środa, 5 września 2012

and the winner is..

Cześć! Przepraszam za zaległości, ale złapała mnie choroba na sam początek roku szkolnego.. Nie potrafiłam podnieść się z łóżka. Biorę antybiotyk i śmigam do szkoły, bo twartkim trzeba być :). I już jest lepiej choć nadal męczy mnie kaszel. Dziś dla Was mam wyniki rozdania-konkursu..

Nie przedłużając- kiedy byłam już pewna odpowiedzi, która ma wygrać zauważyłam, że nie spełnia ona wymogów.. A szkoda. Tak więc ponownie przeczytałam wszystkie, a że najbardziej podobały mi się te spontaniczne to nagroda wędruje do dziewczyny o nicku.. saszka! Gratuluję, mail do Ciebie już poszedł :).

W przyszłości oczywiście jeszcze będą różne konkursy, tym razem bez zamieszania ;). A póki co idę jeszcze się pouczyć, niestety takie uroki klasy maturalnej. Jutro mam luźniejszy dzień to napiszę coś, bo mam już wiele gotowych opinii oraz poodwiedzam Wasze blogi!

dobrej nocy, buziaki

8 komentarzy:

  1. o łał, szał ciał, wreszcie coś wygrałam hahah :D kompletnie pozapominałam o tych wszystkich rozdaniach do których się pozgłaszałam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    A Ty wracaj do zdrowia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj trzeba mieć szczęście żeby zachorować na początku roku.. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i powodzenia w maturalnej klasie:)!

    OdpowiedzUsuń