niedziela, 28 października 2012

niekosmetycznie- biustonosze samonośne Julimex

Hej! Jestem i dziś :). Nauczona, no prawie.. Ale resztę zostawiam na jutrzejsze przedpołudnie, bo i tak muszę zaprowadzić siostrę do szkoły i umyć włosy. Staram się zachować dobry humor, kilka zwykłych, ludzkich gestów może uczynić nas szczęśliwymi.. Ostatnio ciągle tego doświadczam! :D Pogoda nam niestety nie sprzyja, od wczoraj jest tak okropnie, że nawet z psem nie chce mi się wychodzić.. Zresztą nawet moja psina najchętniej by tylko spała, nie chce się księżniczce łapek moczyć!


Dziś tak jak wskazuje tytuł- niekosmetycznie. Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Julimex, która specjalizuje się w produkcji dodatków gorseciarskich i krawieckich. Wybrałam 3 biustonosze samonośne, gratis dostałam firmowy notesik i długopis:
Ktoś może zapytać po co właściwie mi te biustonosze? Jak wiecie lub nie jestem w klasie maturalnej, a co się z tym wiąże- za kilka miesięcy czeka mnie studniówka. Sukienkę uszyje znajoma krawcowa, a akurat wymyśliłam sobie całe odkryte plecy. Teraz pewnie rozumiecie, że nie mogę założyć zwykłego biustonosza i potrzebuję samonośnego. Czy te trzy konkretne spełniły moje oczekiwania?

Pewnie nie wszystkie z Was wiedzą "z czym to się je". Wszystkie trzy modele mają ten sam sposób zakładania. Wszystko opisane jest na zdjęciu poniżej.
Wydaje się całkiem proste, prawda? Ale niekoniecznie musi takie być :). Przynajmniej ja musiałam się nauczyć poprawnie zakładać, a i teraz mam czasem problemy. Ale o tym później!

Zacznę od silikonowego biustonosza samonośnego, oto informacje na temat jego konserwacji:
Biustonosz przemywałam już kilkakrotnie (robi się to szybko i łatwo) i nic złego się nie dzieje- klej nie schodzi, sam produkt się nie niszczy.

Chcesz czuć się swobodnie z odkrytymi ramionami podczas przyjęcia, ślubu czy studniówki? Ten biustonosz - to najlepsze rozwiązanie do strojów wieczorowych. Jeśli natomiast cenisz sobie swobodę i komfort noszenia letnich, zwiewnych kreacji - to także produkt dla Ciebie! Biustonosz nie posiada ramiączek ani zapięć na plecach, jest zapinany z przodu. Bardzo wygodny w użyciu. Ładnie kształtuje i modeluje biust. Miseczki biustonosza są pokryte specjalnym klejem medycznym, dzięki któremu biustonosz doskonale trzyma się na piersiach.
Posiadam rozmiar C, bo taki też zazwyczaj noszę. Na stronie firmy nie ma żadnych przybliżeń jak dany rozmiar jest duży i co się okazało? Ten konkretny model jest za mały.. No niestety. Tak czy siak postanowiłam go wypróbować. Widok z przodu i z tyłu:
I zbliżenie na miseczkę. Folijka przylega do kleju, po każdym umyciu i wyschnięciu przyklejam ją z powrotem:
Zapięcie jest plastikowe i łatwe w obsłudze, póki co nie uległo żadnemu zniszczeniu:
Kilka pierwszych prób aplikacji skończyło się niepowodzeniem, to był mój pierwszy raz z biustonoszami samonośnymi. Zazwyczaj przyklejałam krzywo, nie w tym miejscu lub zbyt krótko przytrzymywałam. Jednak później szło już lepiej :). Po nałożeniu w pełni zgodnym z instrukcją biustonosz trzyma się dobrze, o dziwo! Mimo za małego rozmiaru, prób wyginania się i skakania trzymał się na miejscu. Miałam dziwne uczucie, że zaraz się odklei, ale to nie nastąpiło. W luźnych bluzkach nie wygląda dobrze, sam nie podnosi piersi, a raczej ja spłaszcza. Jednak do obcisłych ciuchów, kreacji będzie się dobrze spisywał i wyglądał naturalnie. Piersi w nim nie pocą się, przy ściąganiu odkleja się łatwo, a klej nie zostaje na skórze.
Cena na stronie Julimex: 37,00zł


 Kolejne dwa biustonosze nie są już silikonowe.
Jeden z nich jest cały czarny, na zewnątrz materiałowy, wewnątrz posiada specjalny klej.
Biustonosz samonośny obszyty materiałem. Biustonosz nie posiada ramiączek ani zapięć na plecach, jest zapinany z przodu. Bardzo wygodny w użyciu. Ładnie kształtuje i modeluje biust. Miseczki biustonosza są pokryte specjalnym klejem medycznym, dzięki któremu biustonosz doskonale trzyma się na piersiach. Chcesz czuć się swobodnie z odkrytymi ramionami podczas przyjęcia, ślubu czy studniówki? Ten biustonosz - to najlepsze rozwiązanie do strojów wieczorowych. Jeśli natomiast cenisz sobie swobodę i komfort noszenia letnich, zwiewnych kreacji - to także produkt dla Ciebie!
Zapięcie jest również mocne i wygodne.
Tutaj mimo rozmiaru C jest lepiej. Co prawda mam wrażenie, że biustonosz mógłby być trochę większy, ale nie odczuwam tego tak jak przy wersji silikonowej.
Cena na stronie Julimex: 34,00zł

Drugi ma kolorystykę srebrno-czarną z koronką.
Biustonosz samonośny obszyty materiałem. Biustonosz nie posiada ramiączek ani zapięć na plecach, jest zapinany z przodu. Bardzo wygodny w użyciu. Ładnie kształtuje i modeluje biust. Miseczki biustonosza są pokryte specjalnym klejem medycznym, dzięki któremu biustonosz doskonale trzyma się na piersiach. Chcesz czuć się swobodnie z odkrytymi ramionami podczas przyjęcia, ślubu czy studniówki? Ten biustonosz - to najlepsze rozwiązanie do strojów wieczorowych. Jeśli natomiast cenisz sobie swobodę i komfort noszenia letnich, zwiewnych kreacji - to także produkt dla Ciebie!
Jest śliczny! Tutaj dodatkowo w środku są otwory zapewniające dopływ powietrza. Zapięcie też wygodne i mocne.
Z rozmiarem jest tak samo jak w przypadku poprzednika. 
Cena na stronie Julimex: 7,60zł

Nie mam pojęcia dlaczego ostatni biustonosz jest taki taniutki w porównaniu do pozostałych, bo właściwości ma te same. Dwóch ostatnich nie opisywałam, ponieważ sprawują się identycznie jak silikonowy
Z czarnego lub czarno-srebrnego na 100% skorzystam na studniówce z konieczności :). Nadadzą się też do innych kreacji bez pleców, jednak na pewno nie są przeznaczone do codziennego noszenia. Mimo wszystko trochę dziwnie się w nich czuję, także będą używane od czasu do czasu!

29 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, na takie uroczystości jak studniówka jak znalazł :) Ostatni najładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też muszę w taki zainwestować przed studniówką :)
    I szczerze mówiąc spodziewałam się wyższej ceny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no u mnie musza być ramiączka, nie obejdzie się bez tego;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oddam! :D Też poluję na ciepłe swetry, ale ciężko mi to idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki :) Na studniówkę potrzebowałam :) A włoski Twoje widzę na tym zdjęciu w okienku o Tobie :) I widzę, że są w dużo lepszym stanie niż moje :) Ja bardzo bym chciała mieć proste włosy, ale niestety skubane się kręcą :/ Więc prostuję je zawsze wtedy gdy chcę mieć rozpuszczone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy mi na długości, a im bardziej się kręcą tym na krótsze wyglądają :D Poza tym już się przyzwyczaiłam do prostych włosów :) I jakoś nie wyobrażam sobie mojej prostej grzywki do burzy loków :D Może z czasem je polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz takie śliczne włosy na zdjeciu profilowym.. Naturalny kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie cudowne! :) I nie farbuj!! Strzeż się! :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i pożyteczna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety zupełnie się nie sprawdziły, bo po prostu nie ma na mnie rozmiaru. Mam pełny i ciężki biust. A tego typu gadżety sprawdzają się raczej na małych biustach, maksymalnie do miseczki C. Choć moja koleżanka bardzo mi odradzała te biustonosze, bo u niej, na niewielkim biuście, po dłuższym czasie na imprezie biustonosz zaczął po prostu zjeżdżać z wilgotnej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam ,ze troche smiesznie to wygląda :P ale na pewno jest praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że są bardzo praktyczne i fajne, szkoda tylko, że nie na wszystkie typy biustu :P ja niestety ich nosić nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a tak w ogóle, może dodamy do znajomych?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. haaalo, a gdzie zdjęcie z nimi co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie zawsze się zastanawiałam jak to jest że dziewczyny mają sukienkę z odkrytymi plecami a nie widać im stanika. (;

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super ;DDDD ciekawe czy sa takie samonosne w wersji z push upem hahaha :D bo u mnie to nie ma innej opcji tym bardziej na studniowce omomomom :DDD

    daj mi dlugopis ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie się mi zawsze podobały, ale ich nosić nie mogę, próbowałam kilku firm - i nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy takich nie używałam. :) Bym się bała, że się odkleją. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. raczej nie dla mnie, ja muszę mieć ramiączka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zważywszy na rozmiar mojego biustu to raczej nie la mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam takich jeszcze, ale nieraz by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie takie biustonosze odpadają a przydałyby się nie raz .. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie używałam..jestem baaardzo ciekawa ;) pewnie przydaje się pod niektóre kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest, jak na mnie, zbyt skomplikowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miała jeszcze z takimi do czynienia :)
    ale w niektórych sytuacjach rzeczywiście mogą byc pomocne :) Tylko nie wiem jakbym się w nim czuła, ale pewnie kiedyś wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mialam jeszcze takiego stanika :P ale jest to sweitna opcja, jak ma sie bluzke/sukienke z odkrytymi plecami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podobają mi się takie staniki, zwłaszcza te dwa ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne jesli planujesz miec odkryte plecy. sama mam taki jeden ale nie moge sie do niego przekonac ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam taki :) moim zdaniem nada się tylko do dość małych biustów :)

    OdpowiedzUsuń