wtorek, 11 października 2011

co nieco o błyszczykach Quiz (Safari, Chic)

Cześć Misiaki! Jak Wam minął poniedziałek? Ja jestem meega zmęczona, uczyłam się calutki dzień, jutro mam 4 sprawdziany i prezentację obrazu z WOKu, trzymajcie kciuki.. Uczyłam się, ale różnie to może być. Biologia poszła mi całkiem nieźle, ale trochę mi się zapomniały niektóre rzeczy, jak nie dostanę 4 to poprawiam, nie po to siedziałam 2 dni nad książkami żeby się marnymi ocenami zadowolić i to jeszcze z rozszerzenia :-).
Nie mam już siły i moje łóżko woła "mamoo", więc póki jeszcze jako tako jestem przytomna napiszę Wam wszystko, co wiem o błyszczykach, które dostałam od firmy Quiz w ramach testów.

BŁYSZCZYK DO UST SAFARI, QUIZ
Szczerze mówiąc to po raz pierwszy spotkałam się z błyszczykiem Safari. Posiadam wariant, który zawiera 5ml kosmetyku. Opakowanie jest bardzo trwałe, estetyczne, napisy się nie ścierają, a motyw zeberki cieszy oko.
Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.

Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.

Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji.




Mój odcień to nr 31, czyli: w opakowaniu- bardzo jasny, delikatny róż, na ustach- niemalże bezbarwny. Nie nadaje koloru, jedynie nabłyszcza usta. Aplikuje się bardzo łatwo dzięki gąbeczce, nie trzeba poprawiać, wystarczy raz "przejechać". Zapachem nie zachęca, ale też nie zniechęca- nie jest on jakiś specyficzny. Błyszczyk delikatnie nawilża usta, ale ich nie chroni- jednak po to używam pomadek ochronnych. Jedyną jego wadą wydaje się być trwałość- utrzymuje się na ustach ok. 1 godzinę, niestety! Naprawdę gorąco polecam ten kosmetyk, wyobraźcie sobie, że JA- PRZECIWNICZKA BŁYSZCZYKÓW jestem z niego bardzo zadowolona i używam go codziennie:). Nadaje się na każdą okazję i- mimo tego, że jest malutki- wydaje się wydajny. Bardzo poręczny kosmetyk, mieści się w każdej torebce ;-).


Cena w oficjalnym sklepie firmy Quiz: 2,47zł/5ml lub 4,80zł/9ml (czy Was też zadziwia ta cena?!)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • ładny design
  • poręczny, wszędzie się mieści
  • CENA!
  • wydajność
  • delikatnie nawilża
  • przyjemny aplikator, łatwa aplikacja
  • delikatny efekt, błyszczyk idealny na co dzień
MINUSY:
  • trwałość.. 
 
BŁYSZCZYK DO UST CHIC, QUIZ 
Drugi błyszczyk jest z serii Chic, wygląda bardzo stylowo, kobieco. Bardzo podoba mi się motyw na opakowaniu, które samo w sobie jest estetyczne, mocne i poręczne. Mieści 9ml produktu. Napisy się nie ścierają.
Rewelacyjny błyszczyk z formułą nawilżająca usta. Nadaje soczysty, perłowy kolor i delikatny połysk. Perfekcyjna aplikacja, idealny długotrwały blask i długotrwała pielęgnacja. Łatwo i precyzyjnie się rozprowadza, usta pozostają kuszące i idealnie podkreślone.



W tym przypadku aplikator to również wygodna gąbeczka. Mój kolor to 45- chyba najbardziej intensywny z wszystkich dostępnych. Również na ustach prezentuje się dużo odważniej niż jego brat Safari, jest półtransparentny. Zawiera malutkie drobinki, które ładnie się mienią choć nie ukrywam, że poprzedni błyszczyk jest bardziej w moim typie. Ja smaruję jedną warstwę błyszczyku i jest to wystarczająco (patrz: zdjęcia poniżej), jednak można nałożyć ich więcej i kolor będzie bardziej rzucał się w oczy (ja tego nie lubię). Zapach kosmetyku jest bardziej wyczuwalny, mnie się podoba, choć szału nie ma. Nie zauważyłam, żeby pielęgnował moje usta, jednak nie tego wymagam od błyszczyków. Błyszczyk Chic również jest wydajny, a jego trwałość to ok. 1,5-2 godziny, czyli całkiem przyzwoicie.


Cena w oficjalnym sklepie firmy Quiz: 5,20zł/9ml (cena bardzo dobra)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • ładny design
  • zmieści się wszędzie
  • różne odcienie
  • cena
  • jak na tą cenę całkiem przyzwoita trwałość
  • wydajność
  • przyjemny aplikator, łatwa aplikacja
MINUSY:
  • nie każdemu mogą spodobać się te drobinki, mi niebardzo przypadły do gustu


Serdecznie polecam Wam te błyszczyki, szczególnie Safari, za taką cenę warto wypróbować, ja dzięki niemu polubiłam tego typu kosmetyki :-).
Były to ostatnie produkty, które dostałam do testów od firmy Quiz, której bardzo serdecznie dziękuję za taką możliwość. Fakt, że otrzymałam te kosmetyki w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.
Zapraszam Was także do Sklepu Quiz, można zgadać się w kilka osób i zrobić większe zakupy (rozłożą się koszty przesyłki) za niską cenę ;).


To wszystko na dziś, padam na twarz, idę spać.. Dobranoc! ;*

17 komentarzy:

  1. Też mam te błyszczyki i chyba nawet w tych samych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że nie wyobrażam sobie testowania tego fluidu, bo naprawdę wyjść z domu bym nie mogła. Ma fajną pompkę, konsystencję i miły zapach i wydaje mi się, że dobrze by matował, ale pech normalnie, że mi się taki trafił murzynkowaty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie blyszczykow, wole pomadki ;)! ja wlasnie jestem wkurzona, bo ostatno na krtk z biologi trafila mi sie glupia grupa i odstalam 2 z biologii;/ ale w sumie nie jest mi ona do niczego potrzebna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no to ja tym bardziej, ale łódzkie ma chyba 31 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 błyszczyk jest ładny ;>

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj go do obserwowanych, mi będzie bardzo miło ;3

    i równiez się odwdzięczę ! ;>


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Toeretycznie mogę tak zrobić, ale jak wiadomo dobry podkład sprawdza się nie tylko w warunkach domowych, ale i na zewnątrz, gdzie wiej wiatr i pada deszcz obecnie,a ie chcę straszyć ludzi :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten pierwszy ciemniejszy odcień ;]

    Życzę miłego wieczorku *(-^,)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Safari ma śliczny kolorek :) a jakie masz ładne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają na ustach, ale ja jakoś odkąd odkryłam efekt pomadek na ustach to z nimi sie nie rozstaję. :D

    OdpowiedzUsuń