wtorek, 4 października 2011

puder Beauty Finish i róż Beauty Finish firmy Quiz

Witajcie! Dzisiaj wcześnie piszę, miałam tylko 1 lekcję i kawałek drugiej, teraz moja klasa jest w muzeum, a ja przyszłam do domu i za godzinkę lecę do lekarza.. było lepiej, a w tym momencie mi się pogorszyło. Muszę wziąć kolejne leki i absolutnie nie opuszczać szkoły. Na szczęście jutrzejszy sprawdzian z biologii przełożony na poniedziałek, uff.. więc zostaje mi tylko przerobienie całego oświecenia z polskiego:).

Dziś dla Was recenzja kolejnych dwóch produktów od firmy Quiz- pudru oraz różu, na temat których mam całkiem odmienne zdanie..

PUDER BEAUTY FINISH, QUIZ
Opakowanie jest proste, ładne, a do tego płaskie. Ma dobre zamknięcie i nie powinno się samo otwierać. Zawiera w sobie lusterko co dla niektórych może być sporym ułatwieniem. Do pudru (którego mieści się 20g) dostajemy dołączoną gąbeczkę, która właściwie do niczego się nie nadaje, ale puder i tak zawsze nakładam pędzlem.
Ja posiadam nr 70- to jasny odcień, pasujący do mojej cery. Dla mnie wadą jest całe mnóstwo drobinek, które są jak brokat. Na zdjęciach tego nie widać, ale naprawdę jest ich duuuuużo.

Puder nakłada się łatwo, na twarzy drobinki nie są aż tak widoczne, tylko w pełnym słońcu mogą być trochę nachalne. Kosmetyk utrzymuje się niestety krótko na mojej twarzy (być może dlatego, że mam tłustą cerę), bo tylko przez ok. 3 godzin, potem świecę się niemiłosiernie, dodatkowo brokat na twarzy zostaje i błyszczy jeszcze bardziej. O poprawce nie ma mowy, bo wtedy brokatu przybędzie i nie wychodzi z tego nic dobrego. Kosmetyk ma zapach zwykły, pudrowy, nie powinien on nikomu przeszkadzać.
Na plus z wydajnością, z tym jest dobrze, choć jak się zapewne domyślacie- nie używam tego pudru zbyt często.
Cena: niestety nie znam, ale na pewno bardzo niska, a już na pewno poniżej 10zł, więc za to plus

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • estetyczne, wygodne opakowanie z lusterkiem
  • cena
  • wydajność
MINUSY:
  • trwałość
  • wiele drobinek przypominających brokat, które mogą być zbyt nachalne
Puder nie jest odpowiedni dla osób z tłustą cerą, mi raczej nie przypadł do gustu, więc raczej do niego nie wrócę:).

***

 RÓŻ DO POLICZKÓW BEAUTY FINISH, QUIZ
Opakowanie jest niemal identyczne jak opakowanie pudru z tym, że w tym przypadku górna część jest przezroczysta i nie zawiera lusterka ani gąbeczki.
Posiadam nr 13, czyli dość intensywny róż z wielooooma drobinkami.

Róż aplikuje się łatwo i szybko, wystarczy niewiele aby podkreślić kości policzkowe, produkt jest wydajny. W przeciwieństwie do pudrowych drobinek, te w różu w ogóle nie przeszkadzają, wręcz ładnie podkreślają i rozświetlają buzię. Widoczne są w słońcu i efekt mi się bardzo podoba. Co więcej- u mnie kosmetyk utrzymał się w stanie idealnym przez prawie 8 godzin, co naprawdę w moim przypadku jest sukcesem:).

Cena: ok 5,00-7,00zł/6g (chyba nie muszę pisać, że cena pozytywnie powala?)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  •  CENA!
  • estetyczne, wygodne opakowanie
  • wydajność
  • trwałość
  • bardzo przyzwoity efekt rozświetlenia, drobinki nie są nachalne
MINUSY:
  • brak lusterka, jednak dla mnie to nie problem, ponieważ preferuję duże lustra
  • dostępność.. :( 
Także z mojej strony bardzo polecam róż, na pewno zostanie ze mną na dłużej :).


Zapraszam także do oficjalnego sklepu internetowego firmy Quiz, gdzie znajdziecie kosmetyki po przystępnej cenie :).
 

45 komentarzy:

  1. Ostatnio sporo osób podejmuje współpracę z tą firmą:) Kolor różu ładny, ale mi nie pasowałby kompletnie... Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety za duzo osob widze ma z ta firma wspolprace a wychodzi na to ze jest kiepska:(
    choc róż kusi
    zapraszam do siebie:)i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  3. No raczej Ci się nie zepsuje bo nie ma co :) Zbyt łatwe do wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia, nie są spóźnione, bo urodziny będę mieć dopiero jutro, przyjęcie było w sobotę poprzednią no bo w tą moja koleżanka ma.

    Rzeczywiście kosmetyki bardzo tanie, przemyśle kupno pudru

    OdpowiedzUsuń
  5. noo nieźle:)
    ciekawy bloog?
    obserwujemy?
    Ja już sie dodaje!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce taki puder ! :)
    mhm. trzymaj się tam . :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to opisałaś ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie pomyśl że jak się pomalujesz tym pudrem to będziesz jak wampirzyca bella!!:D:D:D czaisz o co chodzi?:D hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten róż się bardzo fajny wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. róż jest sponio a mi tam lusterko nie potrzebne ;DD

    a ten pder dobrze kryje ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder mnie nie przekonał ze względu na drobinki , zdecydowanie wolę matowe odcienie bez żadnych dodatków : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor tego różu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. też recenzowałam puder ;)

    U mnie nowa notka, więc zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne :)

    julia-nowak.blogspot.com - zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wczoraj miałam je na sobie i żyją, więc jak na razie opłaciło się je kupić :D to prawda, ze firmowe tylko nie przemakają, ale wiesz... jakoś nieestetyczne wydaje mi się samo założenie ugów na deszcz a snieg to każde buty prędzej czy później rozłoży.

    kurde, co ty robisz z taką ilością kosmetyków jak ci przysyłają do testowania? ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają zachęcająco. Szkoda że jest taki problem, żeby je dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dostałam identyczne kosmetyki do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wogole zapach mi nie podpasował jakbym sie ubrudziła arbuzem i pozostał po nim zapach troche blee..;/

    OdpowiedzUsuń
  19. uuuu no to lipa... ale w sumie na taki trochę wygląda ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. To dobrze, ja jednak już nie wrócę raczej do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostalam tez ten roz to testow, jestem go ciekawa ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się chyba nie doczekam na swoją paczkę od tego sklepu :(((
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne kolorki tych pudrów ;)

    obserwuję+liczę na to samo ^^.

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie te gabeczki :D! dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nom, drobinki wszelakich rozświetlających pudrów krzyżują szyki jak się ma tłustą cerę, wiem coś o tym ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. puder jest kuszący, chociaż dla mnie trwałość jest bardzo ważna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog ;) zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Raczej się nie maluję , chyba że używam tuszu i eyelinera , ale fajnie że ktoś prowadzi taki blog . Wielu osobom się to przydaję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wyobrażam sobie dnia bez różu do policzków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie nowy konkurs! do wygrania para butów :>

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie da się gniewać na takiego słodziaka :D Mój pies też tak robi!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena różu zdecydowanie na tak :)
    Jaki poleciłabyś mi, nastolatce mającej od czasu do czasu podrażnienia skóry i pryszcze, puder? Chodzi mi o jakiś odpowiedni dla b.jasnej młodej cery :)
    Pytam, bo uznałam, że kto jak kto, ale ty już tyle kosmetyków przetestowałaś to twoja opinia będzie dla mnie najodpowiedniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  33. haha tak, mama z jednej strony dopilnuje, żebym nie zmarnowała talentu, ale z drugiej strony nie chce mnie puścić w świat :P póki co;)
    Róż wydaje się fajny, aczkolwiek strasznie ostry.
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. no masz rację jak na takie kosmetyki to cena jest super ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny i mega tani puder można kupić w Rossmannie z serii Synergen, miałam wcześniej L'Oreala i wyglądał bardzo nienaturalnie na twarzy, a Max Factor bardzo zapychał, a kosztowały o wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię siedzieć w domku podczas choroby, ale jak pomyśle o nadrabianiu to mi się odechciewa :P

    OdpowiedzUsuń