środa, 3 sierpnia 2011

outfitowo

Hejjj! Pomyślałam, że dobrze by było co jakiś czas pisać posty o moim życiu, bez recenzji, żeby nie popaść w rutynę ;-). Zaznaczam, że następny wpis będzie poświęcony pudrowi Simple Beauty. Miałam wypisać tu wszystkie TAGi, w których zostałam wyróżniona, ale.. większość dziewczyn brało już udział w tych zabawach i jakoś nie mam ochoty się powtarzać, w każdym bądź razie- dziękuję wszystkim Blogerkom, które mnie wybrały!
Jejku, wydawałoby się, że nie mam nic szczególnego do roboty, ale.. nie mam czasu. Co 2 godziny spacery z Luną, cały czas opiekowanie się siostrą, oglądanie "Gossip Girl" (moje nowe uzależnienie), sprzątanie, gotowanie. Czas strasznie szybko leci, dopiero zaczynały się wakacje, a za niecały miesiąc już szkoła.. Za półtora tygodnia wyjeżdżam do Hiszpanii, nie mogę się doczekać! Mm, może tam pogoda mnie trochę rozpieści, bo jestem lodowaty białas :(. Po powrocie- "akcja szpilki". Nie chodzę na obcasach, nie lubię, ale moja najlepsza Przyjaciółka (która pod tym względem jest taka sama jak ja) jest zmuszona (jak to brzmi!) do tego we wrześniu dlatego zamierzam ją wesprzeć, kupimy razem coś fajnego:).


Postanowiłam dodać coś outfitowego, wybaczcie tak OKROPNE zdjęcia, ale nie mam jak narazie nikogo, kto by mógł mi je robić. Tak byłam ubrana wczoraj, kiedy było trochę chłodno i szłam zakupić książki do szkoły.. niestety:). A dziś już było cieplutko!



bluzka- sh; kurtka- Hollister; spodnie- noname; torba- Diverse; buty- Nike

W takich zestawach czuję się najlepiej, bo bardzo swobodnie:).

Dobra, zostawiam Was narazie, w piątek lub sobotę wracam z nową recenzją!
Jeśli chcecie to zadawajcie w komentarzach pytania i swoje sugestie dotyczące mnie i mojego bloga, chętnie wszystko przeczytam i odpowiem:-). 
buzii!

***

+ rozdanie tutaj 

44 komentarze:

  1. Wow! Jestem pierwsza! ;D Po raz pierwszy od dluzszego czasu moge wkoncu napisac normalnego komentarza bez zadnych zaklucen i problemow. Dlatego ze teraz normalnie wyswietla mi ta ramke gdzie sie pisze komentarze i wszystko dziala ale to dlatego ze nie masz zadnych komentarzy a zazwyczaj jak masz duzo to wlasnie wtedy mam takie problemy ;/

    Ciesze sie ze wkoncu dodalas takiego posta a nie tylko recenzje :)
    Wydaje mi sie ze nie masz czasu dla siebie dlatego ze strasznie duzo czasu poswiecasz Twojemu psu.. spacery co 2 godziny to strasznie czesto! ;p Niektorzy ludzie wychodza ze swoimi psami tylko raz na dzien (moim zdaniem to jest stanowczo za malo) ale powinno sie wychodzic tak 3 razy dziennie.

    pe.es: gdzie kupilas ta kurtke ze zdjec? W Polsce czy w Stanach? ;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) Fajnie poczytać coś innego niż recenzje :) Kocham Gossip Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja sugestia: dodawaj więcej tego typu postów, znaczy się mniej recenzji więcej z życia! ;)
    Kocham twoją torbę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka fajna. :) nie ma to jak wygodne ciuchy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kurteczka jest prześliczna :) super się ubierasz, lubię luźny styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak w ogole to mam do Ciebie jeszcze jedno pytanko... Jakiej muzyki sluchasz? I jaki jest Twoj ulubiony zespol? Ulubiony wokalista/wokalistka? ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. A, bo mnie tlyko posłać na zakupy ^^, ale noo ostatnimi czasy też tak miałam, że nic kompletnie nie widziałam, ale akurat dostawa była, mało ludzi i miałam farta, bo rpzede mną akurat rozłożyli nowe rzeczy ;)) więc nie były przebrane :))
    hehe dziękuję ;* własnie tak myślę, że jesli już się zdecyduję to będzie taka bardziej postrzepiona ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam gossip girl<3
    swietna kyrtka!


    ooj tam ojj tam nie ma czego zazdroscic:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torebka ; ))


    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny outfit!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny outfit :) torebka w szczególności mi sie podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co Ty mówisz :D aż tak ostro jest :D? ja w sumie zawsze chodzę tak później 12-13 :D ale z tego, co słsyzałam to co rano w środe jest tragedia :D wiaodmo w końcu rynek w Nisku i wszyscy się rzucają xd

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie ten pomysł ;) super wygladasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny outfit ;) strasznie podoba mi sie twoja torba ;) ooo.. ale masz fajnie - Hiszpania! też bym chciała ;/


    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha :D:D:D może przyklej sobie koronkę do szafy, gwarantuję że będzie świetną ozdobą ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Danke :D Mogę spać,ale i tak chodzę nie wyspana !Ja ostatnio poszłam spać o 5:30 haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobną bluzkę, tylko bardziej dopasowaną ;) też z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej.
    fajna ta kurtka ;]

    a pro po konkursu, to dalsza część w następnym tygodniu. przyczyną jest w krótkim terminie oddanie książki do wydawnictwa.
    krótko powiem, że mało osób się zgłosiło więc będzie tylko kto ma otrzymać te najwyszą nagrodę ;]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. torba super ;)
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowa notka!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku kurteczka jest piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, to super. Już czekam na następną!

    OdpowiedzUsuń
  23. no niestety już po imprezach :(
    no to gratuluję kochana! przyniosłam Ci szczęście ;)

    aaahh.. zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii ;P
    powodzenia w rozdaniu ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. o widzę fajne rozdanie, chociaż niewiele rzeczy bym z tego wykorzystała. Ale trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak pisałam notkę, to pewnie miałam te piosenkę w głowie. :D
    a ja szpilki uwielbiam! są bardzo kobiece. ;.)
    bardzo podoba mi się Twoja torba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się twój zestaw :) Widać, że czujesz się w nim swobodnie + uwydatnia twoją figurę (płaski brzuszek <3). Szkoda, że fotki takie, no ale tak to jest jak się samemu robi sobie zdjęcia - wiem coś o tym ;)
    Tak, warto kupić ELLE :)
    Mama - jest moją najlepszą przyjaciółką i zawsze pcha mnie w pewien sposób do przodu, abym realizowała swoje marzenia. Jestem jej za to bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyz pojawiła się u mnie nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Za miesiąc jak namówię mamę to będę na koncercie Roberta M.:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie tę piosenke. I swietna torba ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam niecierpliwie na recenzje ;) ładny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja w kwietniu, ale polecam Ci juz zaklepac miejsce bo wiadomo Ty tez masz w okresie `weselnym` i juz moze nie byc miejsca ;) a jak zaklepiesz to bd spokojna ;)

    OdpowiedzUsuń