piątek, 22 lipca 2011

skyscraper + piesa:)

Hej Dziubki! Dziś nie będzie recenzji, ponieważ żadnego produktu nie przetestowałam jeszcze na tyle, aby móc go oceniać:). Jak tam u Was? Znów wczoraj porobiłam sobie zaległości na Waszych blogach, wybaczcie, ale nawet nie mam ochoty ostatnio włączać laptopa..
No i tak, na początek piosenka+teledysk.. Linka wysłała mi dobra koleżanka z tekstem: "masz tu dobrą nutę z przekazem i zaj**istym głosem". Pomyślałam sobie, że pewnie rap, a tu zaskoczenie.. Demi Lovato? Cóż, zaśmiałam się, ponieważ nie znam jej piosenek i nie miałam zamiaru, jakoś nie moje klimaty. Mimo wszystko koleżanka namówiła mnie do przesłuchania.. i co? Uwierzcie, warto. Sama się sobie dziwię, ale pokochałam tę piosenkę, a przy teledysku chce mi się płakać. Słucham jej non stop, może i Wam się spodoba?



Obiecałam fotki Luny.. No i są! Cwaniara nauczyła się wskakiwać na moje łóżko (pierwszy raz zrobiła to, gdy pogryzła mi bluzkę..) i teraz spędza tam trzy czwarte dnia, wyleguje się, śpi i chce żeby ją miziać po brzuchu.. No tak, słodziak:-). Często mnie denerwuje, ale nigdy nie mogę się na nią długo złościć, bo mnie rozbraja! Gdy mnie nie ma w domu nie bawi się z nikim, bierze mojego klapka (lub jakąkolwiek inną rzecz należącą do mnie), wskakuje na łóżko, przytula się do niego i śpi aż wrócę:). Robi się coraz bardziej jak owczarek niemiecki (z mordy, uszu, bo reszta ciała to taka sarenka, lis :P). Dobra, nie przedłużam, macie tu moją małą diablicę!














 Trudno jej się robi fotki, bo strasznie się rusza, ale jakoś się udało.


Jeszcze się pochwalę.. Wygrałam swój pierwszy w życiu giveaway u Angie, bardzo się cieszę (oczywiście zapraszam na Jej bloga)! Nagrody przyszły już wczoraj, jestem mega zadowolona. Szczoteczkę zwinęła już moja sześcioletnia siostra z tekstem, że jej się bardziej przyda :p.

Narazie!;-*

73 komentarze:

  1. Śliczny psiak ;]
    Zapraszam do siebie

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, super, że ci się udało :) A psinka baaardzo słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczem ! śliczniuchna jest . :*
    mi tam ta piosenka nie przypadła do gustu . :C

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka. Piękna psina

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczną masz psinkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej!
    Piosenka ładna, ale za rzewna jak dla mnie :P
    Demi Lovato pamiętam z Camp Rock :P
    Piesek przesłodki!

    + do obserwowanych

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uszy ma jak sarenka hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:

    http://www. facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenkę zaraz przesłucham :)
    Gratuluję wygranej! Kurcze, sama jeszcze nigdy nic nie wgrałam ^^

    Uroczy piesek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nie musisz posiadać 18 lat. po prostu wchodzisz tutaj cubegroup.directtrack.com i działasz . tam wszystko masz opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje :**
    i rzeczywiscie nowa piosenka demi mnie rowniez jak i ciebie zaskoczyla!!! jak pierwszy raz jej sluchalam to mialam lzy w oczach!!

    super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pies jest genialny ;)
    a piosenka również bardzo mi się spodobała. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny piesek ;*
    Fajna jest ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ten psiak jest przesłodkiiiii:D:D:D cudo małe kochane psiakowate:D:D:D
    no wiesz ostatnio mam parcie na słodkie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję ci ;]
    mówi się, że zwierze w twoim przypadku piesek zawsze jest podobieństwo do swojego właściciela i mają rację ;]

    słodziutki jest ;]


    pozdrawiam i zachęcam wzięcia udziału w ankiecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny piesio ;D
    A piosenka rzeczywiście fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I Love Lunyy !
    Piosenka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodka jest, to trzeba przyznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamietam czasy, kiedy mój psiak był taki młodziutki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny piesek. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy piesek,mam taki sam peeling jak na tym zdjęciu :D Aha,też non stop słucham tej piosenki,jak pierwszy raz ją usłyszałam to nie wierzyłam,że to Demi Lovato :o

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka rzeczywiście całkiem niezła, kto by pomyślał :) Gratulacje, ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy chwali tą piosenkę, a ja ją ściągnęłam i jakąś inna wersje. Jest wolna? Muszę w końcu jej posłuchać :) Słodki piesek, też bym takiego chciała :) A ten peeling mam i bardzo polecam, szczególnie zapach jest świetny :)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka ślicznotka z Luny! :* Tez uwielbiam tę piosenkę Demi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale słodka ta Luna!:D

    oj i tak sie przydała ta recenzja,bo przynajmniej wiem duzo o nim :D! to nie rudy! to o ton jasneijszy od mojego :D czyli..jasniejszy blond :D

    OdpowiedzUsuń
  26. słodkiego masz pieska ;)
    gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale przepiekny Piesio !!!! :)

    Zapraszam do siebie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey Kochana! ;* Juz z gory mowie Ci ze swietny post napisalas! Moim zdaniem powinno byc wiecej takich a nie tylko same recenzje chociaz tez sa bardzo dobre... Powinnas wiecej pisac o sobie i o swoim zyciu i dodawac wiecej fotek z Twoim udzialem.

    A co do tej piosenki... To nigdy wczesniej jej nie slyszalam i nie znam tej artystki. Ale piosenka zrobila na mnie wielkie wrazenie... bomba! Jest poprostu wspaniala! Smutna, ale ma wlasnie przekaz i piekne slowa.. Przepiekna melodia i wspanialy glos ma ta artystka! Jednym slowem ‘mega’! Teledysk tez jest dobry i bardzo pasuje do tej piosenki i idzie sie faktycznie poplakac.. Napewno poplakalabym sie gdybym miala zly humor ale mam akurat bardzo dobry ;] Lubie sluchac takich smutnych piosenek jak mam dola wiec napewno jej poslucham jak bedzie mi smutno... ;p

    A co do Luny i tych fotek to HAHAHAHAHA! xD
    Widze ze urosla juz sporo i troche przytyla ;p I ona wlasnie nie wyglada jak kundelek tylko jak jakis wilczur lub owczarek niemiecki ;) Piekna psinka! Kurcze ma w sobie ‘to cos’... to czego czasem brakuje innym psom hehe. I chociaz ja widze tylko na fotkach to juz ja polubialam hehe. Jak nie kochac takiego psiaka? Nie da sie chyba ;) Slodka jest <3
    Wszystkie zdjecia sa fajne i bardzo smieszne hehehe. Dobre ujecia.

    pe.es: Gratuluje wygranej! Ojj Ty szczesciaro! Super nagroda ;) buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piesek śliczny, ja sama mam w domu 7 psów (5 szczeniaków od razu mówię), ale sama zbytnio nie jestem psiarą, bardziej moja mama.
    Co do piosenki nigdy nie byłam fanką Demi Lovato i ta piosenka utwierdziła mnie w moich przekonaniach, powiem więcej jestem jej antyfanką jednakże nie będę robić coś takiego jak połowa polskiego społeczeństwa czyli-nie lubię kogoś czas go obsmarować na youtube, facebooku itp. dobra bo wyszłam z tematu.
    Aha no i rzecz jasna gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  30. kochany piesek! ;)
    i gratuluję wygranej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. demi ma świetny głos, to jej trzeba przyznać. :)
    jej, luna jest taka słodka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój pies jest młodszy od mojego ,a już większy ! Dam znać czy to działa,ale wątpię,że co mi da.

    OdpowiedzUsuń
  33. http://mccandies.blogspot.com/2011/07/neocube.html?showComment=1311442483007#c6966041659316985206

    OdpowiedzUsuń
  34. słodziakowy piesek ;)
    gratuluję wygranej ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz słodziuchnego psiaka.<33

    OdpowiedzUsuń
  36. moja kumpela miała podobnego pieska.:D
    dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi! I like this post so much, you doggy is amazing!!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna psina! słodziutka, ile ma?
    Gratuluje wygranej!


    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękny piesio, uwielbiam zwierzaki i życie bym za nie oddała <3 No i oczywiście gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. psiak przecudny a piosenke uwielbiakm :p zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nominowałam Cię, zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam Cię do konkursu One Lovely Blog Award. Więcej info u mnie na blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. słodka psinka ,3
    Zapraszam na:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/
    Jeśli blog ci się podoba może dodasz do obserwowanych i skomentujesz? ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  44. haha, ja też zjadam połowę podczas przyrządzania czegokolwiek w kuchni. :D najgorzej przy saładce jarzynowej. xD

    OdpowiedzUsuń
  45. dodalam po prostu kilka pytan innych dziewczyn ktore zadaly pytania akurat opod tym postem wiec tak wyszlo :) tak staro wygladam czy co?

    OdpowiedzUsuń
  46. ja również kocham tą piosenkę i teledysk .!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna piosenka ;D a piesek słoddki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny piesek :D
    zapraszam do siebie :)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  49. piosenka jest świetna, teledysk również mi się podoba.
    gratuluję wygranej. :D a piesek słodki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. czekam na recenzje peelingu !zastanawiałąm sie ostatnio czy warto go kupic .. bo ślicznie pachną

    zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś nominowana do The Make Up Blogger Award - więcej informacji u mnie ;)

    P.S. uwielbiam ta piosenke <3

    OdpowiedzUsuń
  53. nie jestem psychofanką dżastina, ale tez nic do niego nie mam xD te tatuaże to dla zabawy zrobiliśmy sobie z kuzynem, on miał jeszcze na pośladku rihanne, ale tego fotografować już nie chciałam :D


    twój piesio jest coraz ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczny piesek

    zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards
    informacje u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluję wygranej ;)) i muszę powiedzieć, że psiaka mas zgenialnego! słodziutki taki, że jeju <3333

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny blog, śliczny piesek i zgadzam się z tobą, ta piosenka jest świetna ! Dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie na www.weronikagaj.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Młoda psina, ale jest taka słodziutka, że nie mogę się na nią napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hmm, skoro u Angie Ci się udało to zapraszam do mnie, do wygrania mały drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a no Skyscraper, poznany dzięki Tobie :*

    niestety, to nie ja, a moja przyjaciółka :c
    ale przekażę jej :3

    OdpowiedzUsuń
  61. haha. czasem też tak mam. ale jak tak lubisz czytać to takie w miare jest np "13 małych błękitnych kopert" o dziewczynie której ciotka (chyba zmarła) i zostawiła koperte a ta miała jeździć i szukać reszty ;)
    czytałam też fajny cykl o grupie przyjaciół "Trzynastolatki" mimo, że taki tytuł, ale książka fajna ;)
    Super też jest "Skarby śniegu", albo wszystkim znany cykl "Pamiętników księżniczki" xD

    oo nie widziałam tego teledysku ani nie słyszałam piosenki ;) dopiero u Ciebie (:

    jaka cudna psinka.. aaaaaaaaaah.. jest cudowna!! ;**

    gratuluję wygranej ;P
    haha. siostra dobra jest xD

    OdpowiedzUsuń
  62. witam :)) zostałaś otagowana w zabawie ;))
    zapraszam http://making-myself-beauty.blogspot.com/2011/07/dostaam-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Wiesz co ja teWiesz co ja tej artystki akurat nie znalam. Moze dlatego ze nie slucham takiej muzyki bo na co dzien slucham techno, dance, i wszystko takie klubowe a takich smutnych piosenek slucham tylko wtedy jak mam dola albo jak mi smutno... A ona az taka slawna to nie jest bo gdyby byla to bym wlasnie o niej slyszala ;p zadne jej piosenki w radiu nie leca takze nie wiem czy jest az taka slawna...

    A Luna ma ogromne szczescie ze trafila na Ciebie! Bo jestes bardzo dobra dla niej i widac ze ja kochasz i poswiecasz dla niej duzo czasu... Dlatego sie rozwala po Twoim lozku z lebkiem w Twojej poduszcze ;D kto by inny jej na takie cos pozwolil? ;)

    I mam jeszcze pytanie... Te kosmetyki ktore Ci przychodza od innych firm do recenzowania to Ty je sama sobie wybierasz czy oni sami Ci daja takie jakie oni chca? I jak to w ogole wszystko dziala? Chodzi mi o wspolprace z nimi...

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaka wygodnicka! :D Moja też uwielbia się tak rozkładać na moim łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Otagowałam Cię do Make Up Blogger Award :D

    OdpowiedzUsuń