piątek, 8 lipca 2011

połyskujący puder do twarzy i ciała Barry M- recenzja + włoski..

Siemsia! Uff, u mnie dziś przepięęękna pogoda! Aż nie chce się w domu siedzieć, upał jak ta lala:). Miła odmiana. Dopiero teraz wróciłam do domu i uruchomiłam laptopa, od godziny 10:30 byłam na zewnątrz. Z racji tego, że jest cieplutko szybko "wbiłam się" w jasne spodenki z wysokim stanem (do których muszę się przyzwyczaić) i zwykłą, paskową, oversize'ową koszulkę..
Plus byłam z siostrą u fryzjerki, miałam zrobić to już dawno.. bo moje włosy owszem, były długie (lubię długie włosy), ale też bardzo gęste i było mi w nich gorąco. Jestem baaaardzo zadowolona z efektu! Włoski trochę krótsze, ale za to wycieniowane ostro, nie mam ich już tak dużo i świetnie się czuję:).
Nie mam teraz zbytnio czasu, bo muszę przygotować ziemniaki na obiad i posprzątać (dziś wreszcie przychodzi koleżanka ze Stanów- K.), więc szybciutko dla Was recenzja ;-).

POŁYSKUJĄCY PUDER DO TWARZY I CIAŁA, BARRY M 
To już ostatnia próbka od FHU Being Eco. Tym razem muszę przyznać, że jestem zadowolona z opakowania! Mimo, że to próbka to ma dobre, szczelne zamknięcie. Trochę trudno się otwiera, ale trzeba znaleźć sposób ;)
Jest to stylowy, dostępny w kilku kolorach, połyskujący puder do twarzy i ciała.
Cechy produktu:
- Idealny, gdy chcesz zabłysnąć w towarzystwie
- Świetny do podkreślenia opalenizny


Ja dostałam odcień nr 2, czyli srebrzysto-biały. Jest taki.. zwyczajny, mnie się podoba, choć za samymi błyskotkami nie przepadam.
Możliwość oglądnięcia pełnowymiarowego kosmetyku, wszystkich odcieni i możliwość zakupu TUTAJ.
Aplikuje się łatwo, puder jest wydajny.. ale jak to bywa z brokatami łatwo się nim pobrudzić i uciapać wszystko dookoła. Ja nałożyłam kosmetyk na dekolt, na twarz się jakoś nie odważyłam. Czy producent w opisie produktu mówi prawdę? Taaak. Na pewno ten połyskujący puder świetnie wygląda na opalonej skórze.. cóż, ja niestety narazie jestem białasem. Ale na kimś opalonym będzie się super mienić (ale bez przesady, efekt nie jest rażący) i jest idealny na imprezy.. Na codzień raczej nie polecam. Co do trwałości to trzyma się calutki dzień- jak na brokat przystało.

Cena w sklepie FHU Being Eco25,00zł/? (nie ma podanej pojemności.. cena nie jest specjalnie wysoka, ale ja bym tyle za tę błyskotkę nie dała)

Podsumowując: Połyskujący puder świetnie sprawdziłby się u osoby opalonej, idealny na imprezę. Na bladym ciele nijak wygląda i raczej nie nadaje się na codzień. Jest wydajny, ale łatwo się nim wybrudzić.

70 komentarzy:

  1. Olu dziękuje Ci bardzo za pomoc !:*
    Co do notki, to sliczne są te spodenki z wysokim stane, a w połaczeniu z ta bluzka to tworzy bardzo zgrana calosc ;)! Włoski świetne, ja zapuszczam poki co ;d !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz włoski! brokacik też niczego sobie, aczkolwiek nie kręcą mnie takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poki co juz nic,ale nadal nie mam nagłówka, a szczerze mówiac wyszłam z wprawy ;( moze znasz kogos kto robi nagłówki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!
    Zapraszam:
    http://marlenakwiatkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :D i lubię koszulki oversize <3 rewelacyjen sa ;))
    i piękne włoski :D fjanie Ci w nich ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam oj tam sooory haha
    Ładnie wyglądasz :D! Opalać się możemy !
    Mojego psa też właśnie babcia rozpuściła ,a najlepsze jest to ,że zwala wszystko na mnie...nawet jej ciastko w kawie macza i daje ,bo suchego pies nie chce -.- No lekkie przegięcie,ale ja sobie mogę pogadać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś kupiłam świetny puder do ciała i twarzy połyskujący w AVONie ale to było ze 2 lata temu;) I jakoś nie używałam go za bardzo, po za większymi imprezami ale jestem z niego bardzo zadowolona i całkiem nie dużo kosztował z tego co pamiętam i bardzo fajny w aplikacji jest;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja właśnie dziś planowałam ale coś słoneczko zachodzi więc z opalania nici niestety, mimo tego, że jest bardzo gorąco;) Ale w tym roku mam plan aby być pięknie opaloną jak nigdy więc zobaczymy jak mi pójdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubię takich brokatów. Super fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz cudowne wlosy!! i wygladasz swietnie w tej bluzeczce i spodenkach;)!slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bluzka i fryzura :)

    Zapraszam:
    http://sandrusss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie spodenek z bluzką, chociaż proste jest efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noś je koniecznie! Wydają się naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie włosy masz. uwielbiam długie. :-) zapraszam do siebie. może dodamy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci obcięła włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to jaka? :) Na 1 zdjęciu ładnie wydać, że jesteś szczuplutka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają takie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny cien :) btw fajny kolorek lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne masz teraz włosy!
    ja w sumie zawsze lubiłam takie długie, a teraz jakoś zaczęły mi się podobać krótsze, takie maksymalnie za klatkę piersiową. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie również cieplutko , nawet burza byłą ale teraz juz słoneczko jest ;p
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne włoski masz.
    A w rossmannie to było między innymi kulkami pod pachy. Mi się zaraz rzucił w oczy. Zresztą spytaj sprzedawczynie to ci powiedzą

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja chciałabym mieć takie włosy :)i dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się wydaje, że nie jest warty tych 25zł góra jakieś 10 czy 8 :<

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna ta bluzeczka :)
    co do nail teka.. to chyba warto się skusić :) ja już się tyyyle naczytałam i rzadko kiedy pojawiały się negatywne opinie :) plus znów zacznę łykać skrzyp z mikroelementami i może moje paznokcie trochę odżyją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi się podoba kolor na paznokciach! <3 zazdroszczę pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a Ty śliczniocho! fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny masz lakier na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny puder, lakier i wszystko. Ogólnie fajny blog. Obserwuje liczę na rewanż zapraszam do mnie (mam konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie chcę takiej długości grzywkę mieć, tylko przedziałek bardziej z boku :) Ładną Ci fryzjer zrobił fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też uwielbiam to uczucie o połowę lżejszej głowy po wizycie u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe, ciekawe ale jakie drobinny.,..

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ten puder ! ;]
    Ach, zazdroszczę takich pięknych włosów. :**

    OdpowiedzUsuń
  33. A mogą być flamastry ?:D Nie mam kredek!
    Właśnie z tymi babciami to tak jest!Możesz sobie pogadać,a nawet flaki wypruć i tak nie posłucha...

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne oczy!;)
    Pozdrawiam M/.

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz bardzo ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  36. hyyyy! nie mialas mnie w obserwowanych> o nieee ^^ hihi zartuje ;*** nic sie neid zieje :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny outfit !
    masz piękny kolor oczu, świetne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ehhh ciężko będzie ciężko.. no ale chyba wybaczę no ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. A no to jak zozolee to spoczko :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz piękne, długie włosy ;)
    Chciałabym mieć taki kolor :)
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne włosy !
    http://www.formspring.me/martienna

    OdpowiedzUsuń
  42. oo pięknie wyglądasz:D super włosy!

    glinka super!Ojjj dziękuje baaardzo! ja tez nie chce mi sie zbytnio malowac zawsze rzesy,troche podkładu czasem róż i w tango:D hihi

    OdpowiedzUsuń
  43. ładnie wyglądasz w nowej fryzurze :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny lakier do paznokci i outfit. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. a mi własnie bardziej na słono smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobra :D Podeśle psa z cuksami do Ciebie haha

    OdpowiedzUsuń
  47. Cieniowane włosy to ZŁO! Ja teraz cierpię za błędy młodości i zapuszczam na równą długość...ale jeszcze trochę mi to zajmie :(
    A co do HEAN, to mam nadzieję, że te mnie nie zawiodą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne oczy i fryzura :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  49. super fotka.
    z resztą co ja będę pisać.. JAK ZWYKLE! ♥

    już z piesiem lepiej :) znów łobuz jakim był przed chorobą ;)

    lubię, nie lubię, ale spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny kolor lakieru, a włosy masz b. ładne. Ja z moimi muszę się wybrać do fryzjera...

    OdpowiedzUsuń
  51. oddawaj włosy, ja chce mieć długie :(:(:(:( beeeeeeee mamooooooooo!
    haha :D nie no serio, nigdy nie udaje mi sie zapuscic - jak sie udalo to trzeba było sciąć polowę bo polowa w dol była martwa i zniszczona xd az mi się kurwy cisnęły na usta, wiesz jak to jest jak coś osiągniesz i wszystko idzie na marne ;D ej ten pyłek, ja mam taki w mojej mgiełce ale złoty haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę zmiany :) Masz prześliczne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten bronzer jest serio delikatny, ale nadaje efekt skóry muśniętej słońcem. Baaardzo fajnie to wygląda.
    Pogoda była świetna! Dziękuję za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  54. '' Just Dance'' - rezencja już niedługo !
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. what are u using the glitter stuff for???

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też obcięłam włosy jakiś czas temu, bo miałam długie i gęste, wiele znajomych mi to odradzało, ale nie żałuję ; p

    OdpowiedzUsuń
  57. ale jesteś śliiiczna ^^
    aż Ci zazdroszczę ; p

    OdpowiedzUsuń
  58. ale masz piekne oczy:)takie mega zielone
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń