wtorek, 16 października 2012

ostry róż na ustach od Marizy, czyli o tym, że pozory mylą

Wrr, okropny, ponury tydzień! Pełen pracy już od weekendu.. Ale dałam radę dziś na teście z biologii, mam dobre przeczucia :). Byle do czwartku, w piątek będzie już luźniej. Trzymajcie kciuki!

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój ostatni kosmetyk od przemiłej konsultantki Pani Agnieszki- błyszczyk do ust Glamour Line Mariza.
Kosmetyk ma klasyczne, standardowe, proste opakowanie wykonane z mocnego plastiku i mieszczące 8ml produktu. Jest poręczne, porządnie zakręcane i nie ma opcji, żeby samoistnie się otworzyło.
Aplikator to leciutko wygięta gąbeczka- wygodna, wydobywa odpowiednią ilość kosmetyku, na pewno plusem jest łatwość w nakładaniu (nie potrzebuję do tego lusterka nawet, gdy się spieszę).
Dostępnych jest 8 odcieni, ja posiadam nr 22, który wydaje się być rażącym, intensywnym różem.. Na początku mnie to trochę przeraziło, jeśli mam być szczera :). W końcu należę do osób, które lubią naturalność na ustach, wolę mieć mocniej podkreślone oczy. Ale ale.. nie dajcie się zwieść pozorom. Efekt można stopniować i nakładając dwie warstwy nadal jest bardzo delikatnie! 
Konsystencja jest dla mnie w sam raz- nie za rzadka, nie za gęsta. Błyszczyk nie jest klejący czy "glutowaty", przyjemnie się go nosi. Pachnie cuuudnie jak dla mnie- owocowo, nie wyczuwam chemii!
Błyszczyk jest totalnie bezdrobinkowy- to lubię! Mimo to nabłyszcza i rozświetla usta. Nie wysusza. Daje naprawdę piękny efekt, bardzo w moim stylu:
Jest wydajny, jak to bywa z błyszczykami. Jedynym minusem jest dla mnie bardzo przeciętna trwałość- trzyma się ok. 2h bez jedzenia i picia.
Błyszczyk jest tani jak barszcz, dostępny u konsultantek Marizy. Bardzo się z nim polubiłam!


Z wszystkich Marizowych skarbów najbardziej jestem zadowolona z pudru (absolutny hit), błyszczyka, eyelinera i bazy pod makijaż (czyli prawie wszystkiego..). Najgorszej jakości wg mnie jest pędzel do pudru, ale generalnie sama firma to dla mnie ogromnie pozytywne zaskoczenie! Myślę, że w przyszłości skuszę się na zakup kilku rzeczy.

TUTAJ możecie obejrzeć najnowszy katalog. Co Wam wpadło w oko? Mi przede wszystkim lakiery do paznokci, potrójne matowe i pojedyncze satynowe cienie, tusz do rzęs i peeling solny. Ceny zachęcają.. ;).

Buziaki!!

34 komentarze:

  1. świetny kolor :)) oby biologia Ci się udała, ja dziś pisałam z matematyki i czarno to widzę .. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wyglada, bardzo dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor. Biologia pewnie dobrze poszła ;) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt jaki dają błyszczyki, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać; /.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cudny, a trwałość to wiadomo jak wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, słodki odcień. Bardzo mogłabym posiadać, jako miłośniczka błyszczyków wszelakich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie na ogół piątki są najgorsze, masakra ;x faktycznie bardzo naturalny kolor daje ten błyszczyk :)
    no niestety póki co nie wychodzi tylko jeszcze bardziej sie we mnie zadomawia :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Have a great Wednesday!
    Kisses!!!


    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, biologia moją zmorą... Powodzenia. ;) kolor raczej nie dla mnie nie przepadam za tym jak mi się usta błyszczą.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. woooo sliczne masz usta :D takie fajne pelne ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. za bardzo się świeci jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi natomiast podoba się taki efekt i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. byle do piatku ! oczywiscie trzymam kciuki :)
    sliczny kolorek,usteczka wygladaja rozkosznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    Trafiłam na twój blog ponownie po kilku miesiącach i proszę bardzo - od razu przeczytałam jakąś nowość - baza pod podkład. Jestem nią bardzo zaintrygowana... powiedz mi jedno, czy wiesz może, czy z innych firm można takowe też spotkać? Bo szczerze powiedziawszy, pierwszy raz o czymś takim słyszę, a przydałoby mi się do weekendowej pracy w klubie.
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.

    heroineofdreams.blogspot.com

    xoxo
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ten błyszczyk w kolorze 24 i jest nieco mniej intensywny od Twojego, szkoda tylko, że trwałość nie powala..
    a co do katalogu to 10 nie jest najnowszym, ale aktualnym, bo od początku listopada ma obowiązywać już nowy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor!! kurcze, muszę go mieć :D zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też przeraził intensywny kolor
    ...dopóki nie zobaczyłam go na ustach. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam błyszczyk z tej serii, ale inny kolor :) tylko szkoda, że się tak klei :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda na Twoich ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O ja, jak ślicznie wygląda na ustach! :) Muszę go kupić ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. I was curious if you ever thought of changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.

    Youve got an awful lot of text for only having 1 or
    2 images. Maybe you could space it out better?
    Look into my site lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  22. coś mi się wydaję, że dostałam ten sam odcień błyszczyku:) początkowo przeraziłam się, że jest taki różowy, po nałożeniu go na usta moje obawy sie rozwiały, albowiem na ustach widać tylko delikatny połysk:) chyba, że nałożę z 6 warstw, wtedy widać oczojbeny róż:P

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygląda:D ja swoją drogą wielbię pomadki!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglada bardzo ładnie na uustach, pierwsze co słyszę o tej firmie Mariza, czy tylko poprzez konsultantkę można go nabyć??

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek superowy :)
    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely shade! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny kolorek, ale niestety nie dla mnie..;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bardzo lubię ten błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  29. zainwestuj w nic dentystyczna......
    blyszczyku nie widze, tylko zakitowane przestrzenie miedzy zebami :/

    OdpowiedzUsuń