piątek, 20 lipca 2012

pędzle Hakuro- mam i ja!

Hej hej! Tak jak obiecałam dodaję post przed wyjazdem. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moich nowych przyjaciół- pędzle do makijażu Hakuro :). Zamierzam z nimi współpracować codziennie (a przynajmniej z 2 z nich). Nigdy nie używałam pędzla do podkładu i jest to dla mnie zupełna nowość, baardzo mnie kusiło i w końcu zamówiłam na Allegro 3 sztuki pędzli (bo za przesyłkę zapłaciłam raz).
 Kupiłam:
- Hakuro H50S z włosia syntetycznego (flat top)- do podkładu (25,90zł)
- HakuroH60 z włosia syntetycznego- do korektora (10,90zł)
- Hakuro H77 z włosia naturalnego- do rozcierania cieni (16,40zł)

+ przesyłka listem poleconym priorytetowym 5,90zł
Póki co nie mogę przestać ich dotykać, są mięciuuusie, narazie nie żałuję zakupu! Przed chwilą po raz pierwszy użyłam pędzla do podkładu i do korektora i jestem zadowolona, ale więcej napiszę za jakiś czas, kiedy dokładnie sprawdzę co i jak i kiedy przyzwyczaję się do tego sposobu nakładania podkładu :).
Pędzle naprawdę wyglądają porządnie. Szukam właśnie miejsca na ich przechowywanie!
Właściwie spodziewałam się ich dopiero w poniedziałek, bo wczoraj do południa został wykonany przelew, a tu ekspresowa wysyłka.. miłe zaskoczenie ;-). Chętnie podam namiary na sprzedającego jeśli kogoś interesują.
Lubicie pędzle Hakuro? :)


***

PRZYPOMINAM, ŻE NADAL MOŻNA ZGŁASZAĆ SIĘ DO MOJEGO ROZDANIA!!

38 komentarzy:

  1. fajne, teraz to ja ich jeszcze nie mam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je :)
    Będziesz z nich zadowolona :D Zwłaszcza z H50s

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy tych pędzli ;P ostatnio do pudru kupiłam sobie z elite bardzo przyjemny jest tzn. nie drapie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie uzywalam :D moze zachecisz mnie do nich w przyszlosci haha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają bardzo fajnie ! :) a co do eyeliner to się z Tobą zgadzam :) troszkę wprawy wymaga ten w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też sie z nimi nie spotkałam! :o

    obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oszczędzam na te pędzle :D flat top muszę mieć obowiązkowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi możesz podać te namiary, widać rzetelny sprzedawca, a chcę ten pędzel do blendowania <3 buziaki, udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy do czynienia z pędzlami Hakuro, ale może kiedyś spróbuję, bo wydają się porządne, a cena nie jest aż tak wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj otrzymalam kilka w ramach nowo podjetej wspolpracy ;) dotychczas mialam tylko dwa, sa bardzo mieciutkie, ale niestety z niektorych wypada wlosie podobno ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam podkład do podkładu z hakuro i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Też czekam na swoje hakuro. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę :) Muszę też wypróbować któryś z pędzli Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też na nie poluje już od jakiegoś czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zainwestować w jakiś pędzel do podkładu myślę, że będzie to albo Hakuro albo EcoTools. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. są na mojej liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używałam jeszcze pędzli Hakuro ale na pewno prędko je zakupie ;) Tym bardziej ,że na allegro jest dużo fajnych aukcji.

    U mnie recenzja pudru UNIVERSE od Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam dwa z nich, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wyobrażam sobie szczerze mówiąc nakładania podkładu pędzlem :D hmn, ja ich nie lubię bo ich nie mam i w ogóle pierwszy raz o nich słyszę :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ci zazdroszczę! <3 Mnie od dawna marzą się pędzle Hakuro, ale jakoś nigdy się nie składa do ich kupna, a tu u ciebie całkiem korzystne ceny (podasz namiary do sprzedającego?) Zwłaszcza o tym do podkładu i korektora mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo zazdroszcze Ci tych pedzelków :> super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne te pędzle, tylko szkoda, że nie trochę tańsze. :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs jakbyś miała ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ci zazdroszczę tych pędzli :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy mają mambe mam i ja:D
    OD razu z tą reklamą tytuł mi się skojarzył:D

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym mieć kilka pędzli tej firmy, ale na razie pozostają na liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pędzle , może kupię sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie fajnie !:D Powiem szczerze że Twój blog jest mega ciekawy ! tak trzymać ;))

    Zapraszam na bloga ;)))http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kuszą mnie te pędzelki od dawna, ale mój portfel nie chce im ulec :)
    dodałam do obserwatorów, w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://sietku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, tyle za pędzelki? Masakra. Ale pewnie dobrze się będą sprawować.
    http://chanteu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy takich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem ta paletka z Essence do brwi jest godna polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow super ;)
    Musze przyznać że całkiem ciekawy blog ;)
    Fajny wpis ! Tak trzymać !:))

    Zapraszam na bloga ;)

    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nigdy tych pędzi ,ale jak widzę ich ceny to moze sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobre pędzle to podstawa udanego makijażu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń