sobota, 31 grudnia 2011

witamy Nowy Rok!

Cześć! Jak tam Wam mija sylwestrowy wieczór? Ja stety lub niestety siedzę w domu, to pierwszy Sylwester mojego psa.. troszkę się boi, ale jest dzielna :-). Liczę, że pochwalicie się tym co robiliście (bo zapewne już będzie po fakcie).

Cóż, ja chyba zdecyduję się na obejrzenie jakiegoś filmu lub  dalej będę nadrabiać oglądanie "Glee". Btw, zakochałam się w ich wykonaniach piosenek! Ciągle ich słucham;).

Podsumowania, podsumowania.. jak mogłabym opisać rok 2011? Na pewno był inny niż poprzednie- dorosłam, zmieniły się moje niektóre poglądy, czuję się ze sobą lepiej, ale też wiem, że stać mnie na więcej! Mam nadzieję, że rok 2012 przyniesie wiele niespodzianek, choć problemów oczywiście też nie braknie.. Ale chcę być lepsza! Do tego dążę..

Korzystając z okazji chciałam wszystkim Blogowiczkom złożyć serdeczne podziękowania oraz życzenia. Mój blog powstał z nudów 26 kwietnia 2011r. Od tamtej pory bardzo się rozwinął: liczy 77 postów, 3403 komentarze, 203 obserwatorów, 19 304 wejść. Być może to wydaje się komuś śmieszne, ale dla mnie to BARDZO istotne, cieszę się jak dziecko! Dziękuję, bo to wszystko dzięki Wam, gdyby nie Wy to by mnie tu nie było! Wiem, że w niektórych momentach byłam kompletnie beznadziejna i niesystematyczna, nie miałam weny na pisanie, nie miałam czasu, ale zawsze wracałam, ponieważ nie mogłabym żyć bez takiego własnego miejsca w sieci:).
Także z tego miejsca- gorące podziękowania dla wszystkich Blogowiczek, które mnie odwiedzają, komentują moje posty, obserwują, a najbardziej dziękuję tym, z którymi mogę podyskutować na niektóre tematy, ponieważ to najbardziej lubię!
Chcę Wam też życzyć wspaniałej zabawy z umiarkowaną ilością alkoholu, abyście nie musiały jutro z przerażeniem patrzeć na spis połączeń wychodzących :D. Oraz wszystkiego dobrego w nowym, 2012 roku! Byście były silniejsze, uczyły się na błędach i abyście miały marzenia oraz dążyły do ich realizacji, bo bez nich życie jest niewiele warte ;-). Dużo miłości!





Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.loveit.pl/

42 komentarze:

  1. Witam w gronie domowych zamulaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też siedzę w domu :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło :D Przekonałam się na własnej skórze ,że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie i zostałam totalnie sama.Ciężko było się przyzwyczaić :D Rok był straszny cieszę się bardzo,że to już koniec.
    Wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak wiem. staram się jak tylko mogę.

    szczęśliwego 2012!
    ja też w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile razy już przerabiałam takie "powroty",ale kurde ileż można!Człowiek się stara itd ,a i tak nie warto!Też teraz ze wszystkimi "przyjaciółkami" jest skromne cześć i koniec.Cóż życie nie ma się co łamać :D Podnosisz mnie na duchu haha :D Serio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również w domu;)
    Szczęśliwego 2012!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wiarę! kochana jesteś ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś przyjaciółkę...znam ją całe życie,ale zapomniała o mnie jak znalazła chłopaka ehhh :D Pozostaje mi wierzyć w twoje wróżby!Czas pokarze :D Btw zostań wróżką to dochodowy zawód hahah

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie cieszę się, że serial Ci się spodobał :)
    Jak dla mnie też na początku było nudne, ale potem jest świetne. Ja obecnie oglądałam 16 odcinek 2 sezonu. :)
    A muzyka jest wspaniała (mam ich piosenki na telefonie) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Tobie rowniez wszystkiego co najlepsze ;):**

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego ♥
    Oby ten rok był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego !
    I oby ten był lepszy od tamtego . ^.^
    Obserwuję . jak ci się mój spodoba . zaobserwuj również

    OdpowiedzUsuń
  14. Glee- kocham ich!:)
    Oby ten rok był lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. :)
    A JA CI ŻYCZĘ,ABY TEN ROK BYŁ LEPSZY OD MINIONEGO.
    PIĘKNE ZDJĘCIA :p ŚWIETNE !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna masz datę powstania bloga:)
    wtedy mam urodziny:)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka i szczęścia! :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, tak kupiłam Xperię x8 :)) haha, a u mnie o dziwo z tą pizdą nie chodzi o dziewczynę tylko o chłopaka ;D
    ja też zamulałam w domu, ale może to i dobrze, bo przynajmniej dziś nie męczy mnie kac morderca ani nie muszę się przejmować, co narobiłam i tego nie pamiętam xD ja cię, założyłam bloga w podobnym czasie a mam wszystko (oprócz liczby postów) jakieś dwukrotnie mniejsze oO szacun :)
    też uwielbiam Glee ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. szczesliwego nowego roku :* ja wtym roku wybrałam się do klubu...wszystkie miesnie mnie bolą!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego na 2012 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego i dużo miłości w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam cię na nowo otwarty blog, ponieważ blog maksymalniemy.blogspot.com zostanie zamknięty ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o sylwestra, to uważam, że nie mam czym się chwalic :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog zapraszam na mój jest to już mój 2. i właśnie zaczynam go prowadzić i proszę o obserwowanie, zostawianie komentarzy itp.
    http://kosmetyki4you.blogspot.com/
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę , że jednak zostałaś w domu, oby następny był o wiele lepszy ! mój tak jak myślałam,spędzony z TŻ i bardzo miły ; ) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. No u mnie tragicznie wyglądają pudry brązujące, bo jestem odnieniem cery podobna do ściany hihi. Witam Ponownie i jeszcze w nowym roku kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w szkole to samo ;/ ale czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dokładnie tak samo wszystko jasne a i tak chodze ciemna mwahaha

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog: )
    Zapraszam do mnie: )

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie . to nie ja xD
    To jakaś Site Models . nagłówek ustawiała mi poppy więc nie wypada zmieniać xD

    OdpowiedzUsuń
  33. haha no tak w sh zawsze sie cos znajdzie i nie ma takich strasznych tłumów , wiec wszystko na plus :)! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też jestem zadowolona, choć mam jedno zastrzeżenie co do baterii, bo strasznie szybko schodzi, ale na szczęście jak siedzę na kompie to mogę podłączyć do niego tel i się ładuje :)
    w porównaniu z moim starym Samsungiem Delphi to w ogóle bez porównania, na Xperii mogę mieć wszystko, co tylko chcę :))

    OdpowiedzUsuń