piątek, 23 grudnia 2011

Święta tuż, tuż!

Hej hej! Dziś (jak pewnie większość z Was) miałam sporo do roboty: sprzątałam, robiłam zakupy, pomagałam mamie w kuchni. Czeka mnie jeszcze wybranie ubrań na jutrzejszy wieczór oraz kąpiel psa.. to będą dopiero cyrki! :-) Jutro ciąg dalszy przygotowań i oczywiście wszystko będzie robione w pośpiechu. Kolejne dni świąteczne spędzam jak zwykle u rodziny, więc raczej nie pojawi się przez ten czas żaden post.. A w dzisiejszy wieczór przychodzę do Was z życzeniami ;).

Wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia, dużo uśmiechu i miłości, spełnienia wszystkich marzeń- nawet tych najskrytszych. Wytrwałości i cierpliwości, ciepłych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Abyście zawsze wiedziały czego chcecie, byście robiły w życiu to co lubicie oraz nigdy się nie poddawały. Nie życzę Wam braku błędów, ponieważ każdy je popełnia i to na nich się uczymy- życzę tylko byście jak najwięcej wynosiły z porażek i zawsze się podnosiły!




WESOŁYCH ŚWIĄT!

Zdjęcia są mojego autorstwa.

29 komentarzy:

  1. no przecież wokół ciągle się mówi, ze pies to członek rodziny :) więc dlaczego ma nie dostać prezentu?
    śliczne zdjęcia ♥♥

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. ` haha. pamiętam jak kąpałam mojego psa. jeejku, po całym domu biegał.. i się trzepał. haha . :D również życzę Ci wszystkiego co najlepsze. aby te święta przyniosły ci dużo uśmiechu oraz aby były spędzone w rodzinnym gronie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że masz zwierzaka... ^^
    ___
    mi rodzice nie chcą kupić :<
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt, spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, bardzo mi miło ;*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny aniolek, to prawda ja dzis tez bylam bardzo zabiegana :>. Wesolych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Wesołych świąt! : *

    Zapraszam na http://onlymychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne dekoracje! oraz wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te ozdoby! <3 Wesołych świąt i udanego sylwestra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki.
    no musiałam coś zmienić bo bym miała dalej jesienny nastrój ;)
    w sumie była jesień tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. również życzę ci wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już czekam tylko na wigilię !

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaa cale szczescie wiem ;DDDD :)) w sumie sama zawsze mialam z tym problemy, ale jakos w tym roku nie wiem ;)) :D

    radosnych ;**!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaki aniołek ;D
    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie rowniez Wesolych Świat kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. no, bo to taka klasyka :D ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń