niedziela, 12 sierpnia 2012

wakacje!

Hej! Wiem, że dawno nie pisałam, przepraszam, ale praktycznie codziennie miałam jakąś okazję, imprezę i wiecie- wolałam wychodzić i korzystać niż siedzieć przed komputerem :). Piszę do Was, ponieważ jutro ostatnie pakowanie i o 12 wyjeżdżam wreszcie na wakacje- kierunek Sycylia! Dziwne, bo mi się nie chce.. Ale pewnie będzie super :).
Mimo, że nie było mnie tu tylko (a może aż!) ponad tydzień to meega się stęskniłam.. Po powrocie pozaglądam na Wasze blogi i szykujcie się na nowe recenzje! A tymczasem nastrajam się na gorąco +40 stopni i żegnam Was na prawie 2 tygodnie, BUZIAKI!!

29 komentarzy:

  1. zazdroszczę ;) wykorzystaj wyjazd w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach na pewno będzie super!!
    Miłej zabawy życzę i bezpiecznego opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie chce mi się czasem jechać gdzieś na wakacje :P Dziwne uczucie. Ale gwarantuję Ci, że będzie super! Sycylia...Zazdroszczę :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa..piękna jest Sycylia! miłej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też wolałbym korzystać z wychodzenia i imprez niż siedzieć w domu. Miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę!
    Świetnej zabawy życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne widoki :)

    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu... xD

    P.S. Super blog- Obserwuję, więc liczę, że odwdzięczysz się tym samym na moim blogu:

    http://klada-myworld-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ale fajne wakacje!
    Zazdroszczę pogody

    OdpowiedzUsuń
  10. Swetnie się masz ! obserwuję i liczę na rewanż !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też chcę :) Zapraszam do mnie: tak-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie tu masz, trzeba przyznac :))


    Obserwuj : http://www.bloglovin.com/blog/3945691/take-a-break

    www.takeabreak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ;) Czekamy na relacje ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. ahhhhhhhhh boskie zdjęcia~! <3
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie na notke o moim uczestnictwie w pierwszym FASHION WEEK w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post;)
    Obserwuję i liczę na to samo.
    Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze, udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmieniłam adres bloga, teraz jestem pod http://nightlyw0lf.blogspot.com Jeśli chcesz mnie dalej obserwować to tylko pod tym adresem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń