piątek, 27 lipca 2012

KWC wśród toników- nawilżenie i oczyszczenie w jednym od Lirene

Witam witam, z racji tego, że ostatnio staram się zmienić pielęgnację mojej twarzy i szukam ideałów chciałam Wam przedstawić tonik, który w 100% spełnia moje oczekiwania. Postanowiłam odstawić wszelkie kosmetyki wysuszające i postawić na nawilżanie i oczyszczanie. Oto tonik nawilżająco-oczyszczający Lirene z Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris :).
Buteleczka mieści 200ml produktu, jest poręczna, solidna oraz przezroczysta (widać zużycie). Nic tu nie jest przesadzone, bardzo lubię takie proste, a zarazem schludne opakowania.
Jak zwykle to bywa w Erisowych produktach- mamy do czynienia z charakterystycznym wgłębieniem, które bardzo ułatwia otwieranie. Jednocześnie wykonane jest to na tyle dobrze, że mi osobiście nie zdarzyło się jeszcze nic wylać.
Tonik wydobywamy przez zwykłą dziurkę. Tutaj niestety zdarza mi się, że przy przechylaniu produkt spływa trochę po opakowaniu i nie trafia na wacik.
Sam kosmetyk jest bezbarwny i pachnie bardzo świeżo! Uwielbiam ten zapach, wyczuwalny jest ogórek ;).
Tonik nie zawiera alkoholi szkodliwych dla naszej twarzy, wysuszających. Jeszcze go całego nie zużyłam, ale po tym co ubyło mogę stwierdzić, że przy stosowaniu dwa razy dziennie spokojnie wystarczy na 2 miesiące.

Spójrzmy na założenia i obietnice producenta oraz skład:

Małe problemy przy wydobywaniu to jak dla mnie jedyna wada tego produktu. Tonik idealnie sprawdza się przy mojej tłustej cerze, która- wbrew pozorom- także wymaga nawilżenia. Naprawdę jestem bardzo zadowolona, używam go po umyciu twarzy żelem. Po pierwsze usuwa zanieczyszczenia, których nie pozbyło się mleczko do demakijażu oraz żel do mycia twarzy. Dobrze oczyszcza, po aplikacji czujemy na twarzy przyjemną świeżość. Jednocześnie skóra staje się gładka i nawilżona, jest gotowa do dalszych zabiegów.
Rekomendowana cena detaliczna: 11,99zł/200ml

Uwielbiam ten tonik i na pewno kupię go ponownie, nie ulega to wątpliwości. To dotychczas mój najlepszy tego typu produkt, ponieważ super odświeża, oczyszcza oraz delikatnie nawilża, jest idealny na co dzień!

***

PRZYPOMINAM, ŻE NADAL MOŻNA ZGŁASZAĆ SIĘ DO MOJEGO ROZDANIA!!

47 komentarzy:

  1. dobrze, że u Ciebie się sprawdził ;) Może kiedyś zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy w życiu nie używałam toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo go lubię, jest świetny, dobrze oczyszcza i ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba :) No tak, teraz po tym zabiegu nie powinna zbytnio biegać. Mnie mój Tosiek zadziwił tym, że się tak rozłożył - zawsze był pełen życia i latał szybciej ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego toniku :) tzn. nie miałam go ;)
    super, że u Ciebie sie sprawdził i jesteś z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. też go teraz testuje :) i mam podobne zdanie jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jest naprawdę niska, jak skończy mi się mój wypróbuję ;). Swoją drogą widzę ten tonik na 2 czy 3 blogu i poprzednie dziewczyny też chwaliły, także musi coś w tym być ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może się skuszę na ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja jadę w tym samym terminie i to wyjazd z pracy mojego taty, taki jakby obóz, a Ty jedziesz tylko ze szkołą czy z ludźmi z całej Polski?

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm.. bardzo mi się spodobał ;)
    i to opakowanie takie ładne :p

    OdpowiedzUsuń
  11. to na ten Twój obóz w tym roku tylko Twoje miasto? czy nie wiesz? ja jak byłam 4 lata temu w Bułgarii też z pracy mojego taty to ludzie prawie z całej Polski, ciekawi mnie to czy jedziesz na ten sam oboz co ja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za tonikami ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie odrzuca w tonikach to że prawie wszystkie zawierają glicerynę

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ja jadę z tego samego biura! to wygląda na to ,że jedziemy na ten sam obóz, szok :D cieszy mnie to, przynajmniej będe kogoś znała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no ja jestem z okolic Stw, jakies 18 km, mała wioska hah :D ja byłam w Bułgarii jak miałam 14 lat, młoda byłam jeszcze ale i tak było bosko, a teraz nie mogłam przeoczyć tej okazji jaką jest Sycylia :D wiesz co, masz tu mojego face to lepiej będzie się dogadać :D http://www.facebook.com/profile.php?id=100001001612559&ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie kończy mi się mój tonik, więc jak będzie ten w sklepie to go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogórkowe zapachy są pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo miałam go, i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry Boże, kiedy ja ostatnio używałam toniku ;o ale tak zachwalasz, że naprawdę mam ochotę akurat ten kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo i to mi sie podoba i nawilza i oczyszcza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie czaję się na jakiś tonik, dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać,że zaciekawił mnie ten tonik, ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak!! zakochalam sie w produktach lirene do demakijazu. sama nie mialam akurat tego, ale uzywam serii do cery naczynkowej i moja twarz naprawde sie poprawila. a skora jest naprawde oczyszczona. sprobuje kupic ten skoro nawilza:D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez jej póki co jeszcze nie otworzyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi sie ten tonik!!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. ten ostatni też nie w moim guście :) wolę zdecydowanie te dziewczęce wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taki sam tonik, i jestem z niego bardzo zadowolona :) Ogólnie produkty z Lirene sa bardzo dobre według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie używałam żadnego toniku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam z tej firmy toniku,ale zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dodalam do obserwowanych i czekam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  31. ta firma ma dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no dokladnie, pieknie jest wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cieszę się że przeczytałam ten post ponieważ już wiem jaki tonik kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po tak świetnej recenzji trudno się nie zkusic :)

    Jeśli masz ochotę na wzajemne wysyłanie pocztówek, pisz: mojawizjaswiata@wp.pl
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. łoooo a kurcze bo tak i Jola i Kluska co chwile cos na fejsa daja wiec sobie mysle jejuuu duzo was jedzie ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią go wypróbuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda świetnie, na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ostatnio widziałam go w jakiejś drogerii i tak się właśnie zastanawiałam czy wziąć . :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze mówiąc to mieszam wszystko na oko :P

    OdpowiedzUsuń