sobota, 14 stycznia 2012

o ulubieńcu ostatnich miesięcy- serum do ciała Lirene

Cześć! Oczywiście tak jak się spodziewałam i zapowiadałam- nie miałam czasu, aby tu zajrzeć w ciągu tygodnia za co bardzo przepraszam.. Wczoraj po przyjściu do domu zjadłam, wyszłam z psem, posiedziałam chwilkę, a potem poszłam spać.. Wstałam po 20, znów wyszłam z Luną i potem zasnęłam na dobre.
Dziś za to się zmotywowałam i wzięłam się trochę za biologię i teraz za napisanie czegoś- buziaki dla mojego FRIEND'A Piotra, który się do tego przyczynił! :D
A jak mi życie mija? Hmm, w zasadzie trudno powiedzieć, bo teraz jest "gorący okres" i trudno nadążyć, ale jakoś daję radę.. bo przecież trzeba :). Jeszcze tylko dwa takie ciężkie tygodnie i zaczynam ferie!
A wy kiedy macie dwutygodniowe wolne od szkoły?;)

Chciałam się Was poradzić.. Potrzebuję DOBREGO korektora do twarzy na krostki i zaczerwienienia, dobrze kryjącego i dość trwałego w cenie do ok. 30zł. Proszę o pomoc!


I mam zamiar kupić fluid Powder Mat Make Up z Manhattanu:
Polecacie/ nie polecacie?


Bardzo proszę o opinie!




SERUM DO CIAŁA GŁĘBOKIE NAWILŻANIE SKÓRA SUCHA I NORMALNA, LIRENE
To kolejny produkt od Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris. Jak się zapewne domyślacie- bardzo go polubiłam, ale po kolei..
Opakowanie to zwykła tubka mieszcząca 200ml, wydobywanie jest łatwe, jednak gdy kosmetyk będzie się kończyć konieczne będzie przecięcie tubki.
Zobaczmy co obiecuje nam producent:
Czymś co bardzo przypadło mi do gustu jest zapach- delikatny, utrzymuje się tylko chwilę po wsmarowaniu. Konsystencja jest dość gęsta, a mimo to dobrze się rozprowadza po skórze, czas wchłaniania jest bardzo krótki (coś dla niecierpliwych). Serum rzeczywiście pozostawia na skórze cienki film, czuć to, jednak nie jest to kłopotliwe, nie przeszkadza.
Produkt jest bardzo wydajny i łatwo dostępny (Rossmann, Natura, małe drogerie i inne sklepy) :).
Przejdźmy do najważniejszego, czyli działania.. I tu muszę zaznaczyć, że dla skóry normalnej nadaje się na pewno i będzie spełniać oczekiwania. Natomiast jeśli chodzi o suchą to zależy jak bardzo jest sucha. Ja mam dość bardzo i u mnie serum bardzo dobrze nawilża, ujędrnia skórę, która staje się miękka i gładka, czyli obietnice producenta zostają spełnione :-). Jednak oczywiście cudów nie ma- 48h nawilżenia jest (przynajmniej w moim przypadku) niemożliwe, aby osiągnąć zadowalający efekt musiałabym stosować codziennie lub według zaleceń- jako kurację 1-2 razy dziennie.
Cena: ok. 14zł/200ml (w zależności od sklepu, cena bardzo dobra)

P O D S U M O W U J Ą C
Plusy:
  • cena
  • wydajność
  • dostępność
  • zapach
  • konsystencja
  • szybkie wchłanianie
  • cienki film na skórze, który ją chroni
  • nawilżenie skóry
  • skóra jest elastyczna, gładka, miękka i ujędrniona
Minusy:

  • efekt nie utrzymuje się przez 48h
  • gdy serum będzie się kończyć może być problem z wydobyciem

39 komentarzy:

  1. ale się u Ciebie pozmieniało! :)) chyba dawno mnie tu nie było. muszę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  2. ` o . jak skóra jest elastyczna to jest PRO ! :) podoba mi się . :) jakie masz opalone ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, bardzo lubię kosmetyki Manhattan;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam od 30 ;<
    wiesz akurat tak się składa, że go mam. Jednak nie jestem zwolenniczką prasowanych pudrów, w każdym bądź razie sprzedaje się dobrze, reklamacji nikt nie składał ;) ja stosuję go sporadycznie, przypudrować nosek i dla mnie jest ok - przede wszystkim dobrze kryje, nie jest to jednak mega długi efekt ;) więc próbuj go i czekam na recenzje ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też poszukuję dobrego korektora :< póki co mam z Virtuala, nie mam co do niego jakiś większych zastrzeżeń, ale to jednak nie to.

    może dla ciebie są zwyczajne, ale mają coś takiego...przyciągającego :) no nie wiem, jak to nazwać ;d u mojej Lunki już wszystko dobrze, kilka dni nic niejedzenia i teraz to je wręcz za dwie ;)
    szybko zleci :)
    heh, no to ja mogłabym powiedzieć to samo, bo uważam, że jestem baaaardzo zwyczajna, broń Boże, śliczna. ale jak komplementują to wypada podziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo by mi się przydał podkład który dobrze ukryje czerwone plamy...Nie mam pojęcia co ja z tą skórą mam i nie wiem już nawet jakiego kremu do niej użyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, wydaję mi się że to są naczynka, bo mam pełno takich czerwonych plamek, które w niektórych miejscach tworzą dosyć spore plamy...A w związku, że mam cerę mieszaną to te wszystkie kremy do skóry naczynkowej będą dla mnie za tłuste :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest ich aż tak wiele, zresztą zwykle z nich nie korzystam będąc na mieście, ale w razie czego je noszę;) A torebka musi być duża jak się w niej nosi czasem wszystkie farby pędzle itp;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na Twoją końcową opinię : *

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe a no tak o kremie do rąk zapomniałam:D ale za to podkład nie zawsze noszę ostatnio, bo raczej nie potrzebny mi jest mając puder i korektor, a podkład ma 60ml w szklanej buteleczce, jak wspominałam, mało praktyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukam jakiegoś dobrego kremu czy coś, który jednocześnie nawilża i ujędrnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Winy Twoje zostały Ci odpuszczone. Bloguj w pokorze i nie zawieszaj więcej ;-) No to sobie nieźle pospałaś :) Czasami taka harówka jest świetna – można wtedy poczuć, że naprawdę się żyje. Ja niestety mam cały czas wolne i mi to już uszami wychodzi -.-' W takich kosmetycznych radach jestem beznadziejna, więc lepiej nie będę się w tej kwestii wypowiadać ;D

    Też sobie wyobrażam także te inne cechy, ale kolor włosów wzięłam tutaj na tapetę, bo jest to chyba jedna z najłatwiejszych cech, które można odgadywać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, wiem – czytałam. Ale tak mi się to jakoś wpasowało, że musiałam to napisać. Ano, człowiekowi nigdy nie dogodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo wiesz co jak juz sie dowiesz co i jak z tym fluidem z manhattanu oto daj znac ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. no to akurat ;DDD wtedy skoncze gdzies swoj fluid tak mysle to mi sie z czasem ladnie wyjdzie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ferie za 2 tyg! :) A co do serum też się z nim bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak jestem konsultantką, niestety go nie miałam, bo seria color trend nie bardzo mi psuje:(
    czytałam gdzieś że jedni chwalą drudzy już nie.
    Różnie to bywa

    OdpowiedzUsuń
  18. moja kolezanka miala ten fluid i z tego co wiem, to byla zadowolona, ja wlasnie tez poszukuje dobrego korektora, jak juz traafisz na taki, to daj znac ;)! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. serum wydaje się fajne :) a co do korektora, to słyszałam,że z dermacol jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  20. haha. masz szczęście bez nalogu kupowania gazet xD

    to serum wydaje się fajne.
    same zalety.
    używam częściej niż raz na 24h więc to nie problem dla mnie. a zawsze jak się kosmetyk kończy i jest problem z wydobyciem to przecinam na pół nożyczkami i wszystko gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z tego podkładu nie bardzo byłam zadowolona, cgyba na blogu u mnie powinna być recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze wypróbować :)
    Dobry korektor - rollon garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmn, ja też nie widziałam takiej paletki a patrzyłam szczególnie na regały Manhattanu, Maybelline itp.
    mi też krosty wyskakują przed okresem, a właśnie teraz mi się zbliża :< maść cynkową kiedyś używałam i o dziwo na mnie nie zadziałała niestety ;[
    z tym oczyszczaniem twarzy to przemyślę sprawę :) zobaczymy jak to będzie dalej z moją cerą, może to coś przejściowego, bo ogólnie to nigdy nie miałam jakiś problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ferie są od 30 stycznia, więc jeszcze trochę : D Również dołączam się do Twojej prośby o jakiś dobry korektor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też szukam teraz dobrego podkładu w niezbyt wygórowanej cenie, więc z ciekawości przejrzałam opinie do tego fluidu Manhattanu i są pozytywne, tylko trochę zmartwiło mnie paraffinum liquidum w składzie, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Korektora niestety nie polecę, bo nie używam. ;)
    Tego serum nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne te serum, musze sprobować ! :D Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. serum wydaje się być ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ot serum wygląda ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. A dlaczego pytasz się o to czy nie chciałabym zrobic sobie grzywki?

    OdpowiedzUsuń
  31. oj to muszę wypróbować skoro jest dobre dla skóry suchej:D

    OdpowiedzUsuń
  32. niestety nie miałam nic z obu reprezentowanych rzeczy :(
    Ja używam podkładu Loreal 16h, jest genialny! ;)
    dziękuję za komentarz w mojej poprzedniej notce i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń