niedziela, 30 października 2011

czas na recenzje- krem do rąk Dermactol Hand oraz krem do stóp Dermactol Foot

Cześć! Przepraszam za dłuuugą nieobecność, porobiły mi się zaległości, ale tak to bywa, nawet podczas weekendów nie miałam czasu, ciągle tylko nauka. Teraz mamy chwilę oddechu, 4 dni wolnego, więc wczoraj zrobiłam sobie mały relaks, a dziś powracam w pełni sił :-). Jak cudownie wyspać się dwa dni pod rząd! Coś niesamowitego.. Dobrze, że akurat jest długi weekend, bo dłużej taka zmęczona bym nie wytrzymała ;).
Najprawdopodobniej napiszę do Was jeszcze jutro, ponieważ 1 listopada nie będę miała czasu, także opowiem co tam u mnie. A teraz recenzje!

***

KREM DO RĄK DERMACTOL HAND, CALMADERM
To kolejny produkt od Calmaderm, z którego bardzo się ucieszyłam, ponieważ w okresie jesieni, zimy oraz wczesnej wiosny moje dłonie potrzebują szczególnego nawilżenia. Inaczej pękają, robi się "skorupka".
Opakowanie jest standardowe dla kremów, trwałe, można śmiało nościć w torebce, zawiera w sobie 75ml produktu. Niestety zamknięcie jest uszkodzone, nie da się do końca zamknąć kremu, z tego względu zamieniłam je z tym, które ma krem do stóp (krem do stóp stoi na półce w domu, krem do rąk noszę w torebce).
Skoncentrowany krem dla wymagającej, suchej, szorstkiej i popękanej skóry dłoni. 
Dermactol Krem to specjalnie opracowana formuła przeznaczona do pielęgnacji suchej, szorstkiej i popękanej skóry dłoni. Zawarte w nim naturalne aktywne substancje wzbogacone witaminami i naturalnymi tłuszczami, łatwo się wchłaniają zapewniając zdrową, gładką i elastyczną skórę.
Skoncentrowana formuła kremu powoduje że jest on bardzo wydajny i naniesienie już niewielkiej ilości kremu powoduje że skóra staje się gładka, miękka i odżywiona.

W skład kremu wchodzą:
- Masło Shea – zawiera nienasycony kwas tłuszczowy oraz witaminy E i F, które łagodzą, zachowują wilgoć i elastyczność skóry. Zawiera również naturalny składnik chroniący przed promieniowaniem słonecznym
- Oliwa z oliwek – dzięki dużej zawartości witamin, antyutleniaczy i nienasyconych kwasów tłuszczowych chroni skórę przed nadmierną utrata wilgoci, działając jednocześnie przeciwstarzeniowo oraz nawilżająco
- Drobnoustrojowy olej pszenny – wysoką zawartością witaminy E bardzo dobrze zmiękcza popękaną i odwodnioną skórę. Dzięki temu odżywia i leczy naskórek wspomagając powstawanie nowych komórek
- Aloes – łagodzi, redukuje opuchliznę, nawilża i pobudza syntezę tkanki skórnej

Ze względu na swoje właściwości może być stosowany również do twarzy i warg.

Testowany dermatologicznie.

Krem ma konsystencję dość gęstą, lekko żółtawy kolor, mi przypomina masło :). Zapach mi nie przeszkadza ani jakoś specjalnie mi się nie podoba, jednak mojej przyjaciółce baaardzo nie przypadł do gustu, więc to wszystko zależy jak kto go odbiera. Rozprowadza się dobrze, wchłania się szybko. Jest wydajny. Jeśli chodzi o efekty to spełnia zapewnienia producenta, a przynajmniej ja jestem zadowolona! ;) Chroni przed zimnem, regeneruje skórę i bardzo dobrze ją nawilża. Jednak minusem jest, że szybko się zmywa, np. przy myciu rąk.
Cena w sklepie Calmaderm19,00zł/75ml (cena jak widać nie jest najniższa)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • wygodne, mocne opakowanie
  • poręczny
  • szybko się wchłania
  • wydajność
  • dobry efekt nawilżenia oraz ochrony skóry rąk
  • testowany dermatologicznie, nie testowany na zwierzętach!
MINUSY:
  • cena
  • nie wszystkim może podobać się zapach
  • szybko się zmywa
  • dostępność
Bardzo przyjemny krem, największą wadą wg mnie jest cena, ponieważ krem w działaniu jest bardzo dobry, jednak nie wart 19zł :).


KREM DO STÓP DERMACTOL FOOT, CALMADERM
Nie będę rozpisywać się nad opakowaniem, ponieważ jest ono niemal identyczne jak w przypadku kremu do rąk, różnica polega jedynie na kolorze napisów.
Muszę zaznaczyć, że przedtem nie stosowałam żadnych tego typu kosmetyków do stóp, więc był to poniekąd mój "pierwszy raz" :).
Krem do stóp Dermactol Foot jest oparty na kilku głównych składnikach: masło shea zawierające niezbędne nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i F, prowitaminę A, naturalną allantoinę dzięki czemu nawilża, zmiękcza i koi podrażnioną skórę. 
Oliwa z oliwek bogata w witaminy oraz niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe przyśpieszające regenerację tkanek pobudzając skórę do odnowy. Przeciwdziała starzeniu się, nawilża skórę zapobiegając wewnętrznej utracie wilgoci. Drobnoustrojowy olej pszenny jako naturalny środek zmiękczający mocno odżywia skórę w jej głębszych partiach, idealny do wysuszonej i łuszczącej się skóry. Oprócz wyżej wymienionych trzech skoncentrowanych składników zawiera dodatkowo pantenol – składnik leczący suchą, popękaną skórę. Dzięki połączeniu tych składników krem ten nie tylko nawilża i pielęgnuje, ale co istotne – skutecznie leczy i regeneruje suchą skórę.



Konsystencja niemal identyczna jak w przypadku kremu do rąk, jednak kolor jest jaśniejszy, bliżej mu do białego. Również zapach jest przyjemniejszy i nie zauważyłam żeby komuś przeszkadzał :). Krem wchłania się szybko i dobrze się rozprowadza, jest wydajny. Nie mam większych problemów ze skórą stóp, ale mimo wszystko ten kosmetyk bardzo dobrze ją nawilża i regeneruje. Polecam do stosowania na noc, ja tak go właśnie używam ;-). Efekt dość długo się utrzymuje. Nie jestem jednak pewna jak się będzie sprawdzał przy popękanych stopach.




















Cena w sklepie Calmaderm19,00zł/75ml (tak jak w przypadku kremu do rąk)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • solidne, wygodne i poręczne opakowanie
  • wydajność
  • konsystencja
  • szybko się wchłania
  • bardzo dobrze nawilża i regeneruje skórę, szczególnie polecam do stosowania na noc
MINUSY:
  • cena
  • dostępność



43 komentarze:

  1. ceny za kremy do rak czy stop to stanowczo za duzo:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz bez problemu, ja też od kuchni trzymam się z daleka, a z tym nie miałam problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena wysoka, nie dałabym chyba tyle na ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no cena nie jest taka wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego kremu i może kiedyś się na niego skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam mam swój ulubiony balsam który robi mi za krem do rąk . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam cię na konkurs, do wygrania bony na biżuterię :)

    stylemintx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uzywałam tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do stóp jest rewelacyjny : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także wróciłam po długiej przerwie i też korzystam z tego wolnego :) Krem do rąk wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kremu :( Zapraszam do mnie na http://anna-annabell-love.blogspot.com/ / Już dzisiaj wieczorem pojawią się zdjęcia biżuterii na sprzedaż więc bądźcie czujni! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że się podoba :) A co do paczuszki to dostałam miłą niespodziankę od UNDER TWENTY i PHARMACERIS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :)
    zapraszam do mnie : http://scarlett-for-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. krem do rąk jest świetny.. z szorstkimi rękami radzi sobie w ciągu jednej nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. drogie XD
    ola! < 3
    jak ja dawno u cb nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kocham spódniczki<3
    dziękuje za głos:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie.

    Czy jak ty testujesz kosmetyki to oni ci je przesyłają ?,sama kupujesz? czy bierzesz testery za darmo ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli pomógłby moim łapkom to wydałabym nawet 19 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam swój inny ulubiony krem, także tego nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cena faktycznie wysoka -_-

    OdpowiedzUsuń
  21. akurat na cenę nie mam zamiaru patrzeć z tego względu, że od ponad tygodnia mam suchą skórę na dłoniach tak, że nie mogę się nawet dotknąć, więc jeśli obecna kuracja nie poskutkuje, to na pewno wypróbuję ten krem! dzięki za recenzję!

    faaaakt, włosy inne. smutno mi się robi, jak na nie patrzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś prześliczna i uwielbiam Twoje recenzje!:)
    zapraszam Cię do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z najnowszej kolekcji marki Zara:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/11/konkurs-kreacje-na-topie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz słyszę o tych produktach :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie słyszałam o tych produktach. Ale uważam, że cena jest stanowczo za droga.

    Przy okazji. Świetny blog, już dodaję się do obserwatorów. Zapraszam do mnie: moje-kolorowe-serce.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę chyba zainwestować w jakiś dobry krem do rąk na zime, bo sądze, że moje dłonie mogą tego nie wytrzymac :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. musze sobie jakis krem kupic,bo moje rece sa w fatalnym stanie:(

    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam tylko zwykłej Nivei używam :]

    OdpowiedzUsuń
  28. ja raczej kremów nie używam XD
    tipsy :3
    no! jak dla mnie jest jednym z najlepszych polskich filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka inwestycja w kulturę. Phi ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. dlaczego mi się Twój post nie wyświetlił na pulpicie?0o
    no i dziękuję dziękuję:) ja tą torebunię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. N!
    szkoda, że polecasz produkty z parabenami, które wysuszają skórę...

    OdpowiedzUsuń