poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Sicilia&Roma 2012!

Czeeeść! Wreszcie wróciłam i trochę odpoczęłam po podróży, połowa prania zrobiona, sprzątanie w trakcie, zdjęcia zgrane i właściwie jeszcze mam dużo do roboty, ale musiałam tu zajrzeć, bo się stęskniłam :-). Nie będę opisywać wszystkiego, bo bardzo dużo się zdarzyło, ale powiem jedno- wakacje jak najbardziej UDANE!! Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego wypoczynku przed maturą. W Hiszpanii rok temu było więcej imprez, tutaj raczej typowy wypoczynek i cudowni ludzie (tak Polacy jak i Włosi), których zapamiętam do końca życia.. Z tymi najbliższymi robimy sobie jutro ognisko i będziemy wszystko wspominać: czyściutkie, piękne morze, widoki, Włochów, śmieszne sytuacje, tamten klimat.
Szkoda, że wszystko co dobre tak szybko się kończy ;). Koniecznie muszę jeszcze wrócić na Sycylię, ale raczej ze znajomymi, obozy nie są już dla mnie, czuję się zbytnio ograniczona.

Dla Was mam zdjęcia- wszystkich jest bardzo dużo, a tu daję tylko ich namiastkę. Na fotkach jestem tylko ja, ponieważ nie wiem czy moi znajomi życzą sobie być pokazywani :).





















































Z wakacji przywiozłam wiele pierdółek, gadżetów i mnóóóóstwo jedzenia (mają pyszne ciasteczka w mega opakowaniach!) oraz win i innych alkoholi włoskich, jednak tu chciałam Wam pokazać te ważniejsze pamiątki :).
20 widokówek z Rzymu, mapka i bilet z Mirabilandii- genialnego parku rozrywki!

Mini różaniec ze zdjęciem Jana Pawła II, naszyjnik oraz oczywiście.. 4 lakiery do paznokci, a jakże inaczej :).

Letnia sukieneczka.

Sandałki na obcasie, będą miały premierę na 18-stce koleżanki w piątek:).

I moje ukochane Nike Air Max! Od kilku lat BARDZO mi się podobają, mam wręcz obsesję na ich punkcie, kilka miesięcy temu chciałam wreszcie kupić swoje pierwsze maxy, ale stały się one po prostu modne.. Nagle większości dawnych krytyków zaczęły się te buty podobać i to już nie to samo, postanowiłam poczekać. Ale nie mogłam się powstrzymać kiedy zobaczyłam te cudeńka we Włoszech w tak niskiej cenie! Tak więc mam je w posiadaniu i nie obchodzi mnie co myślą na ten temat inni, moda minie, moja miłość do maxów pozostanie, za jakiś czas kupię kolejne :).

Na dziś to tyle, teraz poczytam co tam na Waszych blogach, a że dawno mnie tu nie było z powodu wyjazdu to na pewno trochę czasu mi zajmie ;). A najpóźniej pojutrze spodziewajcie się nowej porcji recenzji! Wiele opinii mam już gotowych, muszę tylko znaleźć czas na napisanie.

***

PRZYPOMINAM, ŻE JESZCZE TYLKO PRZEZ 4 DNI MOŻNA ZGŁASZAĆ SIĘ DO MOJEGO KONKURSU!

36 komentarzy:

  1. a tak się zastanawiałam co się z Tobą dzieje a ty grzałaś tyłek na Sycylii ;D piękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia ! :))
    ah, jaki ładny żółty lakier i sukienka i nowe buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oja, ale cudne zdjęcia :)) Cieszę się, że wypad Ci się udał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)

    I ja też chcę takie czarne buciki!!! Są mega rewelacyjne! ach!

    OdpowiedzUsuń
  5. NAJWAŻNIJESZE JEST TO, ŻE SWIETNIE SIE BAWIŁAŚ I MILO BĘDZIESZ WAKACJE WSPOMINAĆ :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne air maxy, fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ci dobrze, takie wakacje, jaaa cie:D sukieneczka super!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ile pięknych zdjęć :)
    super wypoczynek aż zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze kochana, że odpoczęłaś i będziesz mieć piękne wspomnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no wreszcie! juz myślałam, że zaginęłaś w akcji :D ale dowaliłaś tych zdjęć xd fajnie miałaś pomalowane paznokcie ;D dobrze widzę, że na jednym jest motyw galaxy? :D a air maxy też mi się podobają, ale u innych, sama bym ich nie założyła xd a ile za nie płaciłaś, ze tak tanio? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaaa widzialam te buty juz na fejsie is zczerze myslalam ze s ajoli :D ale kozaaaaaaackie sa :D geniaaaalne ! i widzialam foty huhuhu :D fajnie bylO?zadowolona :D? lolololo :D bylam w niektorych miejscach ^^ omomom

    OdpowiedzUsuń
  12. ile zdjęć!w pewnym momencie myślałam, że nigdy się nie skończą:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia widać, że było co zwiedzać.
    Podoba mi się Twoja bluzka ze serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! widać,że wakacje udane;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łohoho ile zdjęć- to dobrze,bo masz taki ładny usmiech ! i widac, ze wyjazd udany-super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To dobrze, że wakacje udane :) Moje tak samo ;d
    świetne fotki ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś te bluzkę z dużym sercem? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie migawki z wakacji! Super, że wróciłas i zazdroszczę takiej podrózy!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie moje obtarły i je znienawidziłam :D
    "Modowe boom" na maxy minie tak samo szybko jak przyszedł :D To samo jest z vansami,creepersami itd :D Takie podążanie za modą to głupota!Co najlepsze co druga blogerka pokazuje na swoich blogach identyczne rzeczy,bo są modne.Dlatego tak wieje nudą :D Po za tym zazdroszczę wakacji ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Następnym razem jak tam pojedziesz wracasz z parą maxów dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę proszę jakie widoki ♥ tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę ci włoskich wakacji

    OdpowiedzUsuń
  23. what a great photos! looks like an amazing
    holiday.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz ładne włoskie ! :) ja też już z wakacji wrócilam :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę! Aleee fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a no to faktycznie dość tanio :D i mają świetne kolory, jeśli miałabym kupić air maxy to tylko biało - niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. z tych miejsc co widze na zdjeciach to wiaodmo rzym i pompeje ;) nwm gdzie jesczez byliscie dokkladnie ale wlochy sa cudowne ! :)
    a kochana to cos chyba z 3 zdjecia (gdzie mas zkozacka koszulke rozowa z sercem) to krater ;>?

    OdpowiedzUsuń
  28. wygladasz swietnie!
    ostatnie zdjecie bardzo mi sie podoba:)
    Dodaje do obserwowanych i nie wiem dlaczego dopiero teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne zdjęcia :) A te buty... jeej, genialne! Musisz nam zrobić zdjęcia, jak będziesz wyglądać na tej 18, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładnie tam .!
    Śliczne zdjęcia .!!
    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te sandałki na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  32. ale jesteś szczuplutka i łaaaaadna! widze, wakacje sie bardzo udaly :D:D :)

    OdpowiedzUsuń
  33. włosi mają pyszne chrupki serowe :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Chce się tam wrócić... <3 Było cudownie <3 aż mnie na wspomnienia wzielo i teraz ogladam foty z Sycylii, najwyraźniej nie tylko mnie!:D haha

    OdpowiedzUsuń