sobota, 2 lipca 2011

przesyłka od e-stylist + lakier Barry M- recenzja

Cześć! Co tam u Was? U mnie to aż szkoda gadać. Myślałam, że pogoda już gorsza być nie może, a tu proszę bardzo! Wieje i pada przelotnie jak wczoraj, ale jest duużo bardziej zimno! Brr, trzęsę się:(. Kto ukradł słońce?! Do tego Luna mi nie pomaga, dziś obudziła mnie o 4:35 z komunikatem, że musi wyjść, no dzięki za info.. I trzeba było się podnieść z ciepłego łóżka. Tragedia, spałam 4 godziny, potem jeszcze godzinkę się zdrzemnęłam, ale to niewystarczająco jak dla mnie. Ale ale, jest już sukces! Moja piesa potrafi siadać na komendę, łaa :D. Na początku się wycwaniła, bo siadała tylko wtedy, gdy widziała, że mam przekąskę dla niej, ale teraz już za każdym razem to robi także się bardzo cieszę i uczę ją dalej.
Szanowny Pan, który miał mi montować nowy prysznic powinien przyjść dziś z samego rana, ale narazie cisza, także zapowiada się na to, że kolejny dzień będę bez porządnego mycia..
Dziś konkretnie umówiłam się już na korki z chemii- w każdą środę o godz. 11, nie chce mi się, ale och, muszę zrozumieć zadania z tego roku! Bo matura sama się nie napisze.
We wtorek przylatuje moja koleżanka ze Stanów (nie mogę się doczekać! może przywiezie ze sobą słońce?), także będę chyba miała mniej czasu na zaglądanie tu.. ale postaram się wpadać tak często jak teraz i nie zaniedbać Was:).

***

My tu gadu gadu, a ja o najważniejszych rzeczach nie piszę! Wczoraj w ekspresowym tempie przyszła do mnie przesyłka od sklepu internetowego http://e-stylist.pl, a w niej takie oto bestsellerowe "pyszności":

* fluid Dermacol Cover odcień 211
*  2x próbki fluidu Dermacol Cover odcienie 210 i 213
* baza pod cienie Virtual JOKO
*..cukierki:)

Bardzo dziękuję! Już rozpoczęłam testy, cały czas robię zdjęcia i za jakiś czas recenzje.. Ale najpierw muszę dokładnie sprawdzić kosmetyki.

 Tymczasem zapraszam na stronę internetową sklepu, dostępne są tam produkty w przystępnych cenach:


***

LAKIER DO PAZNOKCI, BARRY M
To przedostatni kosmetyk od FHU Being Eco, który testuję. Standardowo zaczynam od opakowania, które jest.. w porządku. Szkło jest grube i trwałe, odkręca się łatwo, ale nie aż tak, więc buteleczka nie otworzy się sama. Więcej nie będę komentować, bo to kwestia gustu, dla mnie jest OK :-).

Jest to znakomitej jakości lakier do paznokci, występujący w rozległej gamie kolorystycznej.

Cechy produktu:
- Wysoka trwałość
- Bardzo dobre właściwości kryjące
- Szybko schnąca formuła
- Odpowiedni dla wegan


Ja dostałam odcień 47, czyli klasyczna czerń.. Przyznam się szczerze, że bałam się trochę tego koloru, akurat niezbyt mi się podoba. Ale może ktoś lubi czarne lakiery. 
Pełna gama kolorystyczna i możliwość zakupu TUTAJ


Pędzelek jest bardzo fajny i precyzyjny, lakier się łatwo i szybko aplikuje. Ja nakładałam cieniutko i krycie było po dwóch warstwach, czyli kryje bardzo dobrze (przy większej ilości krycie byłoby nawet po jednej, ale zawsze przecież lepiej nałożyć 2 warstwy).

Lakier na moich paznokciach wytrwał dzielnie 3 dni, potem zaczął odpryskiwać i ścierać się na końcówkach. A dlaczego akurat "dzielnie"? A no,  bo przez te dni akurat byłam bardzo hm, aktywna w kuchni, więc i tak dziwiłam się, że tak długo wytrzymał!:) Trwałość na +. Trochę obawiałam się, że będzie problem ze zmywaniem i że będą odbarwienia.. a tu nic takiego, wszystko bez problemu.
Cena w sklepie FHU Being Eco: 13,65zł/10ml (cena nie najniższa, nie najwyższa, ale w stosunku cena:jakość wypada naprawdę dobrze)

Podsumowując: Bardzo przyjemny lakier i jako lakieromaniaczka jego właściwości bardzo przypadły mi do gustu.. gdyby nie ten kolor, totalnie nie mój:). Teraz stawiam na żywe kolory, ten pójdzie na okres wakacji w odstawkę. Jednak niewykluczone, że zakupię taki sam lakier w innym kolorze! Polecam.

***

Parę Dziewczyn prosiło mnie, abym pokazała pyłek z poprzedniej notki na buzi.. jedna zasugerowała usta, no to dobra, zrobiłam fotki :). Z góry przepraszam za jakość, ale wczoraj było bardzo szaro i ciemno na zewnątrz (a co dopiero wewnątrz) i aparat nie chciał ze mną współpracować..
Nałożyłam najpierw zwykły krem Dove, a potem różowy pyłek.

Nagie, niepomalowane usta:

Usta z różowym pyłkiem:

W sumie prezentuje się całkiem nieźle :).
Ok, trzymajcie się cieplutko, BUZIAKI!

88 komentarzy:

  1. U mnie też słońca nie ma ;< A przesyłka fajna ;d i ładnie ten pyłek wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ masz piękne usta!
    i jak ten dermacol?Ja właśnie zamówiłam na allegro wczoraj podkład z dermacolu,bo podobno mają najjaśniejsze podkłady a moja cera jest tak blada...nie przeszkadza mi to ogółem...dopiero kiedy muszę dobrać podkład.Wtedy mam wrażenie,że nawet mąka jest za ciemna do mojego koloru skóry :D


    Wariatka :D Ja bym Cię "polubiła" :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na blogspocie robię jednak recenzje, bo na onecie nie piszę sama.
    Ale tutaj są mniejsze statystyki i chyba nie nawiążę współpracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Weeź dupa to w lipcu wolała by się w słońcu wygrzewać ,a nie siedzieć pod kocem haha :D Dobrze jest być wśród żywych :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez słońca nie ma,niestety, i cały czas na nie czekam ;) Fajna przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, fajnie to wygląda na ustach :) czarny lakier - to nie dla mnie. nie lubię siebie całej w ciemnych kolorach. w końcu mamy lato, więc trzeba poszaleć z kolorami, nieprawdaż? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie słonca też nie ma jest zimno i pada esz :(
    hmm przesyłka fajna i ładne masz usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pada deszcz.. ;/
    no ten róż brokatowy.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :)
    Udanych wakacji :)

    a castingi były modellingowe :)
    Ale śpiewam też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam czarne lakiery do paznokci:)
    mam pytanie ..jaki produkt polecisz na pryszcze itd? + jest sposób, by się pozbyć rozstępów, mam nadzieje, że jest jakiś produkt.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda jest do banii. czarny lakier jest niesamowity ;) ja osobiscie teraz klikam paznokciami w kolorze miętowym z nutką turkusu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. musze sb czarny lakier kupić XDD
    sliczny ten pyłek ;3
    ci ludzie sb po prostu w kulki leca, mysla, ze jak są wakacje to mogą sie spoxniac do pracy takiej jak twój prysznic XDD
    dziękuję ,33
    jak co to nie mój kolor oczu ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia Twoich ust są fajne ;D Podobają mi się bardzo :) Ja każdego dnia modlę się o słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa odcienie lkierow z Barry M i po wstepnych testach polubilam sie z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje ci kochana jestes najslodsza!! moim zdaniem we wszystkim mi lepiej tylko nei w pasemkach total wiesniara teraz jestem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie, tak pragnę słoneczka, potrzebuję go do normalnego funkcjonowania :D ja akurat bardzo lubię czarne lakiery, bardzo uniwersalne, a dodają takiego pazura :) masz piękne usta, takie wyraziste i pełnee, łaa. a pyłek niczego sobie wygląda. a co do mojego badania, to chyba musisz iść ze mną.. bo skoro nie widzisz, że masz śliczne oczka, to jednak coś tam masz ze wzrokiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. co do dermcolu to warto przetestować. Starczy ci spokojnie na kilka lat. Ja mam już z 10miesięcy a w tubce jeszcze 3/4;) Jest w sumie jak korektor, chociaz na lato zbyt ciężki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No raz jest dobrze, raz jest źle. Wydaje mi się, że u mnie to jednak kwestia odżywiania. A jak ty pozbyłaś się krostek?
    Peeling Enzymatyczny i maseczka są w zestawie. Kosztuje to 2.99 u mnie w sklepie i stacza na 4 uzycia. :)
    Używałam kiedyś peelingu z st.ives, ten taki słynny ich, ale powodował u mnie rozsiewanie przyszczy i zamiast mniej miałam więcej, o dziwo nawet jak używałam kiedy nie miałam żadnych ropnych (bleee).

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, współczuję nagłego przymusowego wyjścia z psem. xD świetny lakier! lubię czarne paznokcie,pyłek też się dobrze prezentuje. :)
    też myślałam o czarnobiałym nagłówku, ale jescze pomyślę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a jak ty zaczynałaś? co robiłaś, ze masz tyle obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  21. największą zaletą jest cena przy dobrej jakości. A jeśli masz tłustą cerę tak ja, to tylko miejscowo jka korektor. Jest ciężki więć łatwo zapycha pory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc to nie mam dużo pryszczy, ale jest ich tam kilka ..wolę ich nie mieć wgl. A co do wieku to mam 13 lat.

    OdpowiedzUsuń
  23. skromniacha:D

    wwwwwwwwwooooooooow!co za recencja :D
    w takim razie super,bo go zamówiłam i nie chcę się niemiło zaskoczyć :D hihi.dzięęęęeekuje bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny lakier, pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki, na prawdę dzięki!:) No to w przyszłym tygodniu czekają mnie niezłe zakupy:D Zapraszam do przeczytania nowej notki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też zawsze chodzę na zakupy z mamą, a raczej chodziłam, bo teraz zaczęła na zakupy brać mnie siostra i ona często kupuje mi to co mi się podoba + brat też:)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też pogoda do bani.:///

    OdpowiedzUsuń
  28. mam baze z virtuala i bardzo ja lubie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. własnie skonczył mi sie czarny lakier xd

    OdpowiedzUsuń
  30. nie martw się. nie tylko u ciebie taka pogoda, zresztą niedaleko od siebie mieszkamy, więc różnicy nie ma. ( a może i daleko...;d )

    wczoraj właśnie wypróbowałam glinki. szczerze? nie czułam różnicy, od tego co było przed i po. nie wiem. może to urok mojej cery, uhh ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jestem z lubelskiego, ale do podkarpackiego to nie tak daleko. pewnie pomyślałaś, że też jestem z podkrarp. ;d

    cerę mam mieszaną można powiedzieć, może nawet tłustą.

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie powodz byla ;/ . fajne to na usta różowe; d ! moze zrobia u Ciebie h&m ;p?

    OdpowiedzUsuń
  33. No ale mam taką przedwczesną w takim razie hihi :D tak,wlasnie ten cover i ciekawa jestem jak sie bedzie u mnie spisywał :D Dam Ci znac jak przyjdzie do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  34. tak jestem blondynka :) chociaz teraz juz ciemniejsza bo przez te wszystkie farbowania mi sciemnialy wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  35. umyć? ;d

    może po dłuższym stosowaniu coś się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  36. No ja to kupiłam z Drogerii Aster, ale wydaje mi się, że powinno być w Rossmanie. :)
    No właśnie słyszałam, że dermatologa trzeba szukac i szukac i wydawac pieniadze, bo nie wszyscy są tacy dobrzy. Co do kosmetyczki, to bym sie bala na oczyszczanie chodzić, bo to stasznie podrażnia, a ja mam naczynkową skórę. Pójdę i zapytam się co i jak do jakiejś kosmetyczki. Co do tych maści które stosujesz, Aknemycin zostawia jakieś blizny? Albo brevoxyl? Bo czytałam na wizazu, że trzeba uważać z jakąś maścią, bo może zrobić niezłe kuku. Tylko nie pamiętam którą. ;p I czy do tego trzeba jakieś filtry na dzień stosować? Jestem straszny laik jeśli chodzi o apteczne specyfiki. Zaraz wejde na wizaz i poczytam trochę na ten temat. A dlaczego stosujesz jeszcze na przemian te dwie maści? Żeby się skóra nie przyzwyczaiła? Odpisz bo mnie to tak zaciekawiło! Jak dzięki tobie sobie cerę wyleczę to normalnie ci pomnik postawię!

    OdpowiedzUsuń
  37. przepraszam, że tak z taki zapłon, ale choć deszcz, to wyszłam sobie na spacer :D. przemokłam, ale było warto, odżyłam :). Cerę mam tłustą, skłonną do wyprysków.. eh. czego ja już nie próbowałam, ale pociesza mnie fakt, że wiele przeżywa to co ja.. kosmetyki to ja uwieeeelbiam, a ciągle ich mało (pewnie jak każdej dziewczynie). na playboy'a odkładałam trochę, z własnej kaski, bo rodzice już ze mną nie wytrzymują i z tymi moimi wydatkami :) a na badanie kiedy idziemy? xd

    OdpowiedzUsuń
  38. No to nieźle, przekonałaś mnie do tych kosmetyków. Na początek kupię sobie aknemycin. Czytałam trochę na wizazu i tam są wypowiedzi, że wysusza. Też miałaś u siebie to zjawiasko? Z kosmetyczką jak bd miała więcej pieniążów to wtedy zagłębię się w tym temacie. Ja na ogół myje twarz i rano krem matujacy z bielendy a wieczorem tez myje twarz i krem na nos z essence a co 3 dni peeling enzymatyczny na noc i rano maseczka. Pije jeszcze tą pokrzywę co ci mówiłam wcześniej i jakby mi te pryszcze znikały. Napiszę ci jeszcze co i jak póżniej, jak bd po miesiącu picia. A fajnie byłoby się jeszcze czymś wspomóc. Dzięki za cynk! Naprawdę nie pomyślałabym, ze zainteresuję się antybiotykiem, zawsze starałam się unikać, ale zmieniłam zdanie. :)

    Zdjęcia robię aparatem cyfrowym: panasonic lumix dmc-fz18
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6137&panasonic-lumix-dmc-fz18-18x-po-raz-drugi - tu masz jeszcze jak wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mroczny ten lakier. ;>
    mhm. gratuluję nauczenia pieska siadania na komendę. hehe. kurcze, też chce aby ktoś do mnie przyjechał ! grr.. :**

    OdpowiedzUsuń
  40. Krem z essence kosztuje 10 zl. Ma w sobie składniki antybakteryjne, ktore sa w lekach na tradzik. Ladnie walczy z zaskornikami. Pryszcze tez w miare znikaja, ale caly czas pojawiaja sie nowe. Pokrzywe tez trzeba pic ok 2 miesiace zeby byly efekty, ale plusow jest duzo! Nie dosc ze wlosy mniej wypadaja to jeszcze ladnie wygladza buzie i mniej pryszczy wyskakuje. Napisze ci jak z ta pokrzywa. :) No to mnie przekonałaś. Jak bd miała pieniązki to kupię sobie ten antybiotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 3w1 z Eveline kupisz praktycznie w każdej drogerii/perfumerii. Bardzo łatwo go dostać. Kosztuje (jak dobrze pamiętam) 11zł.

    OdpowiedzUsuń
  42. strasznie sie ciesze !. <33

    OdpowiedzUsuń
  43. ale masz zajebiaszczego psiaka, chciałabym żeby ktoś siadał na moją komendę haha ;D
    ej genialna przesyłka, ja chce ze snickersem ;D
    a lakierów czarnych nie używam, jakieś pechowe są jak na mnie xD!;D
    kurcze, wskakuj w autobus i jedz na shopping;D

    OdpowiedzUsuń
  44. kurcze noo, normalnie bym wpadła na takie domowe spa :D <3 tego mi chyba trzeba. ohoho, mogłaś mówić.. ugościłabym Cię u mnie, normalnie bym Ci z prysznica dała skorzystać. na pewno jeszcze się wybierzecie na te zakupy, uśmichniesz się ładnie, zrobisz duże oczka i git :D a co to za piesek jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja za to uwielbiam czarny lakier, kupiłam jakiś czas temu 15ml za 2,99 i był świetny tylko szybko odprysnął, bo nałożyłam jedną warstwę, następnego dnia zmyłam paznokcie i pomalowałam jeszcze raz, tym razem nałożyłam 2 warstwy i trzymał się, a trzymał

    OdpowiedzUsuń
  46. A nawet fajnie ten lakier wygląda ;) tez nie przepadam za czarnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo lubię czarne lakiery ;)
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. usta z różowym pyłkiem <3333

    OdpowiedzUsuń
  49. tak usta masz piekne:) ale powiem ci pylek jakos mnie nie przekonuje ale za to lakier TAK!!!szukalam wlasnie takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  50. czytałam notkę, brodzik, prysznic itd, ale nie zrozumiałam komentarza. wybacz ;d ja i moje myślenie ;d

    co do peelingu z synergen to już wolę nie próbować, miałam ten niebieski, tzn nadal mam i nie nadaje on się wcale to mojej cery. w ogóle te produkty mnie jakoś nie zadowalają. niby tanie, ale jednak niezbyt dobre.

    OdpowiedzUsuń
  51. pyłek jest bardzo fajny :) lakieru tej firmy jeszcze nie używałam, może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej, jakie śliczne usta. :) Pyłek daje bardzo fajny efekt. :) Strasznie mi się podoba!
    A co do lakieru, to nie lubię czarnych. ;<

    www.sonnaille.blogspot.com
    będzie mi baaaardzo miło jeśli zajrzysz. Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie to wygląda :) na ustach ^^

    http://paticee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem zakręcona. Wczoraj byłam na szóstym koncercie, ale w tym roku planuję dobić do dziesięciu i mam nadzieję, że mi się uda :)
    Musisz kiedyś iść na ich koncert, bo to co tam się dzieje to jest coś niesamowitego. Energia na kilka tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  55. czekam na nową notke ;)! ja mam osobiscie dosc tej dziwnej pogody ;(

    OdpowiedzUsuń
  56. no i wyobraź sobie jak to jest ją stracić, bo prawda jest taka że ją straciłam, bo się wyprowadziła :(
    ____________
    piękne usta tą pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wiesz my niby jesteśmy z tych samych miast, i na studia też się wybrałyśmy do tego samego. Ale już miałyśmy raz taką przerwę roczną, jak Ania poszła na studia (ona jest starsza odemnie o rok). Nie utrzymywałyśmy zupełnie kontaktu. Potem tylko mi powiedziała czy nie będę chciała z nią mieszkać, więc się zgodziłam. Ale teraz wiem że bardzo, ale to bardzo się oddalimy od siebie, ona przeprowadziła się do chłopaka i wiem że nie będzie tak jak kiedyś. Nie wiem nawet czy będzie możliwość spotykania się ze sobą :(

    OdpowiedzUsuń
  58. a ja tak jak to na moim filmiku widac siedzialam tylko w takiej tunice bo goraco ale nie było slonca tylko duszno !:)
    pozdrawiam i obserwuje: )

    OdpowiedzUsuń
  59. no, składak ;PP
    ja tam sb zrobię, ahahah ;DD
    oj, tam, oj tam ;PP
    przesadzasz XDD

    OdpowiedzUsuń
  60. ten niebieski to antybakteryjny, do skóry trądzikowej. dziś używam go jako peeling do stóp ><

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten "pyłek" wygląda b.ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. muszę odwiedzić tą stronę :d

    OdpowiedzUsuń
  63. hah niemożliwe ! ja jestem ze Stalowej Woli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. no wiesz, jeśli będziesz szukać szukać i jeszcze raz szukać to jestem pewna że na bank znajdziesz cokolwiek i zrobisz zakupy za 150;D:)

    OdpowiedzUsuń
  65. ahh, nie ma jak łazienka :D też mam prysznic, ale wolałabym wannę. na spa chętnie wpadnę, przyda mi się odprężenie. a jak tam właśnie okupacja łazienki? xd ale ty jesteś zuaaa! :) naciągasz mamę! o, to porządne zakupy już. psy są świetne, ale mieszkam w bloku, rodzice się nie zgadzają, lipton. a dzionek bardzo miło, rano byłam w schronisku wyprowadzić pieski, a teraz sobie siedzimy z pauline na nocce :) <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Lakier < 33.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  67. Musisz mieć dużo cierpliwości w szkoleniu Luny ;)
    Lakier mi się podoba, ale odcień także nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  68. dziękuję ci bardzo za komentarz. :**
    jeszcze to wszystko przemyślę. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ciekawie ;-)
    + zapraszam do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. przydałby mi się czarny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  71. nie lubię czarnego lakieru, aczkolwiek używałam już kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Też muszę sobie zrobić takie domowe spa :)
    dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładny lakier :p

    Zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. ja teeeeż ! ale zbieg okoliczności : p

    OdpowiedzUsuń
  75. świetnie wygląda ten pyłek ;P
    czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. nie znam sie na modzie ,ale ciekawie to wszystko opowiadasz ;)

    zapraszam do mnie : http://notperfect212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świrem jesteś :D No dzisiaj pogoda jest mistrzem ,a w sobotę mają być u mnie 32 stopnie także już umierał z gorąca :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Helpful information. Luсky me I found youг ωеbsitе unіntentiοnally, anԁ
    Ι am suгprised ωhy this
    twist οf fаtе did not took placе eaгlier!
    I bookmarκed it.

    my web blοg - http://dentysta.wroclaw.pl/

    OdpowiedzUsuń
  79. Hi there to all, it's really a good for me to visit this website, it includes valuable Information.

    Feel free to visit my page: www.alternative-health.biz

    OdpowiedzUsuń
  80. I'm not sure exactly why but this website is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll chеck bаck latеr and see if thе problеm still ехists.



    Alsо visіt my weblog click the following page

    OdpowiedzUsuń
  81. Hі there to all, how is аll, I think evеry one iѕ getting morе from this wеb site, and your
    νiews are nice ԁeѕіgned for new vіeωers.


    Heгe іs my sitе :: http://pressace.com/Budoir-Photographer-London.htm

    OdpowiedzUsuń
  82. I think the admin of thіѕ site iѕ truly working hard
    for hіs web page, as herе evеry information is quаlіty based data.


    Review my ωeb page; okna drewniane

    OdpowiedzUsuń