowała 2 razy załatwić się w mieszkaniu, ale szybko ją wzięłam i skończyła na zewnątrz, dziś jej się nie zdarzyło załatwić w domu ani razu! Sukces i to jak szybko! Jeszcze sama nie woła, ale jest dobrze. Na większość psów nadal chce się rzucać, ale pracujemy nad tym, poza tym- przecież nie wszystkich trzeba lubić ;-). Próbuje gryźć, ale dostaje wtedy w nos, lekko się obraża, ale zaraz przychodzi. Ogólnie- uwielbiam ją i nikomu nie oddam! :D
No, to jedziemy z kolejną recenzją..

WYBIELAJĄCA KREDKA DO PAZNOKCI BARRY M
 Tak się właśnie prezentuje. Nie używam wybielających kredek do paznokci, ale zawsze chętnie testuję nowe rzeczy, szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam czego się spodziewać. I proszę: kredka ma ładne opakowanie, na pewno nie otworzy się sama, gdy dobrze ją zamkniemy. 'Wyglądowo' jak najbardziej na plus.

 Kredkę można użyć na sucho, ale wygodniej i bardziej efektywnie jest zwilżyć i wtedy malować (pod paznokciem oczywiście). Wszystkie te informacje znajdują się na ołówku.

 Tak wygląda po otworzeniu.
 Co mogę powiedzieć o działaniu? Nie jest ono jakieś powalające. Efekt wybielania jest, ale bardzo delikatny, nie widać szczególnie dużej różnicy. Ale zawsze lepiej mieć chociaż trochę bielsze paznokcie.. ;). W moim przypadku kredki nie aplikowało się zbyt dobrze, bo preferuję raczej krótkie paznokcie, więc same możecie zgadnąć jak to się skończyło (lekko wybielone paznokcie i bardzo wybielone paluszki). Jednak byłam cierpliwa i jakoś to poszło, na pewno dużo lepiej nakłada się przy długich paznokciach. Zewnętrzną stronę paznokcia pomalowałam lakierem bezbarwnym (przy 2 warstwach wpadającym lekko w mleczny) wzmacniającym z jedwabiem firmy Vipera, który już recenzowałam.

 Efekt nie utrzymuje się długo. Część kosmetyku zmywa się przy myciu rąk i codziennych czynnościach. Jednak przy wieczornym myciu 'schodzi' prawie cała kredka, należałoby używać jej codziennie.

 Cena w sklepie internetowym FHU Being Eco: 13.65zł, czyli jest dobrze.

Podsumowując: fajnie było ją przetestować, ale jednak wolę kolorowe paznokcie, do tej kredki nie mam cierpliwości. Być może sprawdziłaby się u kogoś, kto ma dłuugie paznokcie i lubi białe kredki. Raczej nie zakupię ponownie, ale uważam, że zawsze można wypróbować, bo to kwestia gustu ;-).


***


Wczoraj przyszła do mnie kolejna przesyłka! Tym razem od Ava Laboratorium, bardzo dziękuję za udostępnienie kosmetyków do testów! Za jakiś czas recenzje.. :). 

60 komentarzy:

  1. Właśnie czytałam o tej kredce, ze daje mary efekt i zmywa się przy pierwszym myciu rąk ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy ;-)
    Jakoś nie lubię takich preparatów do paznokci :<

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję.
    Kocham psy. ;.) natomiast, jeśli chodzi o tę kredkę, to nie kupię na pewno, skoro tak szybko się zmazuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. A no nie mam, lubię zbyt wiele i nie potrafię wybrać ulubionego ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kredka i nowa paczuszka ;) Kocham pieski! Ucałuj Lunę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Czekam Na Kolejne Recenzje : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej kredki i szczerze nie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredka do paznokci ?? ciekaweee...:)
    eh...
    mam nadzieje że u mnie też zacznie się sporo dziać...zapraszam Cię serdecznie do komentowania a jeśli spodoba Ci się mój blog to do dodawania mnie do obserwacji :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę kredkę. I szybko sie zmywa

    OdpowiedzUsuń
  10. kredka fajna :) może też taka kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to gratuluję nauczenia psa , aby nie załatwiał się w mieszkaniu . ;> Kurcze.. fajna kredka , ale kapa że się szybko zmywa . haha . ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. HEJ! ZAPRASZAM CIĘ NA KONKURS REGAL ROSE NA MOIM BLOGU! NAGRODĄ JEST ŚLICZNY PIERŚCIEŃ Z KRZYŻEM!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm taka kredka w sumie ciekawa, ale jeśli stosować ją codzinnie to niezaciekawie.
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam takich kredek :)

    gratuluije ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam taką nadzieję, ze wygramy... ale jeszcze bedzie lepiej :)
    Przydałaby mi się taka kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. może nie jestem w gazecie. wydrukowali tylko moje maila xD chciałabym żeby o mnie napisali hmm..
    dziękuję za życzenia ;*
    jak mogłabym tak świetnego bloga nie polecić?

    (: mnie najbardziej podobają się pierwsza z zary i pierwsza z tally weijl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez wolę kolorowe paznokcie. choć czasem robię sobie French xD
    Ty masz szczęście z tymi przesyłkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. ej, bardzo fajny blog. będę wpadać ;p
    pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie używałam takich kredek, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredka do paznokci ? Nigdy o takim czymś nie słyszałam szczerze mówiąc ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Otagowałam Cię :-)
    http://f000u.blogspot.com/2011/06/97-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. hej mam pytanie, jak Ty to robisz że przesyłają Ci kosmetyki do testowania ? :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna możliwość - testowanie kosmentyków :)Zapraszam do mnie, będę ogromnie wdzięczna za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. składam na geografie , na zarządzanie biznesem trusystyki i rekraacji , na turystykę i rekraacje oraz prawo :P ale przekonana jestem co do zarządzania biznesem trusystyki i rekraacji

    OdpowiedzUsuń
  25. to coś się nie zgadza.. ale dobra.
    to trzeba go rozkręcić. bo ja go lubię ;**


    jak tam piesiu?? (:

    OdpowiedzUsuń
  26. aha ok, skąd masz adresy tych firm ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze można się nauczyć hehe :) ja też nie umiem w aż takich niestety, ale moze poprobuje jak kupie sobie cos wyzszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kredka to takie nie wiadomo co, ni to przydatne, ni nie ;D
    A mi z beingeco odpisali, że "ze względów ekonomicznych" nie są zainteresowani taką formą współpracy. Buuuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. oj lubie te twoje recenzje;)piszesz jak jest;) wlasnie tez nie przepadam za bialymi kredkami!

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym, aby leciał jeszcze szybciej, do dnia w którym go zobaczę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za tak miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny : )

    zapraszam Cię na mojego bloga, który jest mieszaną wszystkiego " dla kobiet i małych kobietek " . moda ( outfity ) , informacje kosmetyczne , kilka przepisów i wszystko co na czasie !
    zapraszam i pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuje baardzo!
    dosyć często zakładam te spodnie i bardzo je lubię :D
    czyli nie podążasz ślepo za modą jak niektórzy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty śpioszek, ja śpioszek:) ale dzisiaj wyspałam się po raz pierwszy i wreszcie mam czas na blogi:D
    i dziękuję:)
    a wiesz że napisałam do vipery ale odrzucili moją propozycję, phiii xD

    OdpowiedzUsuń
  35. ja stawiam na intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdalaby mi sie ta kredka ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. O, fajna ta kredka do paznokci :)
    Dzięki! Zapraszam ponownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Otagowałam Cię :)
    http://ultimate-cosmetics.blogspot.com/2011/06/mieszkanie-moich-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez mam ta kredke, mi nie sluzy:(

    OdpowiedzUsuń
  40. ja kiedyś często używałam takich kredek, ale teraz też wolę kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z poprzedniej notki podejrzałam piesia! Jaki słodziutki!!!!!!!!! Ja też takiego chce ;DDD
    Na początku masz z nią sporo obowiązków i kłopocików ale jej urok pewnie wszystko ci wynagradza ;DD ja mam kotka i chociaż chciałabym mieć pas to nie zamieniłabym jej na nic innego ;P
    Dziś zdjęcia z Pragi ;) zapraszam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś kredkę do wybielania, ale bodajże z Oriflame - dużo dawała, aczkolwiek też preferuję krótsze paznokcie i kolorowe, więc zdawała się na nic :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bo pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Hiszpania... kurcze ale Ci zazdroszcze! ;]
    zawsze chcialam jechac do Hiszpanii i zwiedzic ten kraj (moje drugie marzenie bo pierwsze to pies ;]).

    moje plany na wakacje? lol nic szczegolnego... w ta srode zaczyna mi sie summer school w szkole z hiszpanskiego bo niestety nie zaliczylam :( i bede miec letnia szkole zeby zaliczyc. Bede miec codziennie od poniedzialku az do piatku od godziny 8 rano az do 1:15! az po 5 godzin dziennie! I codziennie 5 godzin hiszpanskiego w tej samej klasie przez caly dzien i tylko 15 minut lunchu :( (wiecej o summer school juz za niedlugo u mnie na blogu) a po szkole praca :( codziennie od poniedzialku do piatku od godziny 4 po poludniu do 9 wieczor.
    no i od tej srody codziennie musze wstawac o godzinie 6 rano zeby sie wyszykowac i w ogole i na 8 do szkoly do 1:15 to w domu dopiero pewnie bede tak o 1:45 gora 2 bo musze brac autobus ze szkoly do domu bo mam troche daleko... No i mam dwie godziny dla siebie bo na 4 znowu do pracy! Ale te 2 godziny to jest zbyt krotko zeby cos zrobic ;/ tylko tyle zeby odpaczac, cos zjesc, wziasc shower, cos obejrzec i cos zrobic np. szybko posprzatac, isc gdzies, zalatwic wazne sprawy, spotkac sie z kims tylko na chwile lub isc na jakies szybkie zakupy etc,. czasami moge sobie wziasc 1 dzien wolnego w pracy to chociaz tyle dobre i moge opuscic tylko 2 lub 4 dni w summer school sama nie wiem.. albo kilka razy cos nasciemniam i pojde do pracy na 5 heh ;p
    a summer school mam do 28 lipca a potem wkoncu koniec i od polowy lipca lekcje bede miec tylko do czwartku a piatki wolne no ale i tak do pracy...
    natomiast w pracy od tej soboty bede miec kazda sobote wolna ;] bo tak to robilam w kazda sobote od 1pm do 8pm a teraz bede miec wolne ;] ale za to bede robic w kazda niedziele od 7:30am do 3pm ale to i tak wole pracowac w kazda niedziele bo tylko do 3 a potem mam caly dzien dla siebie niz w soboty do 8 wieczorem ;p
    mimo ze w tym roku mam przejebane wakacje to i tak sie ciesze ze je mam ;p dlatego ze summer school jest latwe i zalicze sobie ten hiszpanski a tak to bym pewnie spala do 11 lub 12 jak to zwykle w wakacje ;p a tak to sobie przynajmniej zalicze to a w summer school moge przeczytac sobie jakas ksiazke, gazete i bede siedziec przez ten czas na telefonie i na necie ;p a w pracy to zarobie sobie troche kasy i wlasnie zaczne sobie wkoncu wplacac jakies pieniadze na konto bo mam bardzo malo oszczednosci ;p a w pracy i tak mam luz no i po pracy mam kilka godzin dla siebie bo pewnie bede chodzic spac o 1 lub 2 w nocy a o 6 wstawac (ja strasznie malo potrzebuje zeby sie wyspac).
    no ale w weekendy (raczej w soboty) bede gdzies jezdzic i uzywac sobie ;p bede spotykac sie z chlopakiem, chodzic na imprezy, jezdzic do klubow, jezdzic na zakupy, no i wiadomo bede jezdzic gdzies z chlopakiem...

    OdpowiedzUsuń
  44. haha ja pierdole ale dluuugiego komenta ci napisalam! xD to najdluzszy komentarz jaki Ci kiedykolwiek napisalam i w ogole najdluzszy jaki kiedykolwiek komus dalam lol. sory za to ;]
    pozdrawiam ;** <33

    OdpowiedzUsuń
  45. No to ja im nie odpuszczę XD

    OdpowiedzUsuń
  46. no ty tez nie masz za ciekawie heh ;p bo musisz wstawac wczesnie rano a to jest meczace... no ale dla takiego slodkiego psiaka warto sie poswiecic i troche pomeczyc ;p tym bardziej ze tak bardzo chcialas miec pieska i masz! ;]

    no napewno zdam to summer school bo to jest latwe i raczej kazdy to zdaje ;p
    a jezeli chodzi o prace ktore wymienilas to jezeli musialabym wybierac to chyba to roznoszenie ulotek ;D chyba jest to lepsze niz zbieranie jakis truskowek w polu na wygwizdowie haha xD

    OdpowiedzUsuń
  47. ok, dziękuję Ci za wszystkie informacje :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wiesz szczerze mówiąc to nie wiem, nigdy nie widziałam tych kosmetyków w sklepach stacjonarnych, więc jest to raczej podobnie jak Virtual - marka widmo. najlepiej szukać w małych drogeriach ;)
    ale może za jakiś czas rozszerzą dystrybucję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Daj spokój mam sraczkowate włosy xD Jak nie gorsze.Jakaś masakra!Szkoda mi ich podcinać :D,bo są już takie długie,ale z drugiej strony to kurde zniszczone bardzo,a jeszcze ten ciemny blond za mną chodzi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaa dziękuje . Meetingi to naprawdę fajna sprawa !
    Trampki nie moje , koleżanki . Mnie niestety nie ma na zdjęciach bo nie wyjściowo powychodziłam ; d

    OdpowiedzUsuń
  51. Mykaj do Rossmanna czym prędzej, te lakiery są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nieeeeeeeeee wszystko tylko nie czarne :D Takie mam naturalnie i w ogóle za blada jestem :D Ja to bym musiała ściąć je z 10 cm jak nie więcej !

    OdpowiedzUsuń
  53. No u mnie też tak średnio się sprawdza, ale najważniejsze ,że nie podrażnia moim wrażliwych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zobaczę jeszcze :D Ja nie ufam fryzjerką !
    Blada skóra jest spoczko,ale ile można być bladym :D A słońca jak nie było tak nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  55. niezła kredka ;) zapraszam do mnie i do "obserwowania" (ja cb już obserwuję): www.rafaellax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny bloog, będę tu zaglądać częściej i komentować ! + dodaje się do obs. i liczę na komcia i dodania się ;)

    pozdrawiam; rulkowaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. miałam tą kredkę, ale u mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń