środa, 1 lutego 2012

specjalista od kamuflażu- korektor Maybelline Super Stay 24H

Witam Was w ten.. zimny dzień! ;) Stał się CUD, poszperałam, pochuchałam w aparacie i ożył! W ten sposób mogłam zrobić nowe fotki, ale o tym zaraz. Najpierw pokażę Wam fotki butów i torby, wszystkie rzeczy kupiłam w sobotę.
Korzystając z wyprzedażowych okazji upolowałam butki po 19,90zł:

Przepraszam za komórkową jakość. Chyba pójdę tam jeszcze kupić jakieś trampki.

Torba, Reserved (50zł na wyprzedaży):


Przechodząc do tematu posta- dziś o nie tak dawnym nabytku- korektorze, zapraszam do zapoznania się z moją opinią! :)


KOREKTOR DO TWARZY SUPER STAY 24H, MAYBELLINE
Może najpierw wyjaśnię jak to było. Nie miałam zbyt dużego doświadczenia z korektorami, a mimo to zdążyłam się zrazić (choćby korektorem Synergen). Byłam skołowana, ponieważ na Wizazu znalazłam wiele sprzecznych opinii na temat różnych tego typu produktów, więc postanowiłam działać inaczej. Po prostu poszłam do małej drogerii w moim mieście i poprosiłam miłą Panią o radę, a ona profesjonalnie mi jej udzieliła zgodnie z moimi oczekiwaniami. Poleciła mi ten oto korektor i.. nie żałuję wydanych pieniędzy!


Jest to korektor w płynie (czego na początku się obawiałam), aplikuje się go gąbeczką- wyglądem przypomina błyszczyk. Mieści w sobie 7,5ml produktu.
Do rzeczy, które mi się nie podobają zaliczę zapach- nawet nie potrafię go nazwać, ale ostatecznie jest to do wybaczenia. Konsystencja jest taka.. pośrednia, akurat. 

Opakowanie bardzo poręczne, wszędzie się mieści.

Ja posiadam nr 2- light/beige clair i jest idealny. Z tego co się orientuję to dostępne są 3 odcienie.

Gąbeczka jest mięciutka! Ja nakładam nią korektor na lekki fluid, po prostu dotykam w potrzebnych miejscach, a następnie wklepuję palcem (inaczej nie da rady). Potrzebna jest naprawdę minimalna ilość! Jedno wyciągnięcie gąbeczki- taka ilość potrzebna mi jest na calutką twarz i jeszcze zostaje. Wydajność super :).

Korektor dość szybko się wchłania. Plusem jest to, że można go aplikować zarówno pod podkład, jak i na niego, stapia się ze skórą bardzo dobrze (ilość nałożonych warstw nie ma tu już znaczenia). A jak z działaniem? Jak dla mnie świetnie kryje wszystkie krostki, plamki, czy blizny! Tego właśnie oczekiwałam, krycie jest baardzo dobre. A przy tym nic mi się nie dzieje, nie powstają mi nowe niedoskonałości czy zaskórniki. Posiadam cerę tłustą, więc oczywiście nie ma efektu WOW! 24h, ale idealnie trzyma się ok. 8h, później potrzebna jest niewielka poprawka (ale nie we wszystkich miejscach). Oczywiście wszystko zaczyna się psuć przy dotykaniu twarzy, ale tu nie oczekuję cudów. 

Cena: do 30,00zł/7,5ml (ja kupiłam za 26zł)


Myślę, że WARTO, dla osób takich jak ja (tłusta cera, skłonność do niedoskonałości i zaskórników). Na początku obawiałam się sposobu aplikacji, trwałości, jakości i w ogóle wszystkiego.. Ale mój ukochany Maybelline po raz kolejny mnie nie zawiódł! A z taką wydajnością to korektora chyba do końca życia nie zużyję :)).



Oraz po raz kolejny pytam.

KTÓRY Z PONIŻSZYCH PRODUKTÓW MAM ZRECENZOWAĆ W NASTĘPNYM POŚCIE?
- tonik Under20
- mleczko do demakijażu Lirene

31 komentarzy:

  1. Ti teraz poszperaj w moim aparacie,bo chyba wchodzi w okres buntu i nie działa :<:D

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajny !
    Może go wypróbuję
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torebka są piękne. Nie miałam tego korektora, ale wydaje się ciekawy. Poproszę o recenzje toniku

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie tanie te buty!? Masakra, zazdroszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłam adres www na http://fuck--iit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torba jest świetna, zresztą buciki też ;d A korektor po tym co przeczytałam kupuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no chyba muszę poszukać jakichś butów na wyprzedażach hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. a w jakim sklepie kupiłaś te buty ?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Anonimowy: To żaden znany sklep, raczej mały sklepik w moim mieście z różnymi butami, nawet chyba nazwy nie ma ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. ` jak 8h sie trzyma to jest pozytywnie. ładny masz odcień. jeej, śliczne te szpileczki. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te buty sobie kupiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do obserwacji:
    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 19,90? Gdzie? Cholera, ja teraz na buty poluję. A te pierwsze są przeboskie. Hm... komórkowa jakość, ale bardzo ładnie te zdjęcia wyglądają :) Kurczę, mi by się nie chciało bawić tymi wszystkimi korektorami itd. Mi wystarczy mydło i krem Bambino ;D To mamy odwrotnie, bo na mnie mamusia kochana się drze, żebym pokoju nie wietrzyła, bo praktycznie non-stop mam otwarte okno ;D I kołdry mi się przez pół dnia wietrzą na zewnątrz i śpię w takich zimnych. No, ale cóż poradzę, że mi tak najlepiej? Ooo! No to cudownie, że ten aparat Ci odżył! Tylko zapamiętaj dokładnie, co mu robiłaś, żebyś na następny raz mogła powtórzyć całą akcję ratowniczą ;D Też ich nie lubię i z podobnych powodów to uczucie wynika - chodziłam kiedyś do koleżanki, która miała właśnie takiego pieska i zawsze przez to cudeńko miałam poobgryzane okolice kostek i się strasznie nie wygodnie buty wtedy nosiło ;/ Ale też irytują mnie gabaryty tych piesków, bo to takie małe, zawsze pod nogą się zaselącze i przydepnąć można, a do takiego uważania na zwierzaka nie jestem przyzwyczajona, więc jest ciężko. W efekcie kilka razy na małą nadepnęłam, zwaliłam z łóżka, a raz spadła z piętra (ale to nie z mojej winy, tylko jej porywczości - myślała, że jestem na górze i tam po schodach lazła, a jak zobaczyła, że jestem na dole, to tak się spieszyć zaczęła, że aż zleciała). Haha ;D Im mniejszy pies, tym więcej hałasu robi - tak jest zawsze ;D Taaaa... będę przyjmować gości na wyznaczone audiencje ;D Też mi się z Misiem Uszatkiem to kojarzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. o to fajny ten korektor może się skusze jak moje mi się skończą na razie mam szlaban na zakupy ale i tak wydaje małe kwoty na nie przynajmniej góra 10 zł mogę wydać bo moje muszę wykończyc a butki super przepiękne i takie tanie gdzie je zakupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne butki :)! dziekuje Ci za recenzje tego korektoru, bo tez posiadam tłusta skorę z zaskornikami itp, wiec to dla mnie zbawienie ! a chetnie poczytam recenzje toniku :>

    OdpowiedzUsuń
  16. a jak sobie radzi z worami pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się te drugie buciki. :)

    Zapraszam do siebie, zrobiłam odpowiedź na TAG "10 kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze buty są cudowne! miałam zamiar poszukać takich na wiosnę! cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. te pierwsze buty bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. rozpycham sobie uszy by mieć tunele no i tym samym pozbyłam się normalnych dziurek w uszach na koszt rozpychaczy z zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie lubię takie rzeczy, tylko nie byłam przyszykowana na ten ból, ale daje radę :D nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze buty mega! Zazdroszczę Ci ich:P Jeszcze po takiej cenie:)) Świetnie wyglądają z zakolanówkami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uhh trudno to określić :)) bo marzy mi się mieć 10 mm tunele, a jestem teraz przy 5 mm, a jest zasada, ze powinno się rozpychać 1 mm na tydzień. tylko ja mam straszne problemy z gojeniem się i znacznie wolniej mi to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  24. skusze sie na pewno, tyle, ze nie wiem kiedy bo obecnie wygrzebalam jakis z rimella i nim sie 'ciapkam' ;d ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm... a skąd jesteś? Bo może się okaże, że całkiem niedaleko. A czasem tak się trafia. Kiedyś sobie pisałam z taką dziewczyną, a później się okazało, że mamy do siebie jakiś kilometr przez las ;D A i tak lepiej zawsze naturalnie wyglądać, bo potem wstajesz rano i chłopaka możesz przestraszyć ;D Uderzenie zawsze działa ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za recenzje, chyba mnie przekonałaś do zakupu : D

    OdpowiedzUsuń