czwartek, 1 grudnia 2011

kilka słów o ziajowych antyperspirantach..

Hej Kochani! Dziś wyszłam ze szkoły o 17, a więc to już noc.. Zjadłam, przysiadłam się do nauki, wyszłam z psem, a tu już 21! Czwartki bardzo szybko mi mijają, już właściwie powinnam iść spać, ale postanowiłam wspaść tutaj i napisać coś dla Was :).
Dzisiaj trochę o dwóch antyperspirantach z Ziaji- Ziaja Activ oraz słynnym i powszechnie wszystkim znanym blokerze.

BLOKER, ZIAJA
Każdy chyba zna ten kosmetyk- bloker, regulator pocenia. Kupiłam go zachęcona dobrymi opiniami, ceną w promocji (4,99zł) oraz tym, że to w końcu Ziaja (kocham ich produkty) i nie zawiodłam się, ale o tym potem.

Opakowanie jest proste i mocne, charakterystyczne dla antyperspirantów firmy Ziaja (różnią się tylko kolorami).

Używałam go wg zaleceń producenta- na początku przez 3 dni na noc, a później tylko raz w tygodniu, robię to nadal. A dlaczego? Ponieważ DZIAŁA. U mnie całkowicie wyeliminował problem nadmiernego pocenia, rano używam co prawda normalnego antyperspirantu, ale raczej "na wszelki wypadek" i z przyzwyczajenia. U mnie sprawdza się naprawdę rewelacyjnie, polecam każdemu.
Sam preparat jest białawy, aplikuje się kulką, bardzo łatwo. Niestety zapach jest raczej.. niemiły, ale gdyby bloker ładnie pachniał to nie działałby tak dobrze.
Do minusów mogę zaliczyć także to, że szczypie, najbardziej za pierwszym razem, teraz to już nie czuję szczypania, ale swędzenie, co jednak nie jest długotrwałe i tak po prostu musi być.
Kosmetyk jest baaardzo wydajny.


Cena: ok. 6,49zł (4,99zł w promocji, czyli cena BARDZO niska)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • CENA!
  • estetyczne, mocne opakowanie
  • łatwa aplikacja
  • wydajność
  • działanie- świetnie ogranicza pocenie, w pełni spełnia swoją rolę
MINUSY:
  • nieprzyjemny zapach
  • uczucie pieczenia/swędzenia

Każdemu polecam ten produkt, ponieważ dla mnie to ideał, a tak naprawdę nie jestem pewna, czy minusy, które wypisałam powinnam nazwać minusami- przy takim kosmetyku takie rzeczy są po prostu konieczne.


***

ANTYPERSPIRANT ACTIV, ZIAJA
ZDJĘCIE, JAK WIDAĆ, Z INTERNETU. A dlaczego? Ponieważ swoje opakowanie wyrzuciłam po dwóch tygodniach używania.. ale od początku.

Opakowanie tak jak w przypadku blokera- proste, poręczne. Kosmetyk tani jak barszcz, za to wielki plus. 
Pierwsze co mi się w nim nie spodobało to okropny zapach.. o ile blokerowi mogę to w pełni wybaczyć, a nawet więcej- przyzwyczaić się, tyle temu antyperspirantowi nie- chemiczny cytrus to to, czego nie znoszę! Aplikuje się za pomocą kulki, bardzo łatwo i szybko. Jednak po aplikacji muszę wymienić kolejne rzeczy, które mi się nie spodobały, a mianowicie: kosmetyk klei się oraz bardzo długo wchłania. Plusem jest to, że nie plami ubrań, jednak nie zauważyłam, aby spełniał swoje podstawowe zadanie (używałam go jeszcze przed blokerem). Wręcz podkreślał zapach potu. 
Antyperspirant jest wydajny, jednak u mnie po dwóch tygodniach wylądował w koszu na śmieci.

Cena: ok. 6,49zł (w promocji za 4,99zł- cena b. niska)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • CENA
  • proste, mocne opakowanie
  • nie plami ubrań
  • wydajność
MINUSY:
  • praktycznie w ogóle nie działa- pocę się tak samo jak bez użycia niczego
  • podkreśla zapach potu
  • ma paskudny zapach chemicznego cytrusa
  • klei się
  • długo się wchłania

Ja ze swojej strony w ogóle nie polecam, obchodzę z daleka.. po takiej przygodzie nie wiem czy skorzystam z innego rodzaju antyperspirantów Ziaji (oczywiście oprócz blokera). Aczkolwiek to tylko moje odczucia a komuś innemu może przypasować :).

25 komentarzy:

  1. ja sobie kupiła ziaja sensitiv, ale jeszcze go nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. uu szkoda że mnie jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kupie wreszcie ten bloker, bo wszyscy dookoła trąbią o nim ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używa ale z Nivea ;D
    jest wspaniały ;)
    zapraszam do mnie będzie mi milo jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o moja mama tego używa : D mnie natomiast środy tak szybko mijają . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam niedawno bloker nr.1 i też bloker spełnia swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi czwartki w sumie tez szybko mijaja :D moze dlatego ze mam na 10.30 :D . ja uzywam z adidasa obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ziaja bloker i sobie chwale, activ nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjjjjjjj dziękuje Ci kochanieńka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba go sb kupie ^^
    ja nienawidze sprzątać, haha :D
    dziękuję < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz.. ja teraz to czuję. czuję, że Święta nadchodzą. Ale będzie tak jak rok temu. Minie troche czasu z tymi "Świętami" wokoło, w sklepach, w tv i zostaną dwa-trzy dni do Wigilii i wtedy nie będę już czuć tej magii.

    super! lecę do apteki. czy tam rossmanna. gdzie można kupić ten bloker? xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam kiedyś o tym blokerze, i jeszcze bardziej zachęciłaś mnie do zakupu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie nad nim zastanawiałam :)
    I po twojej recenzji stwierdzam iż muszę go kupić :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię produkty z ziaja.
    może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bloker jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To Ty do dwuzmianówki chodzisz? ;>

    Produkty z Ziaji w większości są fajne, ale te chyba raczej nie bardzo. Minusy są rzeczami, których bym od takiego "podpachowca" wymagała.

    Aj tam... pewno i sama potrafisz założyć podobną blokadę do mojej. Tylko nie wpadłaś jeszcze na taki pomysł ;) Ja jestem za tym, żeby w szkołach poświęcili trochę czasu na naukę obchodzenia się ze zwierzętami!

    OdpowiedzUsuń
  17. This post is really nice, I enjoied it so much! Sound like a great product!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  18. też niestety mam ten problem, ale w piątki wychodzę tak że już jest ciemno ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno polecę do sklepu po ten bloker ! Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że dodajesz takie notki:) Cenne rady:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponosiłam go ostatnio w koszyku i ... odłożyłam!
    No dobra, kupię go!

    OdpowiedzUsuń