niedziela, 29 stycznia 2012

"Wyszykujemy cię na imprezę!"

Ruszyła wielka akcja UNDER TWENTY „Wyszykujemy cię na imprezę!”.

Konkurs „Wyszykujemy cię na imprezę” jest przeprowadzany na profilu www.facebook.com/UnderTwenty oraz w serwisie www.iBeauty.pl. W wyniku konkursu wybrani zostaną 3 zwycięzcy nagrody głównej - imprezowej stylizacji połączonej z sesją zdjęciową oraz voucherów na zakupy, oraz 10 osób, które dostaną dodatkowe nagrody pocieszenia. Wyniki sesji zdjęciowej opublikowane zostaną w profilu marki na Facebooku oraz w portalu www.iBeauty.pl.

Zgłoszenie do konkursu odbywa się poprzez aplikację dostępną na profilu www.facebook.com/UnderTwenty oraz jednocześnie na stronie www.iBeauty.pl. Poprzez aplikację należy wstawić swoje zdjęcie w imprezowej stylizacji oraz napisać krótko (maks. 5 zdań), dlaczego to właśnie Ciebie UNDER TWENTY powinno wyszykować na imprezę.



Zapraszam do udziału w zabawie!

***

Czeeeść! :) Znów Was muszę przepraszać za długą nieobecność, ale dziś dopiero mam chwilę czasu.. W związku z końcem semestru miałam ogrom nauki, przedwczoraj byłam na osiemnastce koleżanki, wczoraj na zakupach i u cioci, później odsypiałam imprezę, dziś była u mnie rodzina i teraz właściwie chce mi się już spać, ale się zmobilizowałam żeby tu zaglądnąć.
A od jutra rozpoczynamy.. FERIE! Zamierzam porządnie wypocząć:). Jutro co prawda się nie wyśpię, bo rano śmigam na MKS i jadę do kosmetyczki na zabieg, wracając zamierzam kupić balsam do ust Tisane, może któraś z Was używa? Mimo stosowania co 10 minut pomadki ochronnej (która właśnie mi się skończyła), mam suche i piekące usta, mróz jednak robi swoje. Dlaczego nie może przyjść już wiosna?!
To samo mam z dłońmi. Smaruję różnymi kremami, a i tak pękają, uhh..

Z racji tego, że właściwie dziś chciałam się tylko przywitać i przekazać info o konkursie oraz nie wiem zbytnio czym się z Wami jeszcze podzielić to powiem Wam, że dzięki mojej Koleżance kupiłam wczoraj dwie pary butów (czarne szpilki z fuksjowym obcasem oraz jazzówki za kostkę "miodowe") po 19,90zł! Jakaś likwidacja kolekcji w sklepie i można kupić fajne buty po śmiesznej cenie :). Chciałam pokazać fotki, ale coś się nie chce ładować..

Jeszcze PYTANIE DO WAS, ponieważ znalazłam korektor kryjący do twarzy idealny dla mnie i chciałam się z Wami nim pochwalić i go jakoś zrecenzować po ludzku, bo może komuś się przyda.. Więc pytam: w następnym poście zrecenzować mleczko do ciała Lirene czy korektor do twarzy?

Z racji tego, iż mam ferie będę pisywać oczywiście dużo częściej i regularnie. Biorę się za komentowanie Waszych blogów. Buziaki! 

14 komentarzy:

  1. W końcu, czekałam aż coś napiszesz <3 Ja bym prosiła o recenzję korektora, bo właśnie chce sobie jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła okazja trafiła Ci się z tymi butami :]
    Fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a co za korektor kupiłaś, bo mnie to bardzo ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam na recenzję, bo właśnie potrzebuje dobrego korektora :) + dodałam Cię do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mleczko do ciała.;)
    Ja też mam teraz ferie.^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ` o lubię 18 ! haha . ;* zawsze jest grubo na nich . ; ) o też zaczynam ferię. miłych ferii . <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie te buty taka taniocha?! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak.. Mnie też to czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chętnie poczytała o korektorze:) a do ust polecam ci carmex, codziennie smaruję nim usta i jest wszystko ok, a też lubią mi się wysuszać i pękać:/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnego masz bloga, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie poprosze o recenzje korektora ;d! ja Lalke mam juz za soba, troche przygnebia, ale ogolnie calosc na + :) . ah fferie!<3

    OdpowiedzUsuń