poniedziałek, 2 lipca 2012

new in

Witam Was w ten.. UPALNY dzień. Nie, nie narzekam! Sama chciałam taką pogodę i nadal uważam, że lepsze to niż ulewy i burze, które nawiedziły moje miasto w nocy ;). Mam w planach opalić się, ale jakoś "naturalnie" tj bez leżenia plackiem na słońcu przez kilka godzin dziennie- to nie dla mnie, po 15 minutach nosi mnie z nudów. Szczególnie zależy mi na opaleniu nóg, ale jeszcze nie wiem jak to zrobię ;p.

Na początek chciałam podziękować za życzenia urodzinowe, uwielbiam Was!

Obiecałam Wam również pokazać strój z zakończenia roku szkolnego. Niestety koleżanka wyszła wcześniej i musiałam poradzić sobie sama, ale cokolwiek widać. Nic nadzwyczajnego, klasyczna prostota- to lubię :).
 Koszulę wręcz uwielbiam, jest uniwersalna, luźna, z podwijanymi rękawami.

 Bransoletka to urodzinowy prezent od rodziców, a na paznokciach również lakier, który dostałam w prezencie. Buty mi się podobają, są niezbyt wysokie, ale niestety niewygodne :(.

 Makijaż jak na mnie przystało- nieskomplikowany :). Żeby nie wyglądać jak zawodowy klaun nałożyłam to co zwykle- lekki podkład, korektor i puder transparentny. Dodałam brązowy cień na brwi, tusz do rzęs (który niestety klei.. w następnym poście recenzja) i kreskę niedawno nabytą diamentową kredką.
 buty- ?
spodnie- ?
koszula- New Look
bransoletka- Apart
lakier na paznokciach- My Secret nr 158 sky blue


Pokażę Wam jeszcze moje "łupy" wyprzedażowe.. Napisałam w cudzysłowiu, bo jest tego bardzo mało, jakoś nie mogłam nic dla siebie znaleźć! Jutro idę jeszcze po jakieś spodenki i sandałki, które sobie upatrzyłam w Diverse.
 spodenki- Cropp Town, 39,99zł
okulary przeciwsłoneczne- Natura, 19,99zł


A tu jeszcze prezenty i małe zakupy ostatnich 2 tygodni.. Zakupu lakieru do włosów w ogóle nie planowałam, ale zachęciła mnie promocyjna cena.
 mgiełka do ciała owoc granatu i mango- Avon, 7,99zł w promocji
woda perfumowana fizzy energy- Adidas (prezent)
balsam do ust kokosowa terapia skóry i zmysłów- Ziaja (prezent)
lakier do paznokci nr 158 sky blue- My Secret (prezent)
maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego- Avon, 2,99zł w promocji
diamentowa konturówka do oczu black ice- Avon, 9,99zł w promocji
lakier do włosów z pielęgnującymi witaminami i filtrami UV- Isana, 4,99zł w promocji
nabłyszczająca odżywka w spray'u chroniąca przed wysoką temperaturą- Pantene, 17,99zł


I to by było na tyle. Oficjalnie wracam do częstego zamieszczania postów, co 2-3 dni :-). Są wakacje i mimo różnych planów zamierzam tu bywać ile się da (oczywiście bez przesady!). Póki co byczę się, choć zdarza się zrobić coś pożytecznego.. Przez wysoką temperaturę bardzo chce mi się spać, mam tak pierwszy raz w życiu i niebardzo to rozumiem. Takim sposobem przysypiałam dzisiaj do godziny 15 drugim okiem pilnując siostrę.. No nic, idę na kolację, bo ostatni dzwonek- po godzinie 20 nie jem ;).

I jeszcze pytanie do Was dziewczyny! Znacie może jakieś dobre i SKUTECZNE ćwiczenia na uda i pośladki? Wyszczuplające i modelujące oczywiście. Proszę o rady :D.

28 komentarzy:

  1. piękny makijaż, ja jedynie kredką robię, jakoś nie umiem czym innym.

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetn taka marszczona ta bluzeczka! Natomiast szorty z łupów- extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co ale oczy to Ty masz sliczne!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś, a jakie włosy masz długie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pachnie mgiełeczka?:D ja mam licziowo lawendową ghaha:D:D:D
    no i kochana masz piękne włosy, zazdroszczę Ci piekielnie długości:):):D
    podkład bardzo ciężko się rozprowadza!! no ale lepiej kryje niż miss sporty choć rewelacji nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty ;) a ta mgiełka swietnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy:)
    Podobają mi się buciki i spodenki:)
    Ostatnio również przymierzałam się do zakupu tej nabłyszczająca odżywka w spray'u z Pantene ale jakoś się rozmyśliłam:)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:)
    http://kolorowyswiatkobiety.blogspot.com/

    Obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja sobie mgielke różaną zamówiłam :D! sliczny masz makijaz i swietne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka sobie zrobilas prosta kreske;p ja w ogole nie potrafie sie malowac;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ćwiczeń nie znam, ale mogę Ci polecić parę domowych zabiegów na wyszczuplenie i ujędrnienie ud i pośladków, zapraszam na mojego bloga! :)

    http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne oczy. ♥
    Oddaj mi je :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz śliczne oczy! :)
    Ja też chciałabym opalić nogi, choć i tak wiem, że mi się to nie uda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo na uda by mi sie przydaly :DDD
    slicznie wygladalas i buty genialneee szkoda ze nioewygodne -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepiej się opalać gdzieś nad wodą. szybko się wtedy można opalić.
    mi też by się jakieś ćwiczenia przydały;D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha mam tak samo :D jak opalić się to tylko w ruchu, bo jak przychodzi do leżenia plackiem to 10 minut i już spać mi się chce :D i też najbardziej zależy mi na nogach, ale na twarzy też, bo strasznie blada jestem.
    świetny make-up, pasuje ci : ) a te lakiery z Isany są dobre. sama mam taki i genialnie się sprawuje a w dodatku jest tani : ) a taką mgiełkę miała moja mama tylko cytrynową bodajże :)

    a ja na szczęście mam mnóstwo rzeczy upatrzonych, ale czekam na wyjazd do stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam taką pogodę, lepiej a niżeli miało by lać ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wlasnie mam fajne sh :D ciesze sie z nihc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że buty są niewygodne, bo wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta mgiełka z avonu jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę upałów!U mnie od niedzieli burza,a dzisiaj to już przeszło wszystkie granice,bo piątą burzę słychać...Do porzygu! Racja na bazarach jest najwięcej koszulek z flagą i UK i USA i to taka tandeta,że aż smutno.Może dlatego dużo ludzi traktuje to jak kicz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten balsam do ust z Ziai, jednak jakoś go nie polubiłam :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim mieście również od dłuższego czasu utrzymuje się pozytywna pogoda. :)
    Strój jak najbardziej mi się podoba. Biała bluzka♥
    Jeżeli chodzi o ćwiczenia to polecam Ci odwiedzić tą stronkę http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-uda/cwiczenia-na-uda-w-5-minut/

    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli też tak masz, że opala Ci się wszystko oprócz nóg? ;D Ja tam jednak stwierdziłam, że szlachta się nie opala i opalać się nie będę. Cieszę się, że jestem uwielbiana ;P ;) Śliczna ta koszula... niby nie prosta, bo dodatek jakiś ma, ale jednak prosta (tak, wiem - trudno jest mnie zrozumieć ;D). Ładnie pachnie ta mgiełka do ciała? Która pachnie najładniej? Bo chcę sobie kupić, a nie wiem, które jest ładne. Jakiś czas temu miałam wiśniową, to capiło od jakiegoś menela O.o Hm... jak to papier toaletowy nie można używać do tego, do czego używa się papier toaletowy? O.o

    OdpowiedzUsuń
  24. Meega włosy ;))
    Nogi zawsze najdłużej się opalają ( przynajmniej u mnie)
    ja uwielbiam być opalona,ale nienawidze leżeć na tym słoncu haha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny jest ten zapach adidasa taki w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń