środa, 28 września 2011

recenzja produktów Under Twenty: żel do mycia twarzy, tonik i żel punktowy

Witajcie! Co prawda miałam napisać wcześniej, ale jakoś nie było okazji. Spełniły się moje najgorsze koszmary, czyli.. od poniedziałku nie chodzę do szkoły, będę miała tygodniowe zaległości w materiale + kilka sprawdzianów i kartkówek do zaliczenia oraz nie pójdę na piątkowy półmetek.. Nie tak to planowałam, ale poszłam do lekarza i okazało się, że mam zapalenie tchawicy, a z tym nie ma u mnie żartów. Jak narazie przechodziłam to dwa razy (teraz trzeci) i za każdym razem musiałam siedzieć w domu 3 tygodnie, więc niezbyt wesoło.. Teraz muszę "wyrobić się" w tydzień, nie mam wyjścia, potem będzie zbyt ciężko w szkole. Jak narazie staram się sama nadrabiać materiał i odpoczywać.. śpię sobie do 12, 13 :). Jedyna dobra rzecz w tym wszystkim!

 ***

Dziś recenzja produktów, które dostałam już jakiś czas temu od Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris, a recenzuję je dopiero teraz, ponieważ najpierw musiałam je dokładnie przetestować.. a to zajęło trochę czasu :).


ANTI! ACNE INTENSE- AKTYWNY ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY


Zaczynamy od opakowania.. które jest na duży plus- ładne, poręczne i dobrej jakości. Napisy nie zmywają się, buteleczka mieści 200ml produktu i jest zrobiona z grubego, mocnego plastiku. Opakowanie jest półprzezroczyste, dzięki temu widać ile żelu jeszcze zostało ;).


Dozownik jest bardzo wygodny! Poprzez przekręcenie da się go zablokować, więc mamy pewność, że nic nam nie wyleci przez przypadek. Rurka sięga do samego dna, nie będzie problemu z wydobyciem resztek żelu.

Konsystencja jest typowo żelowa, bardzo dobrze się rozprowadza. Nadaje się do mycia zarówno twarzy jak i np. dekoltu. przejdźmy do działania.. Cóż, swoje główne zadanie spełnia całkiem nieźle, czyli oczyszcza twarz. Nie redukuje zaskórników ani nie przeciwdziała powstawaniu niedoskonałości (przynajmniej u mnie). Nie oszukujmy się, nie jest to żaden lek tylko zwykły kosmetyk pielęgnacyjny, więc na pewno trądziku nikomu nie wyleczy, ale może wspomóc, do codziennego używania jak najbardziej się nadaje. Nie zauważyłam żeby matowił moją skórę, ale prawdą jest, że zwęża rozszerzone pory, co mi się bardzo podoba.
A teraz uwaga! Wydajność. Żel dostałam 15 lipca i od tego momentu rozpoczęłam używanie 2, a w większe upały 3 do 4 razy dziennie. Stosuję go więc już PONAD 2 miesiące i tydzień, a została mi jeszcze 1/5! Pod tym względem jest dla mnie absolutnym hitem.
Cena: ok.15zł/200ml w drogeriach (cena w normie, biorąc pod uwagę wydajność)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • mocne, półprzezroczyste opakowanie
  • dobry i wygodny dozownik
  •  konsystencja
  • dobrze oczyszcza
  • zwęża rozszerzone pory
  • WYDAJNOŚĆ!
MINUSY:
  • nie matuje
  • nie przeciwdziała powstawaniu niedoskonałości
  • nie redukuje trądziku..
Dobry kosmetyk, choć szału nie ma, ale do codziennego, zwykłego stosowania polecam ;-).
 


ANTI! ACNE INTENSE- AKTYWNY TONIK GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY 

Tak jak w przypadku żelu- opakowanie jest bardzo dobre, z mocnego plastiku, a napisy się nie ścierają. Również dostajemy 200ml produktu.




Tonik wydobywa się bardzo łatwo, wystarczy niewielka ilość na całą twarz. I tu z wydajnością jest jeszcze lepiej! Toniku używam od 15 lipca, początkowo 2-3 razy dziennie, a od miesiąca- 1-2 razy dziennie, a wykorzystałam tylko połowę! Chyba nie muszę nic dodawać :).
Natomiast jeśli chodzi o działanie to na pewno oczyszcza, w ciągu dnia można sobie przetrzeć tonikiem twarz, czujemy wtedy świeżość i pozbywamy się m.in. brudu. Delikatnie matuje, ale tylko przez niedługi czas. Natomiast nie zmniejsza przetłuszczania skóry i nie zapobiega trądzikowi.
Cena: ok. 15zł/200ml w drogeriach (w stosunku cena-wydajność cena jest bardzo przystępna)

 P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY: 
  • dobre, mocne, półprzezroczyste opakowanie
  • wygodna aplikacja
  • WYDAJNOŚĆ!
  • oczyszcza i odświeża
  • lekko matuje
MINUSY:
  • nie zwęża porów
  • nie zmniejsza przetłuszczania skóry
  • nie zapobiega trądzikowi

Zdanie na temat toniku mam takie samo jak żelu :).  



ANTI! ACNE INTENSE- AKTYWNY ŻEL PUNKTOWY S.O.S. 



Opakowanie jest małe i poręczne, dzięki temu kosmetyk można zabrać ze sobą wszędzie. Napisy się nie ścierają, jednak w tym przypadku nie widać ile produktu nam jeszcze zostało, nie da się tego wyczuć.
Dzięki specjalnej końcówce możemy łatwo i precyzyjnie zaaplikować żel, to na plus. Niestety gdy przyciśniemy opakowanie zbyt mocno może nam się wylać za dużo, trzeba dobrze wyczuć. Z działaniem to jest tak, że każdy ma inaczej. Generalnie polecam ten żel na pojedyncze, drobne niedoskonałości, szybko je wysusza i eliminuje. Jednak do większych "problemów", które np. rozwijały się już przez kilka dni nie polecam, bo kosmetyk sobie po prostu nie radzi. Co do wydajności to nie jestem w stanie określić. Użyłam żelu już naprawdę wiele razy, ale nie wiem ile go zostało, ponieważ tego nie widać.
Cena: ok. 15zł/10ml (cena dość wysoka)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • wygodna i precyzyjna aplikacja
  • mocne opakowanie
  • poręczny
  • wysusza i eliminuje drobne, niespodziewane niedoskonałości
MINUSY:
  • nie widać zużycia
  • cena
  • przez przypadek można rozlać trochę żelu zbyt mocno naciskając
  • nie radzi sobie z większymi "niespodziankami"

Dobra i pożyteczna rzecz, jednak nie jest to mój must have. Aczkolwiek na pewno się przydaje i skorzystam z żelu jeszcze nie raz :).  

29 komentarzy:

  1. mam tonik i żel oraz krem. Kiedyś mi pomagały, ale moja skóra już się ich chyba "przejadła"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz rade ;D Ja tylko nie byłam w szkole w pojedyncze dni ale i tak 2 kartkówki do napisania są ;/
    Żelu nie używałam, wole taki z Garnier ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak under twenty spaskudził mi twarz...:( chyba uczulona byłam;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam niczego z UNDER20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny zestaw tylko niebieski ale też na wypryski i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To widzę, że tak pół na pół z plusami i minusami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam żel dawno dawno temu, ale z moimi problemami niestety nie spisał się i pożegnałam się z nim po zużyciu, ale faktycznie był wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywalam kiedys i jakos nie przypadl mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obyś jak najszybciej wyzdrowiała! :>
    Osobiście nie jestem przekonana do tych "kosmetyków".

    OdpowiedzUsuń
  10. o, to też nie masz ciekawie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś nie lubię i nie polubię under 20

    OdpowiedzUsuń
  12. a co tam!dobry trzepak nie jest zły!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję kochana ;**
    no tak tak. regulowane są, ale łatwo żeby się 'rozregulowały' podczas noszenia.. :/

    japan style jak zwykle super. zwłaszcza piąta i dwunasta sukienka jeżeli chodzi o elegancję i siódma na co dzień ;)
    ogólnie lubię Under20 ale teraz poluję na Nivea Visage ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przypadły mi do gustu te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś te kosmetyki ni nie robily na mojej cerze .zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem kosmetyki Under twenty są dla delikatne, przynajmniej dla mojej skóry twarzy i nic a nic nie robiły.

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha xD dzięki, ja jestem na zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze niczego z under twenty,brzmi ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kożystam z tego tonika, bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szaleństwa nie ma, ale dobre ;)
    przyda się odpoczynek, ale chyba jednak w przyszłym wcieleniu, albo jak mnie choroba rozłoży na łopatki xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten tonik, i mnie nie zachwycił.
    A ja właśnie się zakochałam w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktywny żel mam ;))
    Jestem z niego zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie coś mnie takiego interesuje ;D
    Taki aktywny żel musze kupić, albo ten tonik
    Zapraszam do siebie
    http://klaudiaborkowska.blogspot.com/
    http://charmixvailet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten żel punktowy i jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi zaczela zluszczac sie skora na twarzy...moj brat tez mial ogromne problemy po uzyciu zelu...

    OdpowiedzUsuń