poniedziałek, 10 września 2012

błysk na ustach z e.l.f. kosmetik

Hej Dziewczyny!
Za mną okropnie długi dzień, niestety każdy poniedziałek taki będzie.. Ale mniejsza o to, jutro jadę do Rzeszowa z klasą, więc będzie trochę relaksu, jednak dziś czeka mnie jeszcze lektura :). Co jak na moje standardy uważam za luz.
A póki co chcę Wam przedstawić ostatni kosmetyk od e.l.f. kosmetik. Tym razem gwiazdą wieczoru jest połyskujący błyszczyk do ust!
Opakowanie jest plastikowe i poręczne, mieści w sobie 1,8g produktu.
Błyszczyk łatwo się wydobywa, wystarczy pokręcić, a produkt wylewa się na aplikator, którym jest pędzelek. Generalnie wolę gąbeczki, ale szybko się przyzwyczaiłam i pędzelek mi nie przeszkadza :). Bez problemu się rozprowadza, nie mam nic do zarzucenia w tej kwestii.
Dostępnych jest 12 odcieni, ja posiadam jeden z jaśniejszych- Fairy.
Jest to bardzo jasny, delikatny róż z wieloma drobinkami. Ma dziwny zapach- nie jest miły, ale też nie drażni, trudno określić.
Ultralśniący błyszczyk opracowany w oparciu o technologię mikro-luster, dzięki której znakomicie odbija światło. Nigdy wcześniej osiągnięcie tak błyszczących, a jednocześnie naturalnie wyglądających ust nie było prostsze. Błyszczyk ten dodatkowo pielęgnuje i wygładza zniszczone suchym i klimatyzowanym powietrzem usta nadając im piękny i lśniący wygląd.
Błyszczyk wygląda na ustach bardzo naturalnie, mimo że mocno się mieni, nie jest to tandetny efekt. Nie zauważyłam by pielęgnował usta, ale na pewno ich nie wysusza. Ogółem bardzo przyjemny kosmetyk, warto się przyjrzeć, choć na ustach nie utrzymuje się zbyt długo- ok. 2 godziny bez jedzenia i picia.
Cena w sklepie internetowym e.l.f.: 1,79EUR/1,8g (ok. 8zł)

24 komentarze:

  1. pięknie prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo landy odcien ;) slicznie wyglada ;D

    hahaha doskonale Cie rozumiem tez tak mam i dlatego podeszlam do tego tak: dostane kosmetyki za free to ebdzie na przyszlosc i nie bede musiala potem kupowac hahaha ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z takim aplikatorem i lubię bawić się tym "pokrętełkiem" z tym, że kosmetyk zazwyczaj szybko się przez to kończy :P Miałam już korektor, cień, nawet wybielacz :P Ale błyszczyka nie miałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. a to w sumie przy takich p-otrzebach to Cie rozumiem :D mi zawsze wszystkiego malo ejstem strasnzym chomikiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeejku, ale on pięknie błsyzczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam ale wygląda nawet nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt! ;)
    Jaką czytasz lekturę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ladnie wyglada, masz bardzo ladne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy 'kształt' ust haha :) a czo do błyszczyku ładnie błyszczy : D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię aż taki święcacych i klejących sie błyszczyków :<<

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda ten błyszczyk na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda na ustach;))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam wolę takie bez drobinek perłowych:)

    OdpowiedzUsuń