wtorek, 2 października 2012

Firmoo'we okulary:)

Witajcie! Jutro pierwszy raz na moim blogu projekt denko- zużycia wrześniowe :). A dzisiaj trochę niekosmetycznie- o okularach! We wrześniu dostałam propozycję współpracy z firmą internetową Firmoo, chętnie się zgodziłam i mogłam wybrać sobie dowolną parę okularów, zdecydowałam się na przeciwsłoneczne. Słońca coraz mniej, ale ja już zdążyłam wypróbować swój nowy nabytek i jestem pewna, że przyda mi się jeszcze w czasie słonecznych, jesiennych dni :).
Mogę zaręczyć, że kontakt z obsługą jest bardzo szybki i miły, firma dba o klienta! Paczuszka szła z Azji, niektórzy mogą myśleć, że w takim razie okulary to straszny bubel.. Nic bardziej mylnego, ale o tym później. Przesyłka ekspresowa, kilka dni i mogłam cieszyć się własną parą okularów przeciwsłonecznych Firmoo :).
W komplecie oprócz okularów znajdowały się: 
- twarde, plastikowe etui z logo firmy- jest bardzo solidne, nareszcie nie muszę martwić się, że coś stanie się okularom kiedy wrzucam je do torebki
- materiałowe etui z logo firmy- materiał jest bardzo gruby i porządny, także daje dobrą ochronę przed uszkodzeniami
- dwustronny mini-śrubokręt i zapasowe śrubki- nie wiem kto to wymyślił, ale musiał być geniuszem :D chyba każda z Was dziewczyny przyzna, że to bardzo pomysłowe i mega przydatne! 
- szmatka do czyszczenia z logo firmy- przyjemna w dotyku, przydatna kiedy jesteśmy "w plenerze"

Wszystkie te rzeczy dostajemy gratis do zamówienia.

Poniżej możecie zobaczyć okulary jakie ja wybrałam. Czarno-biała kolorystyka, mimo obaw wszystko jest porządnie wykonane, plastik jest naprawdę mocny!
 Nic nie skrzypi, nie uwiera, wszystko jest dobrze wyregulowane.
Szkła dobrze chronią przed słońcem i co najważniejsze- nie ma efektu całkiem ciemnego obrazu, wszystko wygląda naturalnie i jedynie kolory są lekko podkręcone, ładniejsze :).
Okularki są naprawdę wygodne, w przyszłe wakacje na pewno nie będę się z nimi rozstawać. Póki co wyjmuję je tylko od czasu do czasu w słoneczne dni.
 Żeby nie być gołosłownym:
(przepraszam za odbicie w szkle ;p)


Sklep Firmoo oferuje nam masę różnych modeli, nie tylko okularów przeciwsłonecznych, ale przede wszystkim korekcyjnych. Myślę, że warto się przyjrzeć :).
Iiiii uwaga! Firma ma specjalny program dla wszystkich, którzy pierwszy raz zdecydują się zamówić okulary- są one darmowe, płacimy tylko za przesyłkę do Polski! Szczegóły tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html
Ponadto istnieje też program dla blogerów, do którego ja właśnie się załapałam- wtedy za przesyłkę również się nie płaci, można samemu wysyłać swój formularz zgłoszeniowy :-). Gwarantuję miły kontakt z obsługą sklepu!
Zapraszam także na fb Firmoo: https://www.facebook.com/FirmooGlasses

23 komentarze:

  1. Jakoś tak nie trawię tych okularów przeciwsłonecznych... czuję się w nich dosyć głupio... jak jakaś mucha, czy inny owad ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;P Ten akurat jest stary, z poprzedniego bloga ;D No to masz farta, ja jeszcze nie trafiłam na takie, które będą mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, podobny gust mamy, bo wybrałam identyczne, nawet kolorystyka jest ta sama haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. woooo swietne sobie okularki wybralas ! reqwelacyjnie wygladaja :DDD

    nie boj siee ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz już małą kolekcję ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze ja z kolei podziwiam za ta chemie i biol rozszerzona.. nigdy przenigdy !! xD jak mialam isc do tablicy na chemii to mamciu... osobiscie nie wiem jak w ciagu dwoch dni wybronilam sie z zagrozenia na 4 hahaha ale to po prostu nmielzy fuks.. z chemii i bioli nic nie pamietam :D poza 'a no cos takiego keidys slyszalam' :"D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardziej polubiłam się z diamentową, a podobno mają takie same składy :) Co do pudru to nie jest transparenty - daje lekki kolor i krycie, ale nie jest to sztuczny efekt maski, ja osobiście się z nim bardzo polubiłam, no ale wiadomo, ile ludzi tyle opinii, na każdej skórze inaczej będzie wyglądał i reagował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo i przy pozytywnym nastawieniu pozostan :D jak njabardziej :D ja bede trzymac kciuki osobisxci ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne okulary wybrałaś ;) też mam swoje cudaki od firmoo i je uwielbiam ;) pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te okulary!

    www.effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne okularki dostałas :D pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne okulary, oby ci służyły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie zapakowane :) wyglądasz w nich bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę no, wszyscy mają te okulary :D ładnie ci w nich :)

    hah, do usług :) no to promocja niezła, ale fakt no ogólnie z tego co słyszałam to podkłady z Maybelline mają dość słabe krycie, ale jak mówiłam w przypadku mojego Affinitone z tym tak źle nie jest, a nawet jeśli to zawsze można nałożyć dodatkową warstwę bez efektu maski i wrażenia tapety :D

    OdpowiedzUsuń
  15. gangster jesteś:D:D:D ale w tych okularach Ci super!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. wlasnie sie zastanawiam, czy bede placic za przesylke czy nie :) :D skoro do mnie sami napisali?

    OdpowiedzUsuń