piątek, 7 października 2011

kilka słów o cieniach Fashion Trendy firmy Quiz..

Witam wszystkich w PIĄTEK! F-f-f-friday :)). Z jednej strony się cieszę, a z drugiej- perspektywa nauki całą sobotę i niedzielę zbytnio nie zadowala.. Tyle sprawdzianów, kartkówek itp. w dniach pon.-śr., że ohoho.. Na szczęście w czwartek prowadzimy akademię, a w piątek wolne, trzeba się pocieszać!
Ja właśnie godzinkę temu wróciłam od kosmetyczki, byłam na czyszczeniu buzi, ojj bolało! Ale "twartkim trzeba być a nie mientkim", dałam radę, teraz mam spokój na 2-3 miesiące ;). Do tego Pani gratis zrobiła mi bardzo ładnie brwi, inaczej niż zwykle i jestem bardzo zadowolona, także początek weekendu jak najbardziej pozytywnie (nie wliczając tragicznego sprawdzianu z chemii, z którego CO NAJWYŻEJ dostanę 2, ale przeczuwam najgorsze..).

W następnym poście pokażę co nowego  kupiłam w ostatnim czasie oraz ostatnie przesyłki;-).

A jakie Wy macie plany na weekend, może też tak jak ja- nauka, nauka, nauka?

***

CIENIE DO POWIEK FASHION TRENDY, QUIZ
To kolejne kosmetyki od firmy Quiz.
Zaczynamy tradycyjnie od opakowania.. Nie wyróżnia się pięknością, ale tego nie oczekuję. Jest za to przejrzyste, cienkie, zamknięcie jest porządne. Nie wiem jak z trwałością, ponieważ pudełeczka ani razu mi nie spadły. W opakowaniu mieści się 6g produktu, cienie są podwójne, co widać na zdjęciach :).
Nie dostajemy w zestawie aplikatora, co niektórym może przeszkadzać.. mi nie przeszkadza.
Posiadam odcienie nr 19 (brąz i beż) oraz 43 (żółć i czerwień).
Nr 43 przypadły mi do gustu trochę mniej z racji tego, że maluję się raczej neutralnymi kolorami i nie szaleję z wydziwianymi makijażami. Dla tych, którzy lubią eksperymentować- odcienie w sam raz:). Posiadają maleńkie drobinki, które widać pod słońce, ale to dodaje kosmetykowi uroku, nie jest nachalne.
Mój ulubieniec- nr 19. W sam raz na co dzień, choć spodziewałam się, że brąz będzie lepiej napigmentowany, a tu psikus.. Pod tym względem wygrywa beż :). Jednak wszystkie cienie (nr 19 i 43) są dość dobrze napigmentowane, baza dodatkowo podbija kolory, wynik jak dla mnie świetny, szczególnie przy tak niskiej cenie (patrz, dół: "cena").
Tak jak w przypadku wcześniejszym nr 19 posiada drobinki, nawet widać je na zdjęciu :-).
Przejdźmy do efektu.. Cienie nakłada się jak dla mnie bardzo łatwo, można się szybko i efektowanie pomalować. Używałam bazy i wtedy kosmetyk na oczach wytrzymał prawie cały dzień, co jest dobrym wynikiem. Myślałam, że będzie problem z demakijażem ze względu na drobinki, ale poradziliśmy sobie bez problemów w parze z dwufazowym płynem z Ziaji ;).

I fotka dla Was..
Po lewej: bez bazy; po prawej: z bazą.
I jeszcze zbliżenie na cienie z bazą.
Cena w oficjalnym sklepie internetowym firmy Quiz: 3,99zł/6g (cena jest naprawdę bardzo niska)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • CENA!
  • dobra pigmentacja
  • trwałość (choć to w połowie zasługa bazy)
  • wybór kolorów
  • łatwa aplikacja
 MINUSY: 
  • brak aplikatora

Cienie naprawdę przypadły mi do gustu, cieszę się, że miałam okazję je wypróbować :). 
 

49 komentarzy:

  1. ja bym powiedziała,że jest średnia pigmentacja, ale za tą cenę uważam,ze są wyśmienite!
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  2. te ciemne cos w moim guscie tamte za jesane:)ale ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. ` dlaczego w piątek masz wolne ? ja to muszę iść do szkoły. buu.. haha. no u mnie także strasznie dużo tych kartkówek i spr. ale ja w niedzielę sie będę uczyła ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne kolory! :o ciekawa jestem jak wyglądają na oku. :]]

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze nie potrafie sie malowac cieniami ;) bo patrzac na niektore kolory musze przyznac, ze mnie ruszaja :P poza tym nie jest mi do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te odcienie :) ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne te koloru ;o wow raz na jkiś czas zaszaleć można ;)) a nawet trzeba ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm brąz i cielisty jest wspaniały :) wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też mam dużo nauki -,-
    I bardzo ładne cienie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. żólty z czerwonym :) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA WYGLADAM NICZYM KLAUN JAK SIE CIENIAMI BAWIE ;-( , poza tym nie umiem:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja umiem, ale niestety tylko komuś :(

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że aplikatora brak ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Często eksperymentuję z makijażem z tego względu, że fotografuję. Muszę umieć pomalować dziewczyny, tak by wyglądały np. elegancko.
    Cienie nr 43 są super ! Chociaż siebie wolę malować "naturalnymi" kolorami ;p
    Na twoim blogu znajdują się ciekawe opisy, i testy, które mogą mi się przydać.
    z tego względu obserwuję :)
    Również zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kolor tego czerwono-żółtego cienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beże są świetne . : ) Też wolę bardziej neutralne kolory ze względu na kolor włosów . A beż i brąz w moim przypadku naprawdę ładnie wygląda . : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoo piękne rą
    czerwono-żółty <333
    Obserwujemy? Pisz<33
    http://jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To drugie duo jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te cienie! ;*
    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 19 wyglądają rewelacyjnie ! w sumie to używam tylko takich kolorów cieni o ile już używam i te wyglądają kusząco.

    z chemią będzie dobrze ej ! będzie 5 jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuję! ;) Też mam cienie od nich do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. czerwony cień do powiek może fajnie wyglądać : )

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Może się na nie skusze !
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. podobają mi się oba :)) bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. na jakie oczyszczanie twarzy chodzisz jesli mozna wiedziec? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. rozszerzona chemia? ;o olaboga! ja też mam takie dni, ze najchętniej z łóżka bym nie wychodziła, ale od czasu kiedy zaczęłam pić kawę jakoś daje radę i nawet nie usypiam na zajęciach :D smaku kawy nie lubię, ale rozpuszczalna pół na pół z mlekiem uhh <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dziekuje Ci bardzo za szybką odpowiedz ;)! sorry, ze tak wypytuje, ale znasz moze nazwe tego kremu na blizny, czy to jest jakas robiona na zamowienie w aptece i czy jest ona skuteczna ? ;> z góry dziękuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. żółty i czerwony-cudowne kolory!
    tak, niestety ;x

    OdpowiedzUsuń
  29. hah uzywam dokladnie tego samego kremu no-scar ! Ale wlasnie konczy mi sie 2 opakowanie i tez jestem bardzo zadowolona, widze , ze nie ja jedyna! Bardzo dziękuje Ci za porady ;> moze wybiore sie na te zabiegi, a jak mniej wiecej ksztaltuja sie ich ceny ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tego co wiem to u mnie ksiądz sprawdza dosyć dokładnie. A moi koledzy i koleżanki z klasy, którzy bierzmowanie mieli rok temu (w 3 gim) też tak mieli w swojej parafii. Więc niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne kolorki :)
    zapraszam, u mnie NN! ;) http://closerangels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten żółto czerwony cień jest genialny, szczególnie na imprezę :) a ja też bardzo nie lubię jak nie ma aplikatora!:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby piątek, a tu już sobota wieczór. Strasznie szybko ten czas leci. Zakochałam się w tym żółto-czerwonym cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę wolnego w piątek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kolorki! :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne cienie. ; )
    Zapraszam do siebie.
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy jest super, bo lubię takie spokojne kolory.

    dzięki za komentarz ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. ale fajne kolorki! idealne pod złotą jesień wg mnie :D obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Samsunga Chat :) teraz chyba duużo osób go ma, tak jak kiedyś z Avilą ;o
    Synergen idealny nie jest, to wiadome po takiej cenie, ale mimo wszystko moim zdaniem lepszy od niektórych droższych :) teraz mamy taki wybór że właściwie na pewno można znaleźć lepsze niż ten i drozsze, i tańsze, ale trochę zraziłam się już z eksperymentami więc wolę zostać przy tym :)

    zaciekawiły mnie te beżowe, i w ogóle co za cena ;D lubię takie cieliste kolory więc chyba w końcu przejrzę tą stronę i się zdecyduje na parę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki:)
    no ja tez całą sobote spędziłam na nauce bo jutro mam warsztaty taneczne i nie miałabym czasu:)!

    OdpowiedzUsuń
  42. brązowy z beżem przepiękne, lubię takie delikatne cienie! ;)


    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja byłam z Avili zadowolona, ale własnie dotykowe już mi się trochę znudziły :D Rozsuwany miałam, klapkę miałam, klasyczny miałam, teraz był czas na jakiegoś qwerty 3:)
    To jak coś to czekam na recenzję Kobo :D
    Najlepiej zgadać się z koleżankami i od razu zamówić dla wszystkich masowo, wtedy własciwie przesyłka wyjdzie prawie darmo :)
    Też obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję :D Ja się cieszę ,ale boję się reakcji mojego ojca,niestety ciągle mu się wydaje ,że mam 5 lat ... :D

    OdpowiedzUsuń