niedziela, 11 września 2011

niebieski, czerwony i buraczek, czyli recenzja lakierów do paznokci od Simple Beauty



To już ostatnie kosmetyki, które dostałam do testów od Simple Beauty (nie wpływa to jednak na moją opinię o produktach).
Buteleczki są duuże, mieszczą w sobie 11ml lakieru. Są naprawdę trwałe i ładne- za to plus!


Posiadam numery: 46 (soczysta czerwień), 173 (buraczek), 176 (ciemny, brudny niebieski).
Pozostałe odcienie (których jest caaaałe mnóstwo) oraz możliwość zakupu: TUTAJ.

Lakier matowy. Doskonale rozprowadza się po płytce paznokcia tworząc trwałą, nieodpryskującą powierzchnię. Zawiera substancje, które wzmacniają i uelastyczniają paznokieć.


Jak dla mnie pędzelek jest trochę za szeroki, przez co wjeżdżam nim na skórki. Poza tym w porządku, zapach "lakierowy", czyli taki, jak kocham!


Lakier ściera się na końcówkach już w drugim dniu po pomalowaniu, ale jest to niemal niewidoczne. Odpryski zaczynają się robić w trzecim dniu, czyli myślę, że to taka norma jeśli chodzi o trwałość.
Spodziewałam się długiego schnięcia a tu miła niespodzianka.. schnie naprawdę szybko, szybciej niż lakiery Essence Colour&Go. Do pełnego pokrycia potrzebna jest tylko jedna warstwa! Jednak ja i tak zawsze nakładam dwie.
Zmywa się bez problemów.





Cena w sklepie Simple Beauty: 3,38zł/11ml (absolutny cenowy HIT!)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • cena, cena i jeszcze raz CENA!
  • szeroki wybór pięknych, intensywnych kolorów
  • szybkie schnięcie
  • dobre krycie (całkowite po jednej warstwie)
  • nie odbarwiają płytki paznokcia
  • wydajność
  • ładne, solidne buteleczki
 MINUSY:
  • dostępność
  • zbyt szeroki pędzelek

To moje ulubieńce, jeśli chodzi o kosmetyki Simple Beauty! Naprawdę gorąco polecam, za taką cenę warto wypróbować, każdy znajdzie odcień dla siebie (jest ich multum) :).

***

Zaległa recenzja, która powinna dodać się automatycznie.. ale stało się inaczej ;). Mam już kilka pomysłów i recenzji na następne posty, a teraz niestety muszę lecieć, bo czeka mnie jeszcze nauka i lektura :(. Trzymajcie kciuki!

22 komentarze:

  1. Świetne te kolorki! Niebieski świetny! ;*
    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga!:) Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kolorki;) Muszę sobie zakupić taki niebieski ;)

    http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski jest po prostu cudowny . :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest śmieszne wręcz, ja dostałam zapewnienie że przesyłka została wysłana, byłam na poczcie zapytać, a tam nic, zostałam zapewniona z tydzień temu że przesyłka zostanie ponownie wysłana i póki co cisza.
    Coś mi się wydaje, że to wszystko to jakieś małe oszustwo.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio lubię czerwone lakiery, ale niebieski super! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te kolory, szczególnie pierwszy :)

    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ;*
    zazdroszczę Hiszpanii i tych cudownych zakupów :)
    wszystkie trzy kolory super♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Świetny blog! :) Ja dopiero zaczynam i zapraszam do siebie: www.joannafrankiewicz.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. zachęcające.. niebieski ma ładny odcień.. :) pozdrawiam i zapraszam :* obserwujemy?
    www.introvertx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń