wtorek, 17 lipca 2012

nowości, informacje

Dobry wieczór! Chciałam Was poinformować, że postaram się tu być codziennie, max co drugi dzień. Mimo, że obecnie mam gości z USA i jestem naprawdę zabiegana! Skutkiem była moja wczorajsza nieobecność blogowa.. Powiem Wam, że fajnie się spotkać z kimś po roku, z niektórymi nawet po kilku latach. Już mam wieeele planów, ale tak jak wspominałam postaram się, aby nie wpłynęło to negatywnie na blog :-).

Dziś krótko, chciałam Wam pokazać ostatnie zakupy i przesyłki! Na początek co kupiłam:
- Rival de Loop preparat do demakijażu
- Wibo różany lakier do paznokci nr 2
- Bebe pomadka intensywna pielęgnacja
- My Secret Matt cienie do powiek nr 505, 509
- Essence trwała kredka do powiek nr 04 biała
- Wibo eyeliner w żelu nr 01 czarny
- Wibo pomadka różana z formułą błyszczykową nr 01 Summer Kiss
- BeBeauty złuszczający peeling do stóp

Dostałam także przesyłkę reklamową- próbki od Yves Rocher, mogę popróbować żeby zobaczyć czy warto złożyć zamówienie :)


Następnie kosmetyki ze współpracy z niemiecką firmą E.L.F., o których już zdążyłam już zapomnieć a tu dziś miłe zaskoczenie!
- lizaczek :)
- kryjący korektor do cieni pod oczami i niedoskonałości nr 23141 Fair
- wizytówka-lusterko
- rozświetlające cienie do powiek nr 2015 Punk Funk
- połyskujący błyszczyk do ust nr 9011 Fairy


I ostatnia przesyłka (wczorajsza), którą dostałam w ramach współpracy z drogerią internetową NOCANKA.

- Sally Hansen lakier do paznokci Xtreme Wear nr 05 Cosmic Blue
- NYC zestaw 5 pędzelków do makijażu
- L'OREAL sypki puder Bare Naturale transparentny
- Ingrid eyeliner w pisaku czarny


Dostałam też pocztówkę z NY od koleżanki, która mieszka tam od niedawna, jednak wyszło nieostre zdjęcie :(. 


Których produktów jesteście najbardziej ciekawi?

34 komentarze:

  1. Gratulacje;)
    Miłego testowania ;)
    Blog nie zając nie ucieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie te produkty elfa :)) ogólnie zakupy widzę udane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, zazdroszczę Ci tych współprac. może i mi się kiedyś uda... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfowych produktów jestem ciekawa mocno! :D I różanej pomadki Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  5. o mam tą pomadkę :D faajna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, elfa jestem ciekawa :) sama bym chetnie sprobowala, mam tylko ich flat topa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujeeemy:D / a pozwól, że zapytam... po jakim czasie udało Ci się nawiązać współpracę z innymi firmami?:) tak nawiasem, widzę, że jest tego sporo - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od bardzo miłej Pani z Maca, ale ciii! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ajajaj to sobie jeszcze troche poczekam hahaha :D i ostatnie, a potem postaram sie przestac Cie meczyc na ten temat xd pisali sami? czy to Ty sie zglaszalas? / i w ogóle, z której częsci Polski jestes?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. flat top z elfa przy mineralnych bardzo fajnie się sprawdza :)
    Land of Style mówiła, że H50 jest miększy od H50s, ja go w kazdym razie jeszcze dobrze nie sprawdziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że sama byłam w szoku, bo jeżeli chodzi o kolorówkę to rzadko kiedy mi się udaje coś zgarnąć :) Patrzyłam sobie na łapkach na razie, ale na większe recenzje przyjdzie czas, z resztą mam ich teraz dosłownie masę do zrobienia, tyle tego mi naprzychodziło i wszystko trzeba przetestować, ale wcale nie narzekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo czkeam w takim razie na efekty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kosmetyki <3
    poluje na biala kredke do oczu ; )
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie im więcej, tym mi się bardziej chce, kiedyś tak nie szalałam za pielęgnacją, teraz ciągle jakiś balsam, mleczko, masło, tak samo z włosami, nigdy nie miałam takiego fioła, teraz kładę na nie masę rzeczy, maski, oleje, odżywki, szamponami się zainteresowałam mocniej niż kiedyś :D Ale to kochane uzależnienie, chociaż lakierom powiedziałam już stanowcze dosyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie to wszystko mnie ciekawi prócz pomadki, bo taką miałam i była nawet ok, tylko sprawiała usta takimi białymi :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, ja mimo tego, że długo go nie mam to już widzę ogromną zmianę :) A z lakierami to ja mam tak, ze kupowałam je często, ale i używam często, zmieniam kolor max co 2 dni w wakacje :) Ale ostatnio ich naliczyłam ponad 70 i uznałam, że to przegięcie :D Bo niewiele jest takich jakich nie mam, a lubię (nie lubię tych wszystkich perłowych i z jakimiś błyszczącymi elementami, pomijając tego Sally Hansen co i Ty już posiadasz :D) więc stanowcze STOP jeżeli chodzi o lakiery, niech mi pazury rosną na razie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie skusiła promocja i w sumie fakt, że przypomina mi kosmos haha :D No i jako jeden z niewielu własnie z takimi drobinami wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  18. no chodziło mi o tą pomadkę z Bebe właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ano! :D a jaka miejscowosc?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice One (Y).I just discovered your blog and really like it.You are very inspiring.♥
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute,
    please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Mwaks!

    ~priscilla~

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spoko tego:) miłego testowania!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo tego, ale życzę owocnego testowania :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 135 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Te zakupione cienie z My Secret są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na rezencję:)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych.

    P.S. KOCHANA ZACHĘCAM CIĘ DO UDZIAŁU W MOIM CANDY-ROZDANIU:) DO WYGRANIA SŁODKA BRANSOLETKA: http://mniucha.blogspot.com/2012/07/niuchowe-i-natajkowe-candy.html


    BYŁABYM CI BARDZO WDZIĘCZNA GDYBYŚ WZIĘŁA W NIM UDZIAŁ, PONIEWAŻ JEST BARDZO MAŁO CHĘTNYCH:(

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję współprac
    peeling BeBeauty jest do kitu ten nowy:(
    wiem, ze się różni działaniem, ale jest okropny

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy! Rival używam od dawna, a od Yves Rocher dostałam mnóstwo próbek. Pozdrawiam, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. no własnie o to mi chodzi, że nic nie robi

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie My Secret Matt są fajne aczkolwiek strasznie się kruszą i łamią podczas transportu, trochę lipa ;/

    OdpowiedzUsuń