sobota, 22 września 2012

galaxy na paznokciach z Sally Hansen

Cześć! Ciekawy dzień za mną, byłam na zakupach i muszę przyznać się, że mam kryzys finansowy :D. I to dość konkretny, tyle rzeczy do kupienia, a pieniążki z nieba niestety nie spadają, muszę ograniczyć swoje maniactwo zakupowe :). Jutro czeka mnie praktycznie tylko nauka, ale już jakoś nie robi to na mnie wrażenia, przywykłam.. o ile to możliwe, hehe.

Dziś chciałam Wam natomiast zaprezentować ostatni mój kosmetyk z drogerii internetowej Nocanka, a jest nim lakier do paznokci Xtreme Wear Sally Hansen.
Lakier ma bardzo zgrabne i ładne opakowanie- podłużne, smukłe, mieszczące 11,8ml produktu. Fajnie się prezentuje :). Ja akurat posiadam odcień nr 05- Cosmic Blue. Jest to niebieska perła z różnokolorowym brokatem. Wygląda naprawdę pięknie, takie galaxy na paznokciach, ślicznie mieni się w słońcu!
Pędzelek jest raczej cienki i długi. Jak dla mnie operuje się nim bardzo wygodnie, sam lakier również dobrze się rozprowadza.
Ten "Ekstremalny" lakier do paznokci jest wzbogacony w wapń i proteiny, które wzmacniają płytkę paznokciową. Związki bio aktywne uelastyczniają i uodparniają paznokcie na odpryski, rozdwajanie i łamanie. Posiada wygodny, wąski pędzelek pozwalający na dokładne rozprowadzenie lakieru na płytce paznokciowej. Piękny manicure przez 7 dni.
Odwołując się do opisu produktu to nie zauważyłam wzmocnienia płytki paznokciowej, ale nie oszukujmy się, że jakikolwiek lakier nam to zapewni.
Zmywa się bez problemu, moja Isana sobie radzi. Lakier nie barwi płytki paznokcia.
Poniżej efekt na paznokciach- był to że tak powiem tryb "szybkiego malowania", co widać, ale nie jest źle. Więc potwierdzam- śmiało można używać tego lakieru w pośpiechu bez wyrządzenia sobie większej krzywdy! :D Możecie też zauważyć lekko starte końcówki, ponieważ to był już 4 dzień (specjalnie pokazałam taki "znoszony" efekt aby nie być gołosłowną co do trwałości)- kosmetyk spokojnie utrzyma się do 5 dni w całkiem niezłym stanie :).
Cena w drogerii internetowej Nocanka: 9,39zł/11,8ml (obecnie promocja 5,99zł!)

Podsumowując- jestem baardzo zadowolona z tego produktu i często używam go na różne wyjścia i imprezy. Podkrada mi go też najlepsza Przyjaciółka, której również się spodobał ;).

43 komentarze:

  1. piękny ma kolor, ale już oczami wyobraźni widzę jak ciężko się go zmywa a moje paznokcie mimo dobrego zmywacza po malinowym lakierze wyglądały jakbym tydzień w burakach siedziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha to dobrze ;D

    fajny ten lakier ;D ladnie wyglada na panzokciach ;) i no no no 5 dni to neizle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak letnie niebo usłane gwiazdkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda.
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie są świetne,wiesz może czy można taki lakier galaxy kupić naprzykład na ebay'u? (:

    Zapraszam do mnie,piszę posty codziennie.
    candienatalie.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne galaxy, nie trzeba się męczyć z gąbeczką tylko wystarczy pociągnięcie pędzlem ;pp chociaż szczerze mówiąc jakoś nie przepadam za takimi kolorami u mnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt :)))) Ja dziś mam nieco zawalony dzień; lektura, dwa sprawdziany także Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też muszę wiele kupić a mało kasy oczywiście. nie wiem dlaczego, ale kolor lakieru kojarzy mi się w motywem galaxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. galaxy na paznokciach! <3
    Piękny lakier, bardzo mi się tu podoba :D
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)
    Zapraszam również na mój fanpage na Fb :D
    Wszystko o tym na blogu :) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny lakier, muszę koniecznie go kupić. :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lakier, będę na niego polować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha no starość nie radość :D Maluj na biało!Fajnie pazury wyglądają :D Zwłaszcza jak są długie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się efekt jaki lakier daje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogolnie nie podoba mi se motyw galaxy, ale ten lakier i Twoje wykoannie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja taaaak dawno nie byłam na zakupach :( a już mam kryzys finansowy. ale cóż, odkładam na bilet na Anglię i kurtkę zimową.
    ale świetny ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  16. what a beautiful nail polish! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  17. jaacie! to wyglada niesamowicie! bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojacie! Wygląda zajefanie :-D Kurde, aż chyba skuszę się na niego; oglądałam, oglądałam i nie byłam przekonana, ale efekt na paznokciach jest bomba! <3 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię kochana do udziału w konkursie na moim blogu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie się prezentuje, ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wygląda w buteleczce i na paznokciach : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda na paznokciach :)).

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem dlaczego ale nie przepadam za błyszczącymi i brokatowymi lakierami... Ten granatowy kolor jest całkiem ładny^^

    http://dominica-oficjalny-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Maaam, maaam i sobie bardzo chwalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Własnie takiego koloru szukam !
    Piękny po prostu :)

    dodaje do obserwowanych, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam z tej serii kolor fioletowy i jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń