środa, 12 września 2012

intymnie z Lirene part 2

Cześć! Wydawało mi się, że dziś będę miała luźny dzień a tu jakoś już godzina 23, nie mam pojęcia gdzie ten czas mi uciekł.. Jutro trzynasty, więc dzień ochotnika, zobaczymy jak będzie w praktyce :). Póki co przychodzę do Was nareszcie z recenzją kremowego płynu do higieny intymnej lactima łagodzenie Lirene od Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.
Opakowanie jest identyczne jak w przypadku recenzowanego przeze mnie jakiś czas temu żelu do higieny intymnej, również Lirene. Plastikowe, solidne, mieszczące 300ml produktu, nic się nie wyleje przez przypadek. Jedyna różnica jest taka, że butla nie jest przezroczysta (nie widać zużycia).
Aplikator to wygodna i higieniczna pompka z blokadą (wystarczy przekręcić na bok), najlepsze z możliwych rozwiązań!

Spójrzmy na założenia i obietnice producenta oraz skład:
Jeśli chodzi o konsystencję to płyn nie jest aż tak rzadki i lejący jak wcześniej wspomniany żel. Kolor biały, a zapach lekko wyczuwalny, zatem nie podrażnia i nikomu nie powinien przeszkadzać ;).
Pieni się całkiem nieźle, dobrze myje- okolice intymne są odświeżone, co jest wyczuwalne. Nie podrażnia, nie uczula, jest bardzo delikatny! Robi wszystko czego od niego oczekuję, nie mam mu nic do zarzucenia. Wydaje mi się, że jest idealny do codziennej higieny, nie zrobi krzywdy a dobrze odświeży i umyje. Jest bardzo wydajny, na pewno kupię ponownie choć jeszcze nie wiem czy płyn, czy żel :-).
Rekomendowana cena detaliczna: 12,90zł/300ml

I jeszcze muszę Wam powiedzieć, że próbowałam używać żelowej opaski kosmetycznej na oczy, myślałam że to taki gadżet, a tu proszę! Będę sięgać po nią częściej, świetne uczucie leżeć sobie ze słuchawkami na uszach i relaksować się :). Przyjemnie chłodzi, a po ściągnięciu skóra pod oczami jest napięta i generalnie w lepszej kondycji- polecam takie okłady raz na jakiś czas! Wystarczy potrzymać trochę w lodówce, taka opaska jest wielokrotnego użytku :).



28 komentarzy:

  1. oo tez mam obydwie rzeczy ktore opiSALAS ACKZOLWIEK EJSCZEZ NIE MIALAM OAKZJI UZYC ALE NA PENWO PO EGZMAINIE W OPASCE BEDE CHODZIC DWA DNI NON STOP :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaska mi się przyda :D bo mam takie zmęczone oczy, że masaaakra. A jeżeli chodzi o higienę intymną to lubię Laktacyd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to ludzie nie wymyślą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się nad kupnem obu rzeczy. Żel do higieny intymnej mi się właśnie kończy i muszę jakiś wybrać i brałam pod uwagę właśnie ten z Lirene;D a opaska to by się przydała właśnie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta opaska wygląda interesująco i pewnie przyda się na następny rok lub po sesji ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda z tą opaską:) tez lubię sobie leżeć i relaksować się z opaską na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może się dołączysz do zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam płynu do higieny intymnej lirene, zawsze kupuję ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie nabyć taką żelową opaskę na oczy - na pewno mi się przyda. moje oczy często wymagają regeneracji

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo o opaskach nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam :)W ogóle jakoś rzadko mam coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kosmetyki z pompą bo są o wiele wygodniejsze w użyciu.
    Świetna notka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię żel, opaska działa świetnie rano pobudza

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej moj projekt denko to ja nie wiem ^^ co chwile cos nowego mi przychodzi i ilosci kosmetykow sie zwiekszaja hahah :D to jest jakas choroba ;D szooook :DDD

    naprawde w Lublinie :D? nmo to elegancko kochana zapraszam zapraszam nawet Ci moge zalatwiac akadmieki i te sprawy :D jaka uczelnia i kierunek :D?

    OdpowiedzUsuń
  15. łooo prosze ciekawy kierunek :D nic tylko zyczyc powodzenia ;)) no ja Ci nie pwoeim bo nie wiem jak to jest w Lublinie z tymi kierunkami ^^ ale dopytuj tych co sa w temacie ;D

    akurat moj akadmeik to jak mieszkanie ;D segmenty 4-5 osobowe, kazdy ma swoj pokoj, dwie lazienki, kichnia, balkon i spory korytarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja się niestety męczę z tymi włosami, że mi się tak rozjaśniają bez przerwy, odkąd w tamte wakacje użyłam rozjaśniacza, teraz bym chciała mieć normalnie swój kolor, a tu bach, trochę słońca i innych czynników i już są w całkiem innym odcieniu :)

    Tak sobie czytam wyżej i patrzę - czyżbyśmy się miały w Lublinie spotkać :D?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde,aaaaaale ja mam zapłon :D Dopiero dzisiaj zauważyłam,że napisałaś komentarz -.- No nic :D haha Jak zdrowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja każdy dzień niby miałam "luźny" a jak się później okazywało to też siedziałam do późnych godzin :( o tych opaskach na oczy trochę słyszałam i nawet kiedyś bardzo, bardzo chciałam taką mieć, ale w końcu jakoś straciłam zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem "zaprzyjazniona"z produktami AA i chyba sie nie przestawie na inne ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. opaska wygląda na całkiem fajną :) też bym taką chciała, musze za nią popatrzeć w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  21. do higieny intymnej używam kosmetyków z ziaji i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przydałaby mi się taka opaska:)

    OdpowiedzUsuń