poniedziałek, 17 października 2011

new hair



Hej hej ;-). Jak tam nowy tydzień? U mnie zapowiadał się beznadziejny dzień, a tu miła niespodzianka! Same dobre oceny powpadały: 5 z francuskiego, -5 z fizyki! Te dwie zszokowały mnie najbardziej. Poza tym 4 oraz -5 z PO i poprawa z matematyki na 4. Poprawa z biologii poszła mi w sumie nieźle, zobaczymy..
Na jutro wszystko już ogarnęłam, z tego powodu postanowiłam udać się do fryzjera, taka mała metamorfoza :). Oceniajcie!

Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA TRAGICZNĄ JAKOŚĆ ZDJĘĆ, ALE NIE MAM W DOMU DOBREGO ŚWIATŁA PRZY TAKIEJ POGODZIE..

Przed..


.. i po.

 
Właściwie to nic wielkiego, lekko podcięte i wycieniowane włosy oraz zrobiona grzywka, ale ja czuję się wygodniej!
Jak Wam się podoba?

61 komentarzy:

  1. fajnie tak i tak:)
    ja tez mysle o grzywce takiej prostej ale po ostatnich wydziwieniach 2 lata temu fryzjerka pozosatne przy tym co jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzywka bardzo ładna, sama mam taką, to wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. to sprobuj bo jest fajny wazny ze dziala, ale zapach juz nie fajny:P
    zrobila mi grzywke '"schodkowa" i wygladalam jak skonczona idiotka, wstydzilam sie do ludzi wyjsc:(
    gdy troche podrosla zaraz ja na bok dałam i tak w koncu z niej "wyroslam"

    OdpowiedzUsuń
  4. to siostra rodzona mojego chlopaka, a moja przyjaciolka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, bardzo CI pasuje- dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają na jaśniejsze a Ty sama wyglądasz wspaniale!:D do twarzy Ci z grzywką ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci z grzywką ,mi coś odstrzeliło i zrobiłam sobie prostą grzywkę to był błąd ,mega błąd !

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej widzę, że też sie uczysz francuskiego ;/ pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie włosy piękne! ;) Hmm, dziękuję za miły komentarz. Zajrzę tu jeszcze nie raz, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to się pisze regeneracja przed jesienia

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne włosy!!:)
    Parlez-vous francais Mademoiselle?:)
    Nie ufam ludziom którzy mają 5 z fizyki!:)

    Impreza...mega!wybawiłam się za wszystkie czasy!dziękuje za miłe słowa!:* party Hard nie było aż tak,bo obyło się bez ekscesów :D
    nie mniej jednak mega było!

    OdpowiedzUsuń
  12. w klubie?! oja!my mieliśmy w domu weselnym dlatego wszyscy tacy odpimpowani :D czekam na jakąś fotorelację u Ciebie :D
    o..proszę!też tak chcę!nienawidzę fizyki i tym podobnych przedmiotów!:D
    a francuski..chyba Ci już kiedyś mówiłam,że kocham :D!

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej jak Ci ładnie z grzywką! Ja ją cały czas zapuszczam, żeby mieć wszystkie włosy równej długości :p

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie! o wiele lepiej wyglądasz :))
    pozdrawiam! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie Ci w tej grzywce.
    aaa ten kawałek Pezeta wielbię! *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na nowego bloga .
    http://sweetdreambyfashion.blogspot.com/
    Ps . Przepraszam za spam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci ślicznie w grzywce ! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. grzywka ;o wyglądasz w niej rewelacyjnei! naprawdę ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna grzywka! cudownie wyglądasz ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydajesz się bardzo sympatyczną osobą. Ta zmiana wyszła ci na dobre, masz prześliczny kolor włosów! Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej
    Chciałam Ci tylko powiedzieć, że nastąpiła straszna pomyłka, o której się dzisiaj dopiero dowiedziałam... W moim giveaway jest do wygrania bon na 25$ do sklepu CLUBCOUTURE, a nie wybrana przez osobę rzecz...
    Przepraszam za nieporozumienie.
    Jeśli nadal chcesz wziąć udział w konkursie to proszę o przesłanie linku innej rzeczy. Oczywiście może pozostać ta jeśli chciałabyś do niej dopłacić.
    Jeszcze raz bardzo przepraszam :(
    Gorąco pozdrawiam.! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz w nowej fryzurze :) Ta fryzura to chyba jakiś hicior, bo kazdy ją ma :D
    Czy mogłabym zaprosić Cię do udziału w moim giveaway'u z firmą Zielony Kot? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super super super ! Ta grzywka to strzał w dziesiątkę . Pozdrawiam Caroline ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. slicznie wygladasz naprawde ! ;) przypominasz mi moja kolezanke teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna grzywka ^^
    Ja mam na bok ;//

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie ci w tej grzywie:d
    i ogólnie widać różnice!
    ii
    Bardzo ciekawy blog
    Zapraszam na mojego<33
    http://jasicastyl.blogspot.com/

    Obserwujemy? Pisz<33:**

    OdpowiedzUsuń
  27. lepiej teraz! :)
    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie :) A nie skręca Ci się ta grzywka zbyt mocno? Bo widzę, że masz włosy bardziej falowane. Też tam mam i zawsze mi się zawijała. Coś okropnego.

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo ładniej wyglądasz z grzywką ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą piosenke pezeta! Oj ja czasami mam też fazę, żeby sciąć grzywke ale twardo się powstrzymuje bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębów

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczne masz wlosy, zazdroszcze:)
    Pozdrowienia z Berlina!

    http://le-yvette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz w nowej fryzurze:D Niby małą zmiana, a naprawdę jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jesteś ; * .
    Napiszesz cos o moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Po tej metamorfozie wyglądasz rewelacyjnie! O wiele ładniej ci w grzywce!
    No masz rację - RiRi to taka nasza, swojska baba! Ha ;)
    A jak podoba ci się jej nowy teledysk? Bo ja go uwielbiam! Również chciałabym przeżyc taki gorący romans... wiem, że jestem dziwna, ale no cóż :D
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się u mnie nowa notka.
    Pozdrawiam,
    xoxo
    Dżesa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Swieenie wygladasz :* + ja tak myslalam o pasemkach...ciemny blond najlpiej, ale boje sie sama eksperymentowac :/

    Obserwujemy? www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiekne wloski!!!
    uwielbiam ten kawalek pezeta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna grzywka, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ci pięknie w grzywce! Czemu aktualnie jej nie nosisz, HĘ? :o

    OdpowiedzUsuń