niedziela, 2 października 2011

drop it low!



Hej hej! Jak Wam weekend mija? To niestety już końcówka, ale nie trzeba się łamać, za 5 dni będzie następny:). Wczoraj przepisałam 16 stron zeszytu z samego j. polskiego, łatwo nie było, ale większość już mam.. na papierze, bo w głowie nie! Ale stwierdziłam, że nie będę sobie psuła weekendu, będę się uczyć na bieżąco z dnia na dzień i powinno być dobrze.
Jeśli chodzi o moje zdrowie.. cóż, jest dużo lepiej, jednak nadal kaszlę. Stwierdziłam, że do szkoły idę i zaczynam już normalnie funkcjonować, bo potem trudno mi będzie się wdrożyć z powrotem!

Plany na dzisiaj? Teraz- poodwiedzać Wasze blogi, potem zjem obiad. Właśnie o 13:15 wyjechała moja Justyśka więc liczę, że zaraz u mnie będzie. To dziewczyna w moim wieku, chodzimy do tej samej szkoły i jesteśmy dobrymi koleżankami.. a w tym roku szkolnym u mnie mieszka, bo do szkoły ma daleko i brak autobusów:). Także jest sobie u mnie od niedzieli do piątku i uwierzcie- jest świetnie, nawet nauka jest dużo lepsza. Więc wracając- pewnie tylko wpadnie zostawić rzeczy i pójdzie spotkać się z chłopakiem. A ja skorzystam z okazji, że moja rodzina jedzie do znajomych i pojadę razem z nimi, fajnie będzie zobaczyć znajome mordki :). Taki chill na koniec wolnego!

Jeszcze pokażę Wam fotkę jak moja Luna się rządzi w domu.. Co prawda już trochę stara, bo z samego początku września (była po sterylizacji, stąd ta kamizelka), ale teraz jest tak samo. Tyle, że teraz bez pozwolenia rozkłada się na mojej kołdrze :P.


I jeszcze pokażę Wam paczuszkę od Calmaderm, którą w piątek przyniósł mi kurier..


Od lewej: krem do rąk Dermactol Hand, krem do stóp Dermactol Foot, balsam w żelu AloeVera oraz balsam PantheVera.
Już rozpoczęłam testowanie i narazie zdradzę, że jestem zadowolona:).

No, to życzę wszystkim dobrego startu nowego tygodnia i udanej niedzieli! Buziaki;*

41 komentarzy:

  1. Ja też miałam sporo do przepisywania -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje! ;) a piosenka- fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny piesek :)
    Mój też się rozwala na moim łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju w porównaniu z moim psem to twoja jest duuuuża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, ale tylko jak jestem z nią na polach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie zgadzam się co do tego żelu ;) Można mu jeszcze powiedzieć że wygładza buzię, ale to tylko tak na pierwszy rzut oka, bo po kilku godzinach już nie ma tego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Twój psiak urósł ;o słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że już się lepiej czujesz ;)
    pies zabawny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo to ten "piesek" do którego trzeba wstawać o 5 rano?:D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piesek uroczy ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na ogół lubię jeździć rowerami.Jakby mi ttaką przejażdżkę zaproponowali rodzice odpowiedziałabym bez wachania.Ale z moim dziadkiem się jeździ strasznie.Nawet nieda się tego wyobrazić. Naszczęściemój brat nas wyjręcił od tego jakimścudnym sposobem i nie pojechaliśmy ;D

    Słodka psina ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna współpraca, ale ci dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja juz nawet nie pamiętam jaki jest mój "oryginalny" kolor xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy piesek:D
    pozdrawiam Cie.

    zachęcam do obserwowania :)

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. takich rzeczy to psa trzeba nauczyć :)
    pokażę pokażę jak tylko wybiorę się na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój pies też się tak rządzi w domu :P wszędzie się wciska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki psiak . ;D
    Miło by mi było jakbyś wpadła również do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny piesek, z ta cera to tak idealnie nie jest :D wlasnie jak sie kazdy nia zachwyca to mi jakies prymple wyskakuja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki słodki piesek!:D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. uroczy piesek1 :))
    Nowa notka na ushio.ocom.pl! Zapraszam do komentowania. ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. to co mnie zachwyciło ,to całkowicie innosc tego blogu , świetnie się ogląda i czyta ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Luna jest przesłodka, jaki genialny piesek haha!

    OdpowiedzUsuń
  24. haha. nie wie co traci ;)
    (nie)dziękuję ;**

    trzymam kciuki za wytrzymanie w postanowieniu o systematycznym uczeniu się :)
    słodka psinka :)
    zazdroszczę tych paczek z kosmetykami do testowania. czekam na recenzje..

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo jaki słodki i ma śliczne ubranko ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny piesek : ))

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki fajny piesiooo ;DD
    hahaha xD ja już czekam na następny weekend ;P
    Brawo dobre postanowienie: uczyć się na bieżąco.
    Ja też mam takie postanowienia czasem ale nie za bardzo wychodzi ;) Trening czyni mistrza ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje współpracy :) Luna to taka wygodnicka jak i mój piesio :D
    W sumie fajnie,że koleżanka mieszka u Ciebie, zawsze to raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To tak jak ja. :) Współczuję wycisku...

    OdpowiedzUsuń