środa, 31 sierpnia 2011

co nieco o błyszczyku od Simple Beauty- recenzja

Kolejny kosmetyk od Simple Beauty. Tym razem do opakowania przyczepić się nie mogę, jest bardzo ładne, poręczne i wydaje się trwałe.
Błyszczyk z nowej kolekcji o subtelnym zapachu. Nawilża usta, nadaje im aksamitny kolor i połysk. Aplikator zakończony wyprofilowaną gąbeczką.
Dostałam odcień nr 31- róż z wieloma błyszczącymi drobinkami, które są widoczne. Wolę matowy efekt na ustach, ale taka rola tego błyszczyka :).
Pozostałe odcienie oraz możliwość zakupu: TUTAJ.
Bardzo ważna dla mnie rzecz- aplikator zakończony jest gąbeczką, a nie pędzelkiem.
Aplikator bardzo dobrze spełnia swoją rolę, błyszczyk rozprowadza się szybko i łatwo, bez problemów.
Zapach jest typowo "błyszczykowo-chemiczny", nie przypadł mi do gustu, ale też mnie nie drażni, jest dla mnie neutralny. Swoją drogą naprawdę jest subtelny.
Po pomalowaniu usta wyglądają dość.. spektakularnie, wg mnie jest to wersja raczej wieczorowa lub na specjalne okazje chyba, że ktoś lubi mieć mocno świecące usta.. bo takie właśnie są, czyli błyszczyk spełnia swoją rolę w 100%. Zdjęcia ukazują tylko w połowie rzeczywisty efekt, na żywo usta błyszczą się bardzo bardzo bardzo :). Czy pielęgnuje? Nie, ale nie oczekuję tego od tego typu kosmetyków.
Natomiast trwałość taka sama jak w przypadku pomadki, choć może jednak trochę lepiej. W pełnej okazałości możemy oglądać błyszczyk przez ok. 2 godziny (bez jedzenia i picia), potem kolorek się zmywa, ale błyszczące drobinki zostają.
Kosmetyk jest wydajny.

Nagie, niepomalowane usta:
Usta pomalowane błyszczykiem:



Cena w sklepie Simple Beauty: 6,09zł/10ml (znowu jestem pozytywnie zaskoczona niską ceną)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • niska cena
  • ładne, poręczne i trwałe opakowanie
  • mocne nabłyszczenie ust
  • wydajność
  • różne odcienie do wyboru
  • wygodna, łatwa i szybka aplikacja
  • gąbeczka na końcu aplikatora
 MINUSY:
  • trwałość
  • dostępność

***

WKRÓTCE NOWOŚCI!
 

50 komentarzy:

  1. jak dla mnie za dużo tych błyszczących drobinek :<

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, bardzo ładnie wygląda:D jesteś teraz niczym gwiazda filmowa!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie nie lubię błyszczyków .. Zawsze się kleją , włosy się do nich lepią jak mocniej zawieję dlatego bardziej lubię szminkę . Ale co do tego błyszczyka to ma ładny kolor i dobrze wygląda na ustach . : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, świetne ostatnie zdjęcie ! A błyszczyki zdecydowanie wolę bezdrobinkowe, chociaż czasem można zaszaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, ale już ostatnio kupiłam nowy haha ;)
    Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i zapraszam, bo u mnie pojawila się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś kupiłam numer 34 ;D
    hehe czysty zbieg okoliczności

    OdpowiedzUsuń
  7. cool lip-gloss
    Great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prawie, że mój naturalny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej nie lubię takich kolorów, jeśli chodzi o błyszczyki ;)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wstawię zdjęcia niedługo bo wreszcie mam czas, jutro wolne :):):) nawet moja mama powiedziala - nareszcie jesteś w domu!!xD
    strasznie mi się podobają te Twoje usta z ostatniego zdjęcia ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam właśnie na kolejnego maila z wytłumaczeniem, bo nadal cisza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś je widziałam w kosmetycznym. Podobał mi sie odcień taki brzoskwiniowo różowy ;) Ten też super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich błyszczyków które mają pełno drobinek to dla mnie nie jest nie do mojej twarz, szczególnie, że jestem blondynką ale na twoich ustach wygląda ok. Mam do ciebie prośbę, jestem początkująca w dziedzinie fotografii i bardzo chcę znać opinie innych o moich zdjęciach, oceniłabyś mi, bardzo bym chciała się dowiedzieć czy iść głębiej w ścieżkę fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taki błyszczyk i jestem zachwycona :D

    Nowy, szafiarski blog. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Proszę o obserwację :). Znajdziesz mnie tutaj:

    klemcia.blogspot.com

    pozdrawiam Klementyna :)
    przepraszam za spam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog. obserwujemy się? u mnie nowa notka zapraszam ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarąbisty blog:))
    moonikaloove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję :))
    Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor i ciekawy efekt na ustach : D : *

    OdpowiedzUsuń
  20. uuuu fajny ten błyszczyk ;)) ładny ma kolor ;)) a błyszczyki z reguły nie są trwałe jakoś ;DDD przynajmniej moje ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za komentarz u mnie :0
    dziś też pojawiła się u mnie recenzja błyszczyka tylko, że od BeYu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak. ja też preferuję gąbeczkę. ^^ ładny kolorek!
    powiedz mi, czy ty szablon ściągałaś z internetu? Bo ja już parę razy próbowałam i coś mi nie wychodzi.. nie mam pojęcia jak ustawić potrzebny kod. :<

    OdpowiedzUsuń
  23. poszłam do technikum na technika technologii odzieży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny blogg;D
    zapraszam do mnie na mały konkursik:
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/2011/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. oj nie przepadam za blyszczykami ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/ - zapraszam na mojego bloga , a twój jest b. fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. O jeju . Macie od 12 lekcje . ? Ja bym już wolała mieć na 7,10 niż na 12 . ; d Przynajmniej jestem szybciej w domu . : ) I dziękuję . : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wygląda po naniesieniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie miałam, ale kolorek bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  30. jakoś wolę pomadki, ale ten błyszczyk ciekawy ;)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam taki błyszczyk, ale nie ładnie wygląda na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ten błyszczyk . ;)
    Fajny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny blyszczyk. Ostatniez djecie mi sie mega podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, wróciłaś :*
    Nie lubię błyszczyków ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie się błyszczy, ale ja nie używam błyszczyków, bo ich nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe, fajne zdjęcia ;p błyszczyk ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dwa miesiące to jednak za krótko. w sam raz? 3 miesiące. to na pewno. ja już zaczęłam tęsknić a szkoła i ta strasznie a tu miesiąc czekania. no tak. na studia nie szkołę :(

    bardzo ciekawy kolor błyszczyku. nie zmienia koloru ust diametralnie więc jak dla mnie ok. i mieni sie.. a jaka cena?

    OdpowiedzUsuń