piątek, 24 lutego 2012

peeling Synergen- tanie znaczy złe?

Cześć! Oczywiście fotek zrobić nie zdążyłam przed imprezą, za to mam jakieś w trakcie.. przepraszam za jakość i nieciekawą twarz, ale to już było w trakcie.. :P. A po prostu chciałam pokazać jak wyglądałam. Co do samej osiemnastki- genialna! Tego było mi potrzeba.



sukienka- H&M
buty- ??
bolerko- New Look



A dzisiaj chciałam Wam przedstawić pewien peeling, który może niektóre z Was miały okazję używać :).



PEELING DO TWARZY DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ, SYNERGEN
Muszę się przyznać, że do kupna zachęciła mnie cena (3,99zł w promocji), a akurat szukałam jakiegoś nowego peelingu do twarzy. Skończył mi się niedawno (więc nie mogę zrobić lepszych jakościowo zdjęć), a używałam go 2x w tygodniu przez kilka dobrych miesięcy! Nie liczyłam dokładnie, ale był ze mną baaardzo długo, wydajność na plus.

Opakowanie do najpiękniejszych nie należy, ale ostatecznie nie ocenia się książki po okładce, prawda? Wydobywa się wygodnie, pod koniec trzeba przeciąć tubkę.
Producent zaleca używanie 2-3 razy w tygodniu, ja używałam 2. UWAGA, jeśli któraś z Was szuka peelingu dla skóry wrażliwej, to ten się nie nadaje! Broń Boże.. Drobinki są duże, sam peeling mocny i przy wrażliwej skórze można zrobić sobie krzywdę. U mnie jednak sprawdzał się świetnie! Zaskórników nie likwidował, ALE świetnie oczyszczał i rzeczywiście skóra była później gładziutka. Peeling dobrze ściera martwy naskórek. W zasadzie polecam również na dekolt, plecy i inne części ciała :).
Zapach jest naprawdę śliczny, a jeśli chodzi o barwę- coś między bielą a jaśniutkim różem z różowymi drobinami.
Cena: ok. 4-5zł w drogeriach Rossmann

Generalnie polecam wypróbować, bo ja się z nim polubiłam, a w dodatku za tą cenę! Jednak raczej nie kupię ponownie, bo chcę wypróbować czegoś nowego. Będzie dobry dla osób, które poszukują mocnego peelingu, ale stanowczo odradzam dla wrażliwców!

25 komentarzy:

  1. Może i go wypróbuję jak skończę obecny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie kochana wyglądałaś <3 A peeling muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale nie używam no ewentualnie do stóp. Jak dla mnie ma za duże drobinki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądałaś zniewalająco! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja korzystam ze zwykłego cukru i nie jest źle;D;D;D aaale może kiedyś spróbuję syrengena?:D:D:D hee:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna sukienka :) uuu, no to jak się nie nadaje do skóry wrażliwej to ja odpadam, bo mam ze swoją straszne problemy i muszę wyszukiwać naprawdę dobrych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miałaś ładną kiecunię :)

    Miałam kiedyś ten peeling i bardzo dobrze mi się sprawdził. Tanie jak barszcz i bardzo dobre. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  9. skupilam sie na Tobie :) ta sukienka jest tak cudowna ze nie moge sie na nia napatrzec ;D pieknie wygladasz ! :)):&***

    a wiosna to dopiero u mnie zawita ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem nie wszystko co tanie to i złe,wręcz przeciwnie, czasem nawet te tańsze sprawdzają się lepiej niz te droższe.
    Obserwuje i zapraszam również do obserwowania mojego bloga;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. też go mam ale dla mnie jest troszkę za ostry...

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wyladalas, ta sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądałaś w tej sukience, jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetną miałaś sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz chude łapki :o
    jak kredki :o
    co do peelingu to wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten peeling i używam go:) też porobiłam zdjęcia i mam zamiar wystawić recenzje;p u mnie jest to już 3 opakowanie, ale teraz testuje z Ziaji dla skóry wrażliwej też:D

    OdpowiedzUsuń
  17. super sukienka!
    peeling miałam 2 razy, ale jak napisałaś do wrażliwej skóry się nie nadaje. poza tym aż taki zły nie jest i ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eee tam nie przesadzaj z tą twarzą:P Sukienka skromna lecz mega pasująca do Ciebie:) Zapraszam do obserwowania Buziaczki;*!

    OdpowiedzUsuń