wtorek, 9 sierpnia 2011

recenzja pudru hipoalergicznego od Simple Beauty

Hej hej! Znów muszę Was przepraszać, za prawie tygodniową przerwę (?!), ale kompletnie nie mogę na niczym się skupić, czasu brak. Teraz ogarnia mnie już szał przedwyjazdowy.. a w nocy z niedzieli na poniedziałek (godz. 1:00) nareszcie wyjeżdżam! Robię ostatnie zakupy, kosmetyki, prowiant, itp. i nastrajam się najbardziej pozytywnie jak umiem :).
Mam Wam do pokazania wiele produktów, ale sama nie wiem.. czy napisać recenzje, które miałyby dodać się automatycznie, gdy mnie nie będzie, czy lepiej dodać wszystko jak wrócę? Doradźcie! ;-)
Tymczasem postaram się pisać częściej przez te kilka dni. 
Chciałabym jeszcze zmienić wygląd bloga.. ale za to wezmę się po powrocie:). 
A teraz recenzja całkiem przyzwoitego pudru..


PUDER HIPOALERGICZNY, SIMPLE BEAUTY
 Jest to jeden z kosmetyków, który dostałam od Simple Beauty.
Po pierwsze- opakowanie: zwykłe, "pudrowe", z plastiku (który, o dziwo, wygląda mi na trwały). Podoba mi się motyw kwiatowy i logo, całkiem uroczo to wygląda :). Do pudru dołączony jest aplikator, który naprawdę nie jest zły! Spokojnie nakładam nim kosmetyk (choć jestem zwolenniczką pędzli). Minusem dla niektórych może być brak lusterka, ale np. dla mnie to nie jest problem.
Delikatny, aksamitny puder. Może być stosowany do bardzo wrażliwej cery. Wygładza powierzchnię skóry maskując przebarwienia i niedoskonałości cery. Opakowanie zawiera gąbkę do pudru.

Jak widać na załączonym niżej obrazku- "dostał" mi się nr 2- chyba najjaśniejszy, z czego bardzo się cieszę, ponieważ gdy zejdzie mi opalenizna jestem blada jak trup! Pozostałe odcienie można obejrzeć TUTAJ.
Puder z łatwością się nabiera i aplikuje się równie dobrze, chociaż.. czasem (nie wiem dlaczego) robią się takie dziwne "ślady pudrowe", których nie można niczym rozetrzeć i wtedy jedynym wyjściem jest zmycie całego makijażu na tym fragmencie twarzy! Do tego kosmetyk jak dla mnie BARDZO śmierdzi, ma coś "octowego" w tym zapachu (zazwyczaj lubię zapachy pudrów, ale nie w tym wypadku). 
Może teraz trochę pozytywów? Oczywiście, jest ich trochę. Naprawdę nadaje się dla skóry wrażliwej (której jestem posiadaczką), nie uczula, a za to bardzo dobrze matuje i przykrywa drobne niedoskonałości skóry, które np. po zaaplikowaniu fluidu jeszcze trochę widać. Niestety- ten piękny efekt niezbyt długo się utrzymuje. Idealny mat u mnie był widoczny przez ok. godzinę, potem twarz zaczęła się świecić (ale lekko, tak raczej "zdrowo"), po ok. 5 godzinach wszystko wygląda już nieciekawie i- w moim przypadku- nie ma sensu już nakładanie kolejnych warstw tego kosmetyku, trzeba zmywać. Być może powodem jest moja tłusta cera.


Cena w sklepie Simple Beauty: 6,76zł/11g - cena rewelacyjna!

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • CENA, CENA I JESZCZE RAZ CENA!!
  • ładne, estetyczne i trwałe opakowanie
  • dołączony aplikator
  • wydajność
  • bardzo dobrze matuje i zakrywa drobne niespodzianki
  • nie uczula
  • dostępnych jest kilka odcieni i nawet "biali" znajdą coś dla siebie 

MINUSY:
  • nietrwały!
  • brak lusterka (lecz jest to już raczej zachcianka)
  • bardzo nieprzyjemny zapach!  
  • dostępność  

Generalnie nie stał się on moim ulubionym pudrem (którym tak nawiasem od ok. 2 tygodni jest Synergen) z powodu na nieprzyjemny zapach i brak trwałości, ale poza tym mogę go bardzo polecić! Za TAKĄ CENĘ naprawdę warto wypróbować:). Oczywiście dochodzą do tego koszty przesyłki, dlatego warto złożyć większe zamówienie- inaczej niebardzo się opłaca. Przy bardzo dużym zamówieniu- korzystne rabaty! ;-)

*** 

I jeszcze jedno- zapraszam na rozdanie tutaj!

23 komentarze:

  1. Ja tez synergen juz od dłuzszego czasu używam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tani ,więc warto wypróbować;*
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny puderek zapraszam do siebie ,dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :) Zycze Ci juz wspanialej pozdrozy i udanego wyjazdu! :) Zebys wkoncu poczula smak wakacji i przerwy od wszystkiego.. Zeby ta podroz byla wielkim przezyciem i wiazala sie z niesamowitymi chwilami i wspomnieniami :) Koniecznie porob jakies zdjecia zebys potem mogla je ogladac ze wspomnieniami no i zebys sie podzielila z Nami ;)
    No i oczywiscie nie moge sie doczekac nowego wygladu bloga!

    pe.es: ten puder jest tani jak borszcz! haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób tak żeby się automatycznie publikowało, bo będę miała co czytać.

    I życzę ci miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje jak wrócic bo jak ustawisz automatycznie to ci moze czasem nie dodac, miałam tak już :)
    świetna recenzja tego pudru musze wypróowac ;D
    zapraszam do mnie mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda,ale szkoda że ma ten nieprzyjemny zapach :<

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie nieodpowiedni, zapach by mnie odstraszył ^^ ale cena naprawdę zachęcająca! ;)
    możesz zrobić automatyczne publikowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog, zapraszamy do nas.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się właśnie kończy Vichy Normaderm, i nie wiem co kupić :/ Najchętniej kupiłabym zestaw Clinique, ale 200 zł do wydania teraz nie mam x)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna recenzja ;]
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubie pudry z lusterkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję. ;)
    miałam, całkiem ok. tylko ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. o pudru pewnie ze względu na zapach bym nie wybrała, bo wybieram kosmetyki o bardzo ładnych zapachach ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. miło mi to czytać :)
    to powodzenia w kolejnym rozdaniu bo widzę, że znów bierzesz udział ;)

    a dlaczego byś zdygała?


    wybacz, że nie komentuję recenzji, ale nie używam pudru i prawdę mówiąc mało a wręcz wcale mnie nie interesuje. z kosmetyków to ja jestem bardzo wybredna, a poza tym ich niemal nie stosuję oprócz tych niezbędnych xD
    więc jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą psią mordę oglądam od dwóch lat dzień w dzień ,a słońce to ostatnimi czasy wielka atrakcja haha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczeeeee, jak mi brakowało twojego bloga i tych wszystich recenzji <3 :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o ten puder to jak dla mnie jedynym plusem jest cena. Gdzie jedziesz?

    OdpowiedzUsuń