wtorek, 10 lipca 2012

PIERWSZE ROZDANIE!

Hej Kochane! Tak jak obiecałam- przychodzę z rozdaniem. A właściwie takim mini, ale obiecuję, że kolejne będą bogatsze i być może będą to nagrody dla kilku osób ;). Póki co startuję z tym, bardzo możliwe, że jak coś mi jeszcze wpadnie w oko w drogerii to dorzucę jako niespodziankę!


Do wygrania próbki:
- Nivea Hair Care diamond gloss szampon + odżywka
- 4x Pantene Intensywna Regeneracja szampon do włosów normalnych
- La Roche-Posay Effaclar Duo krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu
- Vichy Aerateint Pure fluid matujący do skóry normalnej i mieszanej nr 35

Oraz kosmetyki:
- Perfecta Spa Manicure Pielęgnacyjny (regenerująca maska-serum do rąk i szafirowy peeling do rąk)
- Perfecta Beauty Mask antybakteryjna maseczka na twarz (oczyszczająca, cera trądzikowa)
- Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą (skóra mieszana, tłusta, trądzikowa)

- brązowe koraliki (prosto z gór!)
- Wibo grafitowy eyeliner
- Wibo różany błyszczyk do ust nr 07

- Avon naturals pachnąca mgiełka do ciała (owoc granatu i mango)
- Anida krem do rąk glicerynowo aloesowy

Wszystkie nagrody kupiłam ja, wszystkie są nowe, nieużywane!

REGULAMIN
1. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców na udział w rozdaniu.
2. Wysyłam tylko w obrębie Polski.
3. Rozdanie trwa od dziś (10.07.2012) do 31.08.2012 do północy.
4. Rozdanie odbędzie się, gdy zgłosi się minimum 20 osób.
5. Poprawne zgłoszenie powinno zawierać adres e-mail, nick, pod którym obserwujesz mojego bloga oraz informacje o ewentualnych dodatkowych losach.
6. Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie (wybiorę najciekawszą wg mnie wypowiedź).
7. Wyniki podam maksymalnie do tygodnia po zakończeniu rozdania.
8. Zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej mailem.
9. Nagrodę wysyłam najszybciej jak to możliwe po ogłoszeniu wyników, w kopercie bąbelkowej listem poleconym priorytetowym.
10. Nie przyjmuję zwrotów/reklamacji, jednak o wszystkich niedogodnościach proszę mnie informować.
11. Nagrody są ufundowane przeze mnie.

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU
1. Punkty obowiązkowe:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój bezwzględny kosmetyczny ulubieniec, KWC, bez którego nie potrafisz się obejść i który zostanie z Tobą na długo? Uzasadnij.

2. Punkty nieobowiązkowe (nie dodaję losów, ale dają one dodatkowe szanse, na to też zwracam uwagę):
- dodać mój blog do blogroll'a
- dodać informację o rozdaniu w pasku bocznym na temat rozdania zdjęcie z linkiem przekierowującym- nie może być w osobnej zakładce "rozdania", tylko na stronie głównej! 
- wspomnieć o rozdaniu w poście zdjęcie z linkiem przekierowującym 
- moje top spamerki mają dodatkowo większe szanse
- napisać co Ci się podoba a co nie w moim blogu, co byś zmieniła (nieobowiązkowe, ale mile widziane, szczególnie konstruktywna krytyka, abym wiedziała co mam ulepszyć)

Zdjęcie do dodania w poście/pasku bocznym:


WZÓR ZGŁOSZENIA!!
Obserwuję publicznie jako:
Mail:
Odpowiedź na pytanie: 
Blogroll: nie/tak (link do bloga)
Info w pasku bocznym: nie/tak (link do bloga)
Info w poście: nie/tak (link do posta)



POWODZENIA! :-)

***

AKTUALIZACJA!
Do nagród dorzucam jeszcze nowe kosmetyki:
- Wibo różany lakier do paznokci (nr 2)
- Cleanic chusteczki odświeżające
- My Secret cienie do powiek Trio (nr 307)


71 komentarzy:

  1. zgłoszę się :)
    kamilalew69@wp.pl
    obserwuje już od dawna jako k a m i l a
    dodam banerek z boku bloga za chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję publicznie jako: LaFne
    Mail: lafneee@gmail.com
    Blogroll: tak , www.lafnee.blogspot.com
    Info w pasku bocznym: tak , www.lafnee.blogspot.com
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  4. a co tam mi szkodzi :P
    Obserwuję publicznie jako: saszka
    Mail: saszku@gmail.com
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję publicznie jako: becomingbeauty
    Mail: xhopefulx@gmail.com
    Blogroll: tak http://www.making-myself-beauty.blogspot.com/

    daj mi znac bejb czy obserwuje bo ostatnio sie cos wali z blogspotem a chce miec pewnosc :d nananana < 3333 iii chce byc top top top spamerka ooo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Majorkav
    mail majorkav@op.pl

    Gdy zrobię wszystkie zalecenia na dodatkowe losy dam znać, ale niestety teraz coś mi się dzieje z bloggerem:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję publicznie jako: Kinga
    Mail: karen15@onet.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję publicznie jako: Kaś Cathe-Elen
    Mail: cathe.elen@gmail.com
    Blogroll: tak (w blogi, które obserwuję) http://cathe-elen.blogspot.com/
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam w takich cudach nie biorę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję publicznie jako: Magdaa101
    Mail: szczepanek.magdalena@gmail.com
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję publicznie jako: ajbi.poison
    Mail: ajbi.poison@wp.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. więc się zgłoszę aczkolwiek nie mam szczęścia w konkursach;D
    obserwuję jako: Ms. E
    mail:edytka3214@wp.pl
    blogroll: nie, bo nie mam.
    Info na pasku bocznym: tak www.schokoladehimmel.blogspot.com
    info w poście: nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. +kiedyś każdy spotyka tą najważniejszą osobę w swoim życiu. czasem wcześnie, czasem później, ale spotyka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się,że Olki tak maja haha :D A tak serio to nie lubię pstrokatych ciuchów.Zwłaszcza teraz w czasach neonów :D Może czasem coś wpadnie mi w oko,ale kurcze niektóre dziewczyny są neonowe od stóp do głów i wyglądają jak żywe kamizelki odblaskowe :D Straaaaaszne to jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia życzę osobom biorącym udział ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. tego sama nie wiem, może dziewczyny ci podpowiedzą

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to brzmi "top spamerka" :D też tak zawsze robiłam, ale nie mogłam wynaleźć takiego, co by spełniał wszystkie moje wymagania i w końcu się wzięłam do samodzielnej roboty :D cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję publicznie jako: agnieszkazg
    Mail: agoooooosia@gmail.com
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję publicznie jako: kingabojanska
    Mail: kingabojanska@hotmail.com
    Blogrolla: tak www.dziewczynaaraba.blogspot.com
    Info w pasku bocznym: tak www.dziewczynaaraba.blogspot.com
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  20. a no to tez się zgłosze :D
    obserwuje jako (nie wiem bo zaczelam to robic jakis rok temu ^^)
    mail:zuzia03z@op.pl
    blogroll:nie
    info:nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję publicznie jako: goldonna
    Mail: goldonna@o2.pl
    Blogroll: TAK www.goldona.blogspot.com
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    zapraszam też na moje rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję publicznie jako: Darioszka
    Mail: omena27@o2.pl
    Blogroll: tak www.darioszka.blogspot.com
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję publicznie jako: czarnulkaa
    Mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję publicznie jako: Natt.

    Mail: natalia.kocjan@gmail.com
    Blogroll: tak http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com

    Info w pasku bocznym: tak http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com

    Info w poście: tak
    http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com/2012/07/lipcowe-zakupy-kosmetyczne-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję publicznie jako: Jessie
    Mail: justynai@op.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję publicznie jako: lady1307
    Mail: lady1307@interia.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję publicznie jako: NelQable,nela312
    Mail: nelqable@gmail.com
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak, nelqable.blogspot.com
    Info w poście: tak, http://nelqable.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję publicznie jako: poloniamartyna
    Mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję publicznie jako: villemo
    Mail: justynka68@poczta.onet.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję publicznie jako : Domi.
    Mail: best_dominika1998@gazeta.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak ( http://domqa.blogspot.com/)
    Info w poście: tak (http://domqa.blogspot.com/2012/07/filmik.html)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję publicznie jako: Julé.
    Mail: juliaaa98@interia.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak http://julaaa.blogspot.com/
    Info w poście: tak http://julaaa.blogspot.com/2012/07/most.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję publicznie jako: Marta
    mail: martaczech98@o2.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak (http://mambakolorowa.blogspot.com/)
    Info w poście: tak (http://mambakolorowa.blogspot.com/2012/07/konkurs-outfit-i-rozdania.html)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję publicznie jako: wisienka141998
    Mail: wisienka141998@wp.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję publicznie jako: never fear shadows
    Mail: ewelina.kulasza@wp.pl
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: tak: http://ewelina-kulasza.blogspot.com/2012/07/pink-outfit-na-upay.html

    OdpowiedzUsuń
  35. a kosmetyk to tusz do rzes Colossal;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim KWC jest kosmetyk dobrze znany,
    Jest nim podkład przeze mnie bardzo lubiany.
    Rimmel Lasting Finish - podkład idealny,
    Podkład jest rewelacyjny i niebanalny.
    Na czas długi jeszcze ze mną zostanie,
    Nie prędko pisane jest nam rozstanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co mi się podoba w Twoim blogu?
    Łatwe i przystępne informację tzn,. Twoje recenzje nie należą do tych najdłuższych z czego się cieszę bo nie jestem za czytaniem poematów o kosmetykach oraz zdjęcia są duże i widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim kosmetycznym ulubieńcem jest zdecydowanie krem pod oczy marki Safira;). Ratuje mi życie, ponieważ naprawde działa, a co więcej dzięki niemu pozbyłam się cieni pod oczami i mega podkrążonymi oczami, któe sprawiłam sobie przez noszenie okularów i przesiadywanie na kompie ;). Teraz twarz jest świeża, promienna, nawet wieczorem nie wyglądam na zmęczoną :) A co więcej oszczędzam korektor i fluid, którego zawsze nakładałam wiecej w te miejsca by nic nie było widać ;) Fajny nie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  39. Uzupełnienie do wcześniejszego zgłoszenia.
    Mam kilka ulubieńców, jednak hitem tego lata okazał się szampon w kostce LUSH karma komba :) Jest rewelacyjny, super i najlepszy wg. mnie. Pachnie tak, że ma się go ochotę zjeść! Do tego oczyszcza, odświeża na maksa włosy, sprawia wrażenie lekkości włosów. Pozostanie u mnie na dłużej, jestem tego pewna.
    Na blogu podoba mi się kolorystyka, 'uspokaja oczy', odpręża mnie, gdy zaglądam tutaj. Gadżety b.dobrze dopasowane do tematyki bloga, pasek boczny Ok. Czy coś zmieniać? hmm nieeee, jest tak jak powinno być! czyli naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję publicznie jako: la6
    Mail: swinkamorska0@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Suchy olejek Le Petit Marseillais - nie dość, że pięknie pachnie, to mogę go używać do włosów - są potem miękkie i błyszczące, i do ciała po kąpieli - skóra jest miękka i nawilżona.
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    W blogu podoba mi się to, ze mimo młodego wieku (haha, poczułam się staro) potrafisz konkretnie pisać o ciekawych produktach, ja te parę lat temu pewnie nie dałabym rady - no i ograniczały mnie środki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim KWC jest kredka do oczu. Lubię mieć oczy czarne jak węgiel, kiedy oko ładnie się prezentuje i jednocześnie magnetyzuje. Poza tym taką kredkę mogę zastosotwać zarówno do wyeksponowania kuszącego spojrzenia, jak i do zapisania swojego numeru na chusteczce higienicznej bo dlaczego nie miałabym się wymienić numerem telefonu z jakimś fajnym facetem. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mój "bezwzględny kosmetyczny ulubieniec" to Nivea Visage, Pure Effect, All - in - 1 żel - peeling - maska. Dlaczego? Bo spełnia wszystkie moje wymagania jeśli chodzi o tego typu produkt. Fajnie matuje twarz, dokładnie ją oczyszcza i ma miłe drobinki delikatnie pillingujące :) Jestem mu wierna i chyba tak już zostanie.

    W Twoim blogu podobają mi się obiektywne i rzetelne recenzje, dzięki nim poznaję lepiej wiele kosmetyków i wiem, na co zwrócić uwagę podczas kosmetycznych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odp: Moim KWC jest odżywka do włosów Isana z olejkiem z babassu. Nadaje się i do mycia włosów i świetnie spełnia rolę odżywki. Nie obciąża włosów, wygładza je, pomaga rozczesać. Używam jej gdy mam następnego dnia ważny dzień i muszę mieć pewność, ze włosy będą wyglądać dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję publicznie jako: Ewka501
    Mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź na pytanie: Na długo zostanie ze mną pomadka Nivea i lakiery Delia. Jeśli chodzi o pomadkę to bardzo dobrze nawilża moje usta i pozostaje na nich na długo. Lakiery lubię za to że są trwałe i wystarczy tylko jedna warstwa żeby pokryć ładnie płytkę paznokcia.
    Blogroll: tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Info w pasku bocznym: tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim KWC jest zdecydowanie tusz do rzęs Maybelline Volum' Express Curved Brush :) Nigdy mnie nie zawiódł i chociaż co jakiś czas go zdradzam, zawsze do niego powracam z podkulonym ogonem. Świetnie współpracuje z moimi rzęsami - potrafi stworzyć delikatny, codzienny makijaż, jak i mocny, imprezowy "drama" look :) Nie mam problemu z dostępnością, ceną, trwałością czy wydajnością. Nigdy z niego nie zrezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Na długo zostanie ze mną Carmex < 3 uwielbiam jego zapach jak i działanie napoczątku czuje się pieczenie na ustach z czasem to minie i usta są bardzo orzeźwione i jak by to powiedzieć jędrniej wyglądają . ale także nie zabraknie w moich kosemtykach masła kakaowego ziaja nie dość że zapach cudny to i działanie widać po kilku dniach .

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim absolutnym numerem jeden jest maskara. Rzęsy, muszą być dokładnie wytuszowane i nieposklejane. Bardzo lubię tusz od Maybelline Colossal Volume Express - jest cudowny! Długo zagości on w mojej kosmetyczce :) Ładnie rozdziela rzęsy, sprawia, że wyglądają naturalnie i, co najważniejsze, długo się utrzymuje bez efektu, kropeczek pod oczami. Mam też obsesję na punkcie balsamów do ust oraz błyszczyków, wiem, że Ty również je uwielbiasz ( a przynajmniej balsamy ). To możesz przybić ze mną piątkę, bo ja nie ruszam się z domu bez nałożenia na usta kolorowej emalii :D Najlepiej, żeby ładnie pachniały i skutecznie działały. Firmy ulubionej nie mam, ale lubię Carmex i Tisane. Chcę wypróbować więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Co ze mnie za sierota ;)
    Moim ulubionym kosmetykiem jest czarna kredka.
    Dlaczego?
    Cudownie ona potrafi podkreślić moje oczy. Robiąc sobie kreskę optycznie pogrubiam rzęsy i sprawiam sobie tzw. kocie oko. Również wtedy moje oczy nabierają kształtu migdałów jak oczy u uroczych japonek.

    OdpowiedzUsuń
  51. nad moim ulubionym kosmetykiem szczerze mówiąc musiałam się trochę zastanowić. myślałam, że przyjdzie to szybciej :D ale myślę, że moim KWC jest podkład Affinitone od Maybelline. kupiłam go właściwie, żeby tylko "posmakować" reklamowanej marki która wg mnie równała się automatycznie lepszej marce. kto by wtedy pomyślał, że Affinitone będzie teraz dla mnie (a raczej mojej beznadziejnej cery) bratnią duszą :D mogę wyjść z domu bez tuszu, bez pudru, bez korektora itd. ale bez chociaż odrobiny Affinitone? NO WAY :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim ulubionym kosmetykiem jest balsam do ust Tisane. Jestem do niego przywiązana bez względu na wszystko. Dla mnie jest na prawdę dobry. Ma cudowny zapach, który kojarzy mi się z czekoladą albo nie z cukierkami o smaku krówki. Świetnie wygładza usta i nawilża. Nie zrezygnuję z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Moim ulubionym kosmetykiem jest dezodorant Garnier :) Ma zniewalający zapach, a śliczna zielona buteleczka dodaje mu uroku ! Używam go z wielką przyjemnością, ponieważ czuję się wtedy komfortowo. Już chyba nigdy nie zmienię go na inny dezodorant :p

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję publicznie jako: One_LoVe
    Mail: 34onelove@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: podkład mineralny Lumiere. :) dlaczego on? bo pięknie kryje moje przebarwienia, ma naturalny skład i sprawia, że moja cera wygląda świetnie, a nie jest przeciążona chemią. oddycha i wygląda promiennie. :)
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak http://my-love-cosmetics.blogspot.com/
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się :)
    email : lolapop10@interia.pl
    obserwuję publicznie jako : lolapop10
    odpowiedź : wybieram krem z firmy Avon (care) fresh HYDRATION , ma świetny zapach (świeżej trawy z ogórkiem), skóra po nim ładnie i delikatnie się błyszczy. Jest niedrogi :) Opakowanie zawiera 75 ml. Bardzo i to bardzo polecam, a tym bardziej na lato :D

    Blogroll : nie
    Info w pasku bocznym : nie
    Info w poście : http://lolita-sweetdream.blogspot.com/2012/07/konkurs2.html

    Twój blog podoba mi się bardzo :) A ten konkurs bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  56. uzupełniam swoje zgłoszenie :)

    Moim kosmetycznym ulubieńcem jest Puder Synergen, używam go już od dwóch lat. Kilka razy skusiłam się na inny co było błędem. Ten puder jest dla mnie odpowiedni, kryje wypryski których mam mało ale jednak są plus po jego nałożeniu moja twarz przestaje się świecić. W każdym opakowaniu znajduje się fajna miękka gąbeczka. Jego opakowanie jest przezroczyste co pozwala nam zobaczyć dokładny odcień pudru no i jest tani:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję publicznie jako:Ayati
    Mail: pauli.a@g.pl
    Odpowiedź na pytanie: Nie mogę się obejść bez wygładzającej maski do włosów Ziaji.Postanowiłam rzucić prostownicę w kąt i regenerować moje włosy. Przeraziłam się początkowym sianem i puchem na głowie, ale ta maska dała sobie radę z moimi kłaczkami i wprawiła mnie w lekką nadzieję na to, że kiedyś będę miała jeszcze ładne włosy bez elektrycznego sprzętu :P Ona zostaje ze mną do końca ;)
    Blogroll: tak. czerwone-kolczyki.blogspot.com
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie
    Podoba mi się u Ciebie na blogu, szczególnie kolorowe połączenia i odrobina zabawy z css. Posty są ciekawe, nie tylko na temat kosmetyków, ale także na temat Twojego życia.
    To może jeszcze odpowiem, dlaczego to ja powinnam wygrać konkurs :D
    Lubię wygrywać, uwielbiam testować nowe kosmetyki, a najbardziej takie, które znajdą się u na mojej półce "przez przypadek".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję publicznie jako: agnieszkazg
    Mail: agoooooosia@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moim bezwzględnym ulubieńcem został szampon prostujący włosy NIVEA. Nigdy nie zamienię go na żaden inny. Jako, że nigdy nie byłam zadowolona z moich włosów, bo ani nie były proste, ani kręcone (po prostu zwykłe, nijakie fale, chociaż falami tego do końca nazwać nie można), zaczęłam stosować kosmetyki prostujące włosy wszelkiego rodzaju. Przetestowałam ich masę, ale ten szampon to strzał w dziesiątkę. Pięknie pachnie, nie obciąża włosów, po prostu świetnie działa na moje włoski :))
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję publicznie jako: Wiedźminka
    Mail: a_rey@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubieńcem jest pomadka ochronna Nivea. Dobrze nawilża usta, ma ładny połysk, zapach i smak ;D Polecam ją każdemu. A oferta jest bardzo duża. !
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję publicznie jako: Ana
    Mail: kaczmar.anna@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Mój kosmetyczny ulubieiec to żel peelingujący "Duche Smoothie Fraise Banane" od LABELL - owocowy, świeży, orzeźwiający, intensywny, naturalny i niedrogi. Odkryty przypadkiem, a już trzecie opakowanie przetestowane. Mój numer jeden, bez którego nie wyobrażam sobie kąpieli.
    Blogroll: tak (http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/)
    Info w pasku bocznym: tak (http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/)
    Info w poście: tak (http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/08/zielono-mi-makramowo-mi.html)

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuję jako: Ola
    mail: olak1011@o2.pl
    baner: tak
    post: nie
    bloglor: tak
    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję: Ania xD
    e-mail:ania15995@gmail.com
    baner nie
    post: nie
    blogllor:nie

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję publicznie jako: jo-jo-a
    Mail: jo-jo-a@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubieńcem jest Garnier Czysta Skóra krem nawilżający ponieważ, ma ładny zapach i wygląd. Z łatwością rozprowadza się na twarzy, a wtedy czuć świeżość i nawilżenie. Moja skóra na twarzy przestała się świecić i mam mniej trądziku. Bardzo polecam osobom o suchej skórze na twarzy. Krem jest dla mnie wprost idealny. Przydaje się przy używaniu peelingów i żeli oczyszczających bo one strasznie wysuszają twarz, a ten krem temu zapobiega. Godny polecenia.
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak http://testowanie-i-opiniowanie.blogspot.com/
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję publicznie jako: Miss Love
    Mail: violettxq@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym kosmetykiem jest pogrubiający tusz COLORTREND z AVONu. Pogrubia rzęsy, ale także sprawia, że są dłuższe. Mam jasną cerę i nie pasuje mi mocny makijaż, ale oko muszę mieć zawsze podkreślone. Bez tego kosmetyku się nie obejdzie:)
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: tak (http://rivers-of-dreams.blogspot.com/)
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję publicznie jako: Camille
    Mail: camillebeauty123@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moim niezbędnikiem w kosmetyczce jest podkład matujący Catrice. Świetnie się sprawdza w swojej roli, na wiele godzin matuje skórę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że wygląda ona zdrowo i świeżo.
    Blogroll: tak (camille-beauty.blogspot.com)
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję publicznie jako: natalia nathalie.
    Mail: natala1565@interia.eu
    Odpowiedź na pytanie: Moim KWC jest tonik odświeżająco-nawijżający Lirene. Świetnie spełnia swoje zadania!
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: tak (http://nathalie-fashion.blogspot.com/p/rozdania-na-innych-blogach.html)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako: mixoflifetestuje
    E-mail: mixoflifeblog@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moim KWC jest Anthelios XL z La Roche-Posay.
    Blogroll: NIE
    Info w pasku bocznym: TAK : http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
    Info w poście: NIE

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję publicznie jako: Dagmara Chabło
    Mail: dagus6284@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Kosmetykiem z którym dłuuuuuuuuuugo się nie rozstanę jest to pomadka nawilżająca nivea pearly shine. W zimie jest nieoceniona! Usta po pomalowaniu nią nie pierzchną i nie pękają. Nadaje się na usta wysuszone innym kosmetykiem. Dla mnie ideał! :)
    Blogroll: nie
    Info w pasku bocznym: nie
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję publicznie jako: gwiazdeczka60
    Mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie:
    Tusz do rzęs. Taki mały kosmetyk a w minutę potrafi zmienić zwykłą kobietę w niezwykłą istotę ♥ Wystarczy jeden ruch aby rzęsy nabrały pięknego i tajemniczego spojrzenia, które uwiedzie każdego mężczyznę. ♥
    Blogroll: tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Info w pasku bocznym: tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Info w poście: nie

    OdpowiedzUsuń