piątek, 30 września 2011

coś o lakierach Safari..

Cześć! Jak tam czujecie się z myślą, że dziś już piątek? Co prawda mi to nie robi różnicy, bo cały tydzień siedzę w domu, a zaległości mam mnóóóóstwo, ale Wy na pewno się cieszycie ;-). Cóż, choróbsko nadal się mnie trzyma, mam nadzieję, że do poniedziałku będzie lepiej..


LAKIERY SAFARI TRENDY! COLOUR!, QUIZ
Jak się domyślacie są to lakiery firmy Quiz, bardzo popularne, każdemu znane. Jedni je kochają, drudzy nienawidzą, jeszcze inni są do nich dość sceptycznie nastawieni. Dzisiaj przedstawię Wam moje zdanie..

Po pierwsze- opakowanie. Pierwszy duży plus, ponieważ jest ono mocne, trwałe (te lakiery nie raz miały bliskie spotkanie z podłogą), mieści w sobie 12ml produktu (!), a przy tym wygląda bardzo zgrabnie. Napisy się nie ścierają, a motyw zebry na nakrętce bardzo mi się podoba, to znak rozpoznawczy tych kosmetyków :).
 Ja posiadam nr 156, czyli malinowy róż oraz.. no właśnie, drugi lakier ma zamazany numer, ale jest to przepiękny, jasny fiolet, niemalże liliowy.
Lakiery mają średniej grubości pędzelki, jak dla mnie bardzo dobre, maluje mi się szybko i wygodnie, bez jakichkolwiek problemów. Zapach mają.. lakierowy ;).
Krycie przy dwóch cienkich warstwach, lakier nie smuży. Wysycha w granicach normy, nie musimy zbyt długo czekać.

Jeśli chodzi o trwałość to- nie wiem dlaczego- kolor liliowy trzymał mi się na paznokciach dłużej, czyli 4 dni bez odprysków (tylko lekkie starcia na końcówkach), natomiast malinowy- 2 dni.
Cena: ok. 3,00/4,00zł w zależności od sklepu (cena śmiesznie niska)

Jak zapewne wiecie lakiery Safari dostępne są na różnych straganach oraz w małych sklepikach. Od jakiegoś czasu można je zakupić w oficjalnym sklepie internetowym firmy Quiz  w cenie 3,68zł. Na rynku dostępnych jest mnóstwo odcieni, każdy znajdzie coś dla siebie, myślę, że za tą cenę zdecydowanie warto!


P O D S U M O W U J Ą C

PLUSY:
  • estetyczne, mocne, trwałe i zgrabne opakowanie, napisy nie ścierają się
  • CENA
  • dostępność
  • wiele różnych odcieni
  • wygodny aplikator
  • krycie przy dwóch cienkich warstwach
  • nie smuży
  • trwałość
Minusów żadnych nie zauważyłam.. Są to bardzo przyjemne lakiery, na pewno kupię więcej, polecam!


***

oraz.. zapraszam! :) 

70 komentarzy:

  1. Tez jestem chora i też mam ten lakier fioletowy. Jest bardzo fajny jeśli chodzi o kolor i wygląd, lecz bardzo szybko odpryskuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. Mam jeden lakier z serii Safari, ale nie trafiłam z kolorem

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje :)
    ten pierwszy ma bardzo ładny kolor :d safari mają fajne lakiery :)
    zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczny fiolet z tej serii :D uwielbiam te lakiery bo są tanie i jest taki wybór kolorów, ze uhh!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kolor ;)! mam jeden z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do odwiedzenia i wspierania nowo utworzonego serwisu, którego zadaniem jest promowanie dużych, sportowych oraz eleganckich zegarków!


    Odwiedź nas już dziś! :)

    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powrotu do zdrowia ;]

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety..
    jak zwykle ja i moje dłuugie posty ;)
    no to fajnie. ale Twoje mają przynajmniej porządne tematy ;P

    fiolet♥
    zdrowiej tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fiolet jest PIĘKNY ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te lakiery :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To tak samo jak mnie heheh :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piątek piątkiem a praca w niedzielę;D śliczne lakierki, bardzo mi się podoba róż na paznokciach :)
    i oczywiście dziękuję!!!!:):):):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fioletowy baardzo ładny :D W tej kiecce można chodzić wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez lub ie te lakiery :)świetne są :) pozdrawiam i obserwujee :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidzę mieć zaległości, bo potem z niczym się nie można wyrobić :(
    ładny ten drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam lakiery z safari, mam ich pełno. Są tanie i mają śliczne kolory, genialny jest się fioletowy ;)
    Podoba mi się Twoje profilowe zdjęcie, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny ten fioletowy lakier! Zawsze zastanawiałam się, czy warto inwestować w droższe lakiery, które trzymają się u mnie nawet z utwardzaczem po ledwo kilka dni... Chyba jednak nie ma co wydawać pieniędzy, jeśli lakier za kilka złoty trzyma się tak samo jak ten za kilkadziesiąt :P Albo po prostu ja trafiam na same beznadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne te kolorki :) myslę, że mogłyby razem wyglądac bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te same lakiery !

    http://wikax333.blogspot.com/2011/09/rozdanieeeeee.html zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolory, ostatnio mam nad nimi bzika.
    __________
    Lolity wgl. to fajny styl loli ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana uwierz mi, to, że niczego nie widzisz, to kwestia beznadziejnego aparatu. Gdybym miała lepszy sprzęt i robiła zbliżenia, to chyba nikt nie wchodziłby na mojego bloga:P Męczący problem to jest strasznie, chociaż mam lat 22, powinien minąć już dawno...:(
    Nigdy nie miałam lakierów tej firmy, ale za takim liliowym kolorkiem przepadam:)

    Pozdrawiam Cię gorąco i dziękuję za dodanie do obserwowanych i miły komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle, że ja mam cerę wrażliwą pod tym względem, że zostają mi blizny. I jak kiedyś oczyszczałam twarz u dobrej kosmetyczki, to gdzieniegdzie pamiątki po tym mi zostały;/. Nie jest aż tak źle jak było, ale irytuje mnie to strasznie, bo wolałabym nosić np. lżejsze podkłady, nie bawić się z korektorem i tak dalej, a tu wiecznie i wiecznie coś do zakrycia...

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I jeszcze takie komplementy mi zostawiasz no wiesz! Teraz to już koniecznie muszę obserwować, chociaż co raczej oczywiste nie tylko z tego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej, to dużo. :o nie wiem czy bym wytrzymała tyle! :D
    bardzo lubię lakiery tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. o, tak. też wolę jechać nocą. jednak mnie strasznie bolał kark i nie miałam gdzie schować nóg. xD ogólnie taka połamana wyszłam z autokaru, hehe. :pp ale za TAKĄ podróż mogę przeżyć mały dyskomfort. ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Często je kupuję, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję, też mam nadzieję że wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  28. Ajć jaki ten różowy jest śliczny ♥
    Przy okazje dodaje sie do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję dziękuję;D recenzja będzie za jakiś czas bo muszę znaleźć czas na wszystko, a jutro praaaca xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szcęście już sobota ;)

    Fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam lakiery z tej filmy. ;3
    malinowy jest śliczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te lakiery są świetne, mam dwa i malowanie nimi to czysta przyjemność ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. dodałam się:) safari są suuuper! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziwię się tylko,że są takie tanie

    OdpowiedzUsuń
  35. różowy wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gzie te lakiery można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  37. @Anonimowy: w drogeriach ich nie ma, poszukaj w małych sklepach kosmetycznych, sklepach typu "wszystko po 2zł" i różnych stoiskach z kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś pisałam u siebie na blogu że są świetne. Ale na dłuższą metę jestem jednak na nie ;<

    OdpowiedzUsuń
  39. ZDROWIEJ !

    podoba mi się ten fioletowy lakier ; >

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię te lakiery, ale nie za bardzoo ;d
    fajne kolorki wybrałaś .. ; ) !

    zapraszam
    distuuurbia.blogspot.com . ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne kolorki ;)
    Muszę sobie kupić jakiś nowy lakier ;D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. mam ten fioletowy i bardzo mi się podoba xD

    fajny blog!;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. oba kolorki są śliczne :) Pewnie brałabym liliowy,bo podobny do tego różowego już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne kolorki!
    życzę powrotu do zdrowia :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. @MalinowaPanna: będę obserwowała jak będę chciała.

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam do czynienia z różem i ogólnie był ok. Choć porównując je cenowo choćby do eveline mini max to krucho wypadają. :D

    OdpowiedzUsuń