czwartek, 22 grudnia 2011

miła niespodzianka oraz kilka słów o peelingach do ciała Lirene

Witam Was w okresie przedświątecznym! Ja jestem po Wigilii klasowej, a teraz wolne.. Święta tuż tuż :). I tak oto niespodziewanie wczoraj przybył do mnie kurier z prezentem od.. Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris! Jestem bardzo miło zaskoczona, wszystko było tak pięknie zapakowane, że aż szkoda otwierać..
kartka z życzeniami

informacje o nowościach z płytką, tonik, fluid, opaska do włosów

dwa kremy, mleczko do demakijażu, informacje o nowościach z płytką, album na zdjęcia
Baardzo dziękuję Pani Ani, Pani Magdzie oraz Pani Ani za życzenia oraz tak miły prezent!
Wszystkie recenzje powyższych kosmetyków będziecie mogli przeczytać na moim blogu, choć kremy +40 i +60 będą testować moja mama i babcia :). O fluidzie mogliście przeczytać już TUTAJ.

+ Jeśli ktoś z Was jeszcze nie zakupił świątecznych prezentów to być może dobrym rozwiązaniem są kosmetyki np. dla rodziców..




***

PEELING DO CIAŁA GŁĘBOKIE NAWILŻANIE SKÓRA SUCHA I NORMALNA FORMUŁA DROBNOZIARNISTA, PEELING DO CIAŁA INTENSYWNA REGENERACJA SKÓRA SUCHA I SZORSTKA FORMUŁA GRUBOZIARNISTA
Ponieważ oba produkty mają wiele cech wspólnych postanowiłam zrecenzować je razem, zestawić. Opakowania są takie jak widać- estetyczne, wytrzymałe i wygodne. Widać ile peelingu jeszcze pozostało co uważam za duży plus.
Peeling po drobnoziarnisty ma rzeczywiście niewielkie ziarenka, pachnie bardzo świeżo, ma niebieski kolor natomiast gruboziarnisty- grubsze ziarna, kolor czerwony, pachnie intensywniej, bardziej słodko, trochę owocowo (zapach utrzymuje się później na skórze). Osobiście do gustu bardziej przypadła mi wersja drobnoziarnista ze względu na zapach ;).
Peeling wydobywa się bardzo łatwo, ale też nie wylewa się niepotrzebna zawartość, tak to się prezentuje:
Co mogę napisać o działaniu? Obydwa produkty świetnie złuszczają naskórek. Po zastosowaniu skóra jest gładziutka, miękka i pachnąca :-). Niebieski peeling bardziej nawilża skórę, co bardzo mi się podoba.
Kosmetyki te są wydajne, a używam ich dwa razy w tygodniu (raz wersji drobnoziarnistej, raz gruboziarnistej) na całe ciało, w szczególności na nogi. Oczywiście można też stosować je codziennie, to już w zależności od indywidualnych potrzeb czy zachcianek!

Chciałabym napisać coś więcej, ale nie potrafię.. Po prostu- zarówno jeden jak i drugi peeling są godne polecenia, w zasadzie nie znalazłam żadnych minusów. Polecam wszystkim!
Cena: ok. 13,00/14,00zł /200ml (w zależności od drogerii/sklepu, cena bardzo przyzwoita)

P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • estetyczne, mocne opakowania
  • widać ile produktu jeszcze pozostało
  • przyjemne zapachy, które utrzymują się na skórze
  • nawilżenie (szczególnie peeling drobnoziarnisty)
  • złuszczają naskórek
  • świetne wygładzenie, skóra jest miła w dotyku, miękka i elastyczna
  • cena
  • wydajność
MINUSY:
- - - - - - 



***

Jutro notka dotycząca Świąt Bożego Narodzenia :-).

26 komentarzy:

  1. bardzo fajne rzeczy dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o bardzo fajne kosmetyki dostałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz lat? I pytanie od ilu lat można mieć współpracę ? chodzi o testowanie kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy: Mam 17 lat. Z tego co wiem to nie ma specjalnych ograniczeń, ale oczywiście wszystko zależy od konkretnej firmy. Według mnie najbardziej liczy się zaangażowanie i czy ktoś testuje i recenzuje z przyjemnością, czy tylko dla zysku, wiek to sprawa drugorzędna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie fajne kosmetyki!
    pozdrawiam i wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki!
    Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawy gratuluje tez je dostałam, a dopeiro zaczełam wspolprace i mialam cos dostac po nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przed 10minutami otrzymałam taką samą paczkę, cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też dzisiaj czekała niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też masz 15 lat? ;)
    ___

    te kosmetyki są naprawdę fajne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. tak tak opaska ;D

    łaaaał wiele rzeczy dostałaąś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy, zazdroszczę ;D Te pilingi zapowiadają się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miło z ich strony, że zrobili ci taką radość ;3
    i tak trzymaj kocie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ` uwielbiam kosmetyki z Lirene ! :) zapraszam do mnie + Wesołych. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak minusów? To produkty idealne :) czekam na recenzje Twojej mamy i babci :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło, jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam, jak kiedyś był taki różowy peeling do ciała z Under Twenty i zawsze kupowałam tylko jego - jak tylko zniknął próbowałam różnych innych, ale żaden się do niego nie umywał więc się zraziłam. Ale może spróbuję któryś z tyych dwóch, w końcu firma ta sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo jaka piekna opaska!

    wesołych świąt kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. hah , ciesze sie , ze Ci sie podoba ;)! sliczna ta opaska :>

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję.
    fajne były ale z nich wyrosłam :(
    bloker spisuje się świetnie!
    dzięki za możliwość wykorzystania zdjęć ;)

    szczęściara!
    hm. oba peelingi by przydały się mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci prezentu który dostałaś od Laboratorium Kosmetycznego xd ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten gruboziarnisty jest genialny. Używam go od dawna. Stosowałam również inne z tej firmy ale nie przypadły mi do gustu tak jak wersja czerwona.
    Po Twojej recenzji kusi mnie jeszcze ten niebieski peeling. 😀

    OdpowiedzUsuń