czwartek, 28 czerwca 2012

18

Witam Was po- muszę to przyznać- długiej nieobecności, bo coś koło dwutygodniowej. Przepraszam, ale nie miałam ani czasu, ani siły. Na szczęście w szkole mimo chwilowego kryzysu wszystko pozaliczałam, oczywiście dwa tygodnie do wakacji a nauczyciele przypomnieli sobie, że potrzebują ocen, norma.. :). Ale to już za mną! Jutro koniec roku i z jednej strony jestem przeszczęśliwa z tego powodu, bo w końcu wolne, spanie do południa, więcej imprez, wyjazdy, relaks itp. Z drugiej.. rok szkolny mógłby się jeszcze nie kończyć, do klasy maturalnej mi się nie spieszy!
Drugim powodem mojej nieobecności tutaj były przygotowania do mojej 18-stki.. zarówno tej dla znajomych jak i tej dla rodziny. No i stało się.. 24 czerwca o godzinie 13:05 skończyłam lat 18, czyli nic nadzwyczajnego, życie dalej się toczy! ;) Obie imprezy udały się baardzo. Nie lubię się chwalić, ale muszę pokazać prezenty od znajomych i część tych "rodzinnych" :).












Mam mnóstwo wspomnień, które jednak zachowam dla siebie.. wiem jedno- ostatnio uświadomiłam sobie, że mam przy sobie wspaniałych ludzi, którzy znają mnie świetnie i zawsze rozumieją, co by się nie działo to stoją za mną murem. Każdemu życzę takich znajomości!

Jak może zauważyłyście ze zdjęć zostałam obdarowana m.in. biletem na koncert TABASKO, jutro się wybieram, ale będzie ogień.. :). Jeśli zdążę porobić zdjęcia (co w dużej mierze zależy od mojej koleżanki;p) to pokażę Wam jutrzejszy strój na zakończenie oraz ostatnie zakupy kosmetyczne. Narazie!

19 komentarzy:

  1. oo, to w takim razie spóźnione sto lat : ) po samych zdjęciach widać, że 18 się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile słodyczyyyy ^^
    Wszystkiego naj naj naj! :*
    Bardzo ładnie wyglądałaś- sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty :D kubek z Robertem M, byłam na jego koncercie!
    ślicznie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś bawić się genialnie! Ahh pamietam swoją osiemnastkę... ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci. Dostałaś ładne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione wszystkiego najlepszego;*
    cieszę się, że świetnie się bawiłaś:)

    na pewno jakoś dam radę, czasem tylko mam jakieś kryzysy. jak każdy zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sukieeeeeenka ! ;D no i wsyztskiego njalepszego;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba świetnie się bawiłaś ;). No i dostałaś bardzo fajne prezenty ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale slicznie wygladalas, tak dorosle ;o ! spoznione, ale szczerze, wszystkiego naj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądałaś!
    spóźnione sto lat!:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. One są staaaaaaare :D Nie chodziłam w nich,bo nie byłam jakoś przekonana,ale teraz nie mam żadnych zahamowań :D Spóźnione 100 lat :* :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, ta praca to jakiś koszmar, już mi się jej odechciało. robię zupełnie co innego niż było to przewidziane w umowie. stoje jak kretyn z ulotkami! wszystkiego się po sobie spodziewałam, ale nie ulotek :< muszę się miesiąc przemęczyć i chyba zakończę swoją karierę jako pracownika.

    spóźnione, ale najszczersze z wszystkich szczerych - najlepszego Mała! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa! Spóźnione wszystkiego najlepszego, kochana! ;* Wybacz, trochę mi się zniknęło z sieci ;P Hahaha ;D Padłam, jak zobaczyłam tę srajtaśmę z sudoku ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. odnośnie Twojego maila to wiem o tym, bo usunęłam komentowanie na jakiś czas :) ale od wczoraj mam włączone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauważyłam Chucka ! I'm Chuck Bass ^^ i wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń