wtorek, 18 września 2012

kilka słów o sypkim pudrze L'Oreal oraz pędzelkach NYC

Cześć! Dziś mam trochę czasu, więc postanowiłam tu zajrzeć. Generalnie nie mogę się wdrożyć w rok szkolny i cały czas chodzę zmęczona, śpiąca.. Chyba wbrew sobie muszę zacząć pić kawę, jakoś trzeba się ogarnąć :).
A póki co chciałam Wam przedstawić puder sypki mineralny Bare Naturale L'Oreal.
Po pierwsze jeśli chodzi o opakowanie to muszę przyznać- nie spodziewałam się, że jest takie malutkie! Oczywiście dostępne są różne warianty, ja posiadam miniaturkę mieszczącą 1,2g produktu. Pojemniczek jest szczelny i porządnie wykonany.
Dołączony pędzelek jest bardzo pomysłowym rozwiązaniem, ale dla mnie to gadżet tylko i wyłącznie do kryzysowych sytuacji- niezbyt dobrze rozprowadza puder.
Po odkręceniu możemy zauważyć białe zabezpieczenie (duży plus), a pod spodem dziurki, przez które wydobywamy produkt. Niestety wydobywanie jest uciążliwe, nie mam pojęcia jak robić to bezpośrednio z opakowania.. Dlatego przesypuję puder do innego pudełeczka i wtedy nie mam już problemu.
Kosmetyk jest sypki, bardzo drobno i dobrze zmielony, bezzapachowy. Nie sugerujcie się kolorem w opakowaniu- na skórze naprawdę jest transparentny (nie nadaje koloru, nie bieli twarzy, dopasowuje się do karnacji). Plus za SPF 19 oraz wydajność- 1,2g wystarcza na ok. miesiąc używania kilka razy dziennie.


Sypki puder mineralny do każdego rodzaju cery SPF 19
Innowacyjny sypki puder mineralny, który doskonale dopasowuje się do struktury i karnacij skóry. Nie zatyka porów skóry, nie tworzy efektu maski, doskonale wyrównuje koloryt cery, tuszuje i matuje jej niedoskonałości Nie zawera tłuszczu i talku .
Bez dodatku substancji  zapchowych i konserwujących
Kosmetyk składa się z najwyższej jakości, lekkiego, drobno  mielonego pudru mineralnego, nie zawierającego konserwantów. Jest bezpieczny dla skóry wrażliwej, nie uczula, jest bezwonny. Jest to nowy produkt z linii kosmetyków do twarzy w ofercie firmy L'oreal. Łatwa aplikacja za pomocą pędzelka z naturalnego włosia
Promienna, pełna blasku, naturalnie i zdrowo wyglądająca skóra nawet po upływie kilku godzin.

Mimo niewygodnego wydobywania muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z pudrem jeśli chodzi o jego właściwości. Nie tworzy maski, nie można zrobić sobie nim krzywdy. Nie uczulił mnie, nie zatkał porów, jest bardzo lekki, a tego wymagam przy mojej tłustej cerze. Dobrze matuje, bo bardzo naturalnie (skóra wygląda zdrowo), nie jest to stuprocentowy "płaski" mat. Taki efekt utrzymuje się u mnie ok. 4h. Jedyna rzecz, którą obiecuje producent, a z którą się nie zgadzam jest tuszowanie niedoskonałości, ale chyba nikt tego nie wymaga od pudru transparentnego ;). Jest naprawdę dobry jako wykończenie makijażu, bez problemu można go używać kilka razy dziennie do poprawek i efekt nie jest przesadzony.
Cena w drogerii internetowej Nocanka: 8,79zł/1,2g (obecnie promocja- 7,49zł!)


I jeszcze kilka słów o zestawie pędzelków do makijażu NYC.
naprawdę malutkie, nie wiem czy widać to na zdjęciach :-). Jest ich 5 sztuk: pędzel do różu, do eyelinera, do cieni, do ust oraz aplikator do cieni.
Aplikator do cieni jest jednym z najlepszych akcesoriów w zestawie- mięciutki, dobrze nakłada się nim kosmetyki. Nie mam mu nic do zarzucenia.
Następnie pędzelek do ust- średniej grubości, bardzo twardy. Tak naprawdę nawet nie wiem dokładnie jak go używać, bo do szminek/błyszczyków się kompletnie nie nadaje, pod tym kątem go sprawdzałam. Zdecydowanie najgorszy ze wszystkich.
A teraz pędzelek, który uwielbiam :). Jest bardzo miękki i maleńki, uwielbiam nim nakładać bazę pod cienie (wtedy nie mam problemu z jej wydobyciem z opakowania) oraz cień bazowy. Pozwala na precyzyjną aplikację.
Najcieńszym pędzelkiem jest ten do eyelinera- twardy, szpiczasto zakończony. Nakładałam nim eyeliner w żelu i nie jest tak źle, można zrobić cienką kreskę, ale nie przekonał mnie do siebie.
No i na koniec pędzel do różu. Największy z wszystkich, średnio miękki i niezbyt zbity. Łatwo się go wygina, ale często wypada włosie. Można się nim pomalować, ale nie jest to takie proste i przyjemne, bo można sobie zrobić krzywdę w postaci różowych "placków".
Zestaw ten nie jest już dostępny w drogerii internetowej, ale z tego co pamiętam to kosztował chyba 5,99zł/6,99zł, coś koło tego. W każdym bądź razie za taką cenę nie można się spodziewać dobrej jakości akcesoriów, są to raczej awaryjne pędzle, dobre aby zabrać je w kilkudniową podróż gdy nie mamy zbyt wiele miejsca. Choć trafiły się dwie perełki- zwykły aplikator i fajny pędzelek do cieni, ale to by było na tyle :).


Tak jak pisałam zestaw pędzelków nie jest już dostępny, ale puder nadal można dostać w okazyjnej cenie w   drogerii internetowej Nocanka.

34 komentarze:

  1. nie używałam tego pudru, choć opakowanie zachęca do kupienia :) ja mam problem bo zawsze trafiam na durty zbyt ciemne na moją karnację ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam i jakoś póki co nie ciągnie mnie do minerałków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam właśnie ochotę na zakup fajnych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad zakupem tego pudru, ale postawiłam na puder od Maybelline. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się nad kupnem tego pudru, ale ten pędzelek jakoś mnie nie przekonywał

    OdpowiedzUsuń
  6. puder wydaje się warty wypróbowania :)) chociaż szukam czegoś mega kryjącego, możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  7. puder wydaje się być całkiem fajny a pędzelki wyglądają jak takie zwykłe, czyli nic rewelacyjnego. ale jak pisałaś za taką cenę to nie można spodziewać się rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nie lubię twardych pędzelków. kiedyś bym sobie takim oko wydłubała! O! hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę to pędzelki wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam takiego pudru! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. oo fajnie ze piszesz o tym pudrze bo wlasnie otrzymalam ten sam puder ale w kamieniu i jestem ciekawa jak sie ebdzie sprawdzal ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym pudrze ;). Niestety nie testowałam, a pędzelki w świetnej cenie, szkoda że jakość pozostawia wiele do życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tym pudrze, ale 4h matu to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. te pędzelki wyglądają fajnie, chyba je zakupie;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie dla mnie ten puder ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. za taką cenę masz racje cudów nie można oczekiwać;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzelki wyglądają naprawde super, ale ta cena powala więc można spodziewać się kiepskiej jakości :)

    Ps. Zapraszam na mojego bloga z pierzastą i nie-pierzastą biżuterią :)
    oduchadoucha09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za sypkimi pudrami :< nie wiem czemu,ale wole te w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O proszę, no to moze się spotkamy :D Zaciekawił mnie ten puder!

    OdpowiedzUsuń
  21. A właśnie zastanawiałam się nad kupnem takich pędzli :)wyprzedziłaś mnie:)!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. O! No właśnie! Puder miałam kupić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. jednak wolę tradycyjne pudry w słoiczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten puder wydaje się bardzo dobry skoro przystosowuje się do koloru skóry :) ale fakt, wydobywanie go z takiego pojemniczka musi być uciążliwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ten puder wydaje się być ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przynajmniej sobie przypomniałam, że muszę zaopatrzyć się w pędzel do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pędzelki mnie nie przekonują, a tą nakładkę z dziurkami powinno się dać zdjąć.

    OdpowiedzUsuń