niedziela, 11 marca 2012

mniej przetłuszczające się włosy- możliwe?

Czeeść! Dziś bardzo sprawnie wyrobiłam się z nauką, czeka mnie jeszcze lekturka:). Wczoraj były imieniny mojego taty, postanowiłam pobawić się cieniami, które dadzą naturalny efekt.. chcecie zobaczyć?
A tymczasem mam dla Was rececnzję szamponu z Pharmaceris, może niektórych zaciekawi!



SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, PHARMACERIS
Szampon ten testuję od 8 lutego 2012r dzięki uprzejmości Pani Magdy z Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris. Stosuję już ponad miesiąc, więc mam coś do powiedzenia, zapraszam do zapoznania się z moją opinią :).
Opakowanie jest plastikowe, mieści 250ml produktu. Dużym plusem jest przezroczystość (widać zużycie) oraz wgłębienie ułatwiające otwieranie! 
Szampon bardzo dobrze się wydobywa. Jego konsystencja jest rzadka, więc myślałam, że szybko się skończy.. Nic bardziej mylnego! Jest bardzo wydajny, przez pierwszy tydzień używałam go codziennie, przez kolejne 3 tygodnie co drugi dzień- szamponu zostało mi jeszcze ok. 60-65%, czyli sporo ponad połowę!
W opakowaniu kolor kosmetyku jest zgniłozielony, ale prześwitujący. Zapach jest bliżej nieokreślony.. mnie kojarzy się z dziećmi, nie wiem dlaczego:). Jest delikatny i mi bardzo przypadł do gustu.
Dobrze rozprowadza się na włosach i całkiem nieźle się pieni. Ze zmywaniem nie ma najmniejszego problemu.
A teraz najważniejsze, czyli działanie. Szampon przeznaczony jest do skóry łojotokowej z przetłuszczającymi się włosami. Cóż, ja do niedawna myłam włosy codziennie, ponieważ na drugi dzień zawsze były przyklapnięte, nieświeże, "tłustawe". Używałam wielu drogeryjnych szamponów, które nie pomagały i stwierdziłam, że po prostu taki urok moich włosów i już, bo poza tym większych problemów z nimi nie mam.
Kosmetyku od Pharmaceris używałam na początku codziennie jednak postanowiłam zaryzykować.. i nie zawiodłam się! Od tamtej pory myję włosy co 2 dni i jestem naprawdę bardzo zadowolona z działania:). Oprócz tego moje włosy są lekkie, puszyste, miękkie. 
Minusem dla tego aptecznego produktu mogą być Methylchloroisothiazolinone i Methylisothiazolinone w składzie- są to substancje, które mają działanie alergizujące i mogą oddziaływać na układ nerwowy (nie ma jednoznacznych badań potwierdzających to). U mnie nic się nie dzieje, ale z tego wynika, że szampon może uczulić!
Cena: ok. 23,00zł/250 ml - Cena nie jest najniższa, ale nie przesadzajmy- nie jest też nie zawrotnie wysoka.

Szampon dotępny jest w aptekach. Bardzo go polubiłam, ponieważ dzięki niemu myję włosy co dwa dni (zamiast codziennie) i jestem spokojna. Na pewno zakupię ponownie. Alergicy muszą uważać na substancje, o których pisałam wyżej.

29 komentarzy:

  1. ja już znalazłam swój ulubiony szampon.
    Do tego mnie jakoś nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  2. a Vatiką jest en problem, że nie każdemu pasuje kokos. Może ci puszyć włosy, ale nie musi.
    Powinien się sprawdzić. Musisz sama spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam go bardzo długo, ale potem jakoś przerzuciłam się na Ziaję bo cena jest o wiele niższa a różnicy praktycznie nie ma w moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam problemów z przetłuszczaniem się włosów ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam nigdy, ale z tego co wiem kosmetyki z tej firmy są dobre, ale nie miałam okazji testować.
    no człowiek jak nic nie robi to jest strasznie leniwy. trzeba się w końcu wziąć za siebie.
    wiesz co on ma takie połyskujące drobinki więc trochę jest taki rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  6. To najlepszego dla taty! :) Chętnie zobaczę efekty Twoich zabaw z cieniami :) A ja jakoś muszę odżywić te swoje kudły, bo mam je straaasznie przesuszone -,-

    Dzięki wielkie za życzenia :)

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, ja używam alterry;D na dole mojego bloga masz tagi i tamw wszystko znajdziesz:D dziś dorwałam oliwę z oliwek i jutro będę nią olejować :):):) kokosa nie używałam ale myślę że będzie dla Ciebie dobry!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, a ja dzis kupilam timoteia do przetluszczajacych sie wlsowo ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewno nie moje loki im nic nie pomorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewno nie moje loki im nic nie pomorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ` jak na tą markę, to cena bardzo przystępna ! :) świetny wydaje się ten szampon . :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, ja też ma problem z przetłuszczającymi się włosami niestey ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedno pytanko. Jak bardzo przetłuszczające są Twoje włosy? Bo moje dość konkretnie i jak umyję je rano, to na następny dzień o tej porze mam okropnie oklapłe i nieświeże.. I nie wiem po prostu czy jest sens abym ja kupowała ten kosmetyk, czy rzeczywiście by mi pomógł w myciu włosów co 2 dzień.. Myję je codziennie już od x lat i od tego samego czasu nie znalazłam jeszcze szamponu, który pozwoliłby mi na mycie włosów co 2 dni..

    OdpowiedzUsuń
  14. hmn, ja też mam przetłuszczające się włosy i używam szamponu z Gliss Kura. co prawda i tak muszę myć włosy codziennie, ale jestem zadowolona :)
    oo, no to u was się spisali :) ja miałam tak z religią, a dokładniej z Aniołem Pańskim, uczyłam się, uczułam a i tak nie mogło mi to wejść do głowy! ale w końcu jakoś wczoraj mi się udało nauczyć i dzisiaj już zaliczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, też mam taki problem z włosami i tak zachęcasz, że chyba spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też się przetłuszczają włosy, ale myje je co drugi dzień w całości, a codziennie grzywkę, bo ona przetłuszcza mi się najbardziej. Nie wiem czy jakikolwiek szampon mógłby spowodować żebym mogła myć włosy co 3 dni. Ale Twoja opinia jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ` Także jestem bardzo leeeeeniwa . :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeeeeej dziekuje!:D:D:D naprawde ci sie podoba?:D:D:D
    i nagłówek też?:D:D:D nie byłam pewna co do niego, bez kitu;d;d;d mam nadzieje ze nie wyszło za strasznie bo echh te wątpliwosci..;<

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwiastun jest beznadziejny, to i reszta filmu też taka jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na szczęście mam wannę, chociaż prysznic też by się przydał czasem na szybko a tak to muszę czekać aż mi się woda naleje.
    ja mam swojego prywatnego masażystę;D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post i recenzja:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam cię na moim blogu :))
    fraisefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. What's up colleagues, how is all, and what you wish for to say regarding this piece of writing, in my view its truly remarkable in favor of me.

    Here is my web blog: http://www.langocha.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. You do not hаve tο commit hours at thе gуm
    or exеrt sο much work and enеrgy in carrying out oρerate out juѕt
    to be capаble to tone уour muscle tіsѕues.


    mу pagе flex belt reviews
    Also see my web page > http://labmundo.org/

    OdpowiedzUsuń