środa, 27 lipca 2011

pytanie + brązowy niewypał- recenzja kredki do oczu Benecos

Cześć! Nie było mnie kilka dni, ale albo nie miałam czasu albo były burze i jakoś nawet nie miałam o czym pisać- nie byłam gotowa na recenzję. Jednak dziś powracam:). Na początek informacja- w poniedziałek dostałam paczkę od hurtowni kosmetycznej Simple Beauty.
1) 3 lakiery do paznokci standard, od lewej: 176, 173, 46.
2) Pomadka nabłyszczająca nr 3.
3) Matowy cień do powiek nr 12 i cień do powiek Intensive nr 4.
4) Błyszczyk do ust Shining pearl nr 31.
5) Puder hipoalergiczny nr 2.

I tu mam do Was pytanie- które z tych produktów Was najbardziej interesują, których jesteście ciekawi, które mam zrecenzować jako pierwsze? Byłabym wdzięczna za podpowiedź ;-).

***

NATURALNA  KREDKA DO OCZU, BENECOS
To pierwszy recenzowany przeze mnie produkt, który dostałam od firmy RHEA. Kredka ma ładne, estetyczne opakowanie, nie mogę się do niczego przyczepić. Podoba mi się!
Kolor: ciemny brąz w odcieniu kawowym. Kredka jest miękka, bardzo łatwo się rozprowadza, ale jest trwała, nie rozmazuje się w ciągu dnia. Kredka nie zawiera środków zapachowych. Nadaje się dla osób noszących szkła kontaktowe.
Skład (INCI): IRON OXIDES (CI 77499), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL*, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/ CERA CARNAUBA, HYDROGENATED CASTOR OIL, MICA, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/ CANDELILLA CERA, BEESWAX/ CERA ALBA, FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE.
*Składniki pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych.

Po otwarciu ukazuje nam się rzeczywiście ciemnobrązowy kolor, bardzo ładny odcień. Pełna zapału i dobrych chęci przystąpiłam do aplikacji..
..która okazała się trudna! Na dłoni wygląda nieźle i dobrze się rozprowadza, ale na oku jest tragicznie. Kredka jest raczej miękka, ale trzeba ją bardzo mocno naciskać. Na linii wodnej w ogóle nic nie widać.. za to na powiekach, przy linii rzęs owszem, widać, ale jest to odcień bardzo odległy od tego na zdjęciu poniżej. Myślałam, że może robię coś nie tak, postanowiłam dać kosmetykowi jeszcze jedną szansę, potem jeszcze jedną i kolejną- zawsze było tak samo. Męczyłam się ładnych parę minut z nakładaniem kredki, nie ma szans na dobry efekt przy jednym pociągnięciu. Trzeba naciskać mocno i poprawiać wiele razy, a efekt i tak nie jest (przynajmniej dla mnie) w 100% zadowalający. Nie uzyskujemy ładnego, ciemnego brązu, ale coś jak kawę z mlekiem.

Pozytywnie mogę się natomiast wypowiedzieć co do wytrzymałości. Kredka spokojnie wytrzymuje cały dzień, nie rozmazuje się. Mimo trudności z aplikacją wydaje się wydajna. Cena nie jest wygórowana, ale myślę, że mimo wszystko zbyt wysoka- na rynku dostępnych jest wiele tego typu kosmetyków, które dają większy komfort używania. Zdecydowany plus za pochodzenie naturalne.
Cena w sklepie RHEA14,00zł

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • estetyczne opakowanie
  • pochodzenie naturalne
  • wydajność
  • wytrzymałość
  • nie rozmazuje się 
MINUSY:
  • dostępność
  • trudność w aplikacji
  • niezbyt zadowalający efekt końcowy  
Ceny nie zaliczam ani do plusów, ani do minusów- nie jest wysoka, ale moim zdaniem kredka nie jest warta tej kwoty. Nie zakupię ponownie, aczkolwiek do dziennego makijażu kosmetyk może się przydać.

***

W kolejnym poście dam zaległe zabawy, do których zostałam już jakiś czas temu nominowana:).

***

Rozdanie TUTAJ! :)

38 komentarzy:

  1. szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda ta kredka na oku w końcu ;> ;))
    aaa mnie najbardziej ciekawią lakeiry do paznokci :D o tak! :DDD

    zgadzam sie :D trzeba wierzyc bo wiara czyni cuda ,3

    OdpowiedzUsuń
  2. taa koty mam, ale na ogrodku XD ch... wie ile ich, teraz oby dwie kocice urodzily male oO

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyy też ? :D To jest meega wkurzające !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć ,że nie jestem z tym sama :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam brązowa kredke do oczu tylko ze z innej firmy ale jej nie używam .

    OdpowiedzUsuń
  6. hej.

    więc zapraszam cię na nowy blog

    http://maksymalniemy.blogspot.com/2011/07/oficjalne-otwarcie.html?zx=a9808f4f6da9f1bb

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie oczywiście lakiery ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery :)
    zawiązałaś z Tą firmą współpracę? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za rzetelną recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "brązowy niewypał" tytuł notki zabójczy haha :D
    oj tam nie ma czego uwielbiac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa no to szkoda trochę...
    no marzenia sie spełniają wiaodmo ;))
    w ogóle to Ty jestes ze Stalowej Woli ;o?

    OdpowiedzUsuń
  12. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne lakiery i kredki
    zapraszam do obserwacji mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczka :) Może też zaproponuję im współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny blog ;)

    skomentuj i odwiedź mojego bloga :

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki. powodzenia w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam jeszcze kredki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś wyróżniona w The Make Up Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa lakierów ;)
    Co do kredki też miałam takie przypadki..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ciemny cień do powiek wydaje się interesujący :)
    Tak, jak wchodzi się na bloggera, to cały dzień leci. Sama odpisuję na komentarze chyba już z 2 godzinę.
    Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa porcja zdjęć.
    Pozdrawiam
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczna recenzja;)oj trudno wybrac dobra kredke do oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydają się takie blogi:) Będę zaglądać. Sama nie długo zaczynam współpracować z firmą kosmetyczną. Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne lakiery ! ;)
    Zapraszam do mnie nowa nota.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aha to tak to dziala.. ;p moim zdaniem jest to super sprawa i doswiadczenie. Lecz niestety wymaga troche czasu i poswiecenia zeby dostac te wszystkie kosmetyki, przetestowac je no i na koncu napisac dobra recenzje. To troche czasu zajmuje... A jedna firma moze wyslac Ci przesylke tylko jeden raz do przetestowania czy kilka razy? I co oni z tego maja? Znaczy chodzi mi o to czy im sie to w ogole oplaca? Przeciez chyba duzo osob zgadza sie na takie cos zeby tylko dostac jakies kosmetyki za friko heh. I po co w ogole jest takie testowanie tych kosmetykow? To znaczy ze te kosmetyki ktore przysylaja ludzia jeszcze nie wyszly na rynek?

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze ze juz masz duzo firm z ktorymi zawarlas wspolprace heh. No i pewnie mnostwo kosmetykow w swoim pokoju ;p

    a co do posta to fajna przesylke dostalas tym razem naprawde. Szczerze to najbardziej ciekawi mnie ta pomadka nablyszczajaca i ten granatowy lakier do paznokci ;] Ale wolalabym zobaczyc recenzje tej pomadki nablyszczajacej jaka pierwsza bo jestem jej bardzo ciekawa ;] Bardzo lubie pomadki do ust i sama mam ich troche duzo a najbardziej lubie takie rozowe, perlowe... mmmmm <33

    pe.es: Dobra recenzja. Czekam na nastepnego posta Ola ;] 3maj sie ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. widziałam poprzednie posty i zakochałam się w Twoim piesku, jest cudowny.<3

    Hmm i czekam na recenzje lakierów ;)
    POzdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. lepiej lub gorzej. mnie obojętnie w jakiej kolejności zrecenzujesz kosmetyki. i powodzenia w rozdaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja proponuję jako pierwszą recenzję puder lub lakiery do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Blog FENITS, który obserwujesz to teraz www.Adrrrianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. czemu nie pokazałaś jak wygląda kredka na oku?

    OdpowiedzUsuń