wtorek, 13 listopada 2012

miniprodukty Venus- lakier do włosów oraz antybakteryjny żel myjący do rąk

Hej hej! Miałam napisać w weekend, ale byłam na imprezie, potem odpoczywałam.. i naprawdę nie mam pojęcia co mi jest, ale najchętniej ciągle bym sprzątała! Chodzę po domu i gdy tylko zobaczę, że gdzieś jest brudno to zaraz muszę to zmienić. Bardzo dziwne przy moim lenistwie, ciekawe na jak długo :P. Poza tym coś mi strzeliło do głowy (znowu) i poukładałam wszystkie bluzki, bluzy, swetry kolorystycznie.. Co ze mną nie tak? Hehe, a póki co uczę się i myślę nad przystąpieniem do Marizy, zamówienia zbierałabym z koleżanką.. Któraś z Was może mi coś doradzić?


A dzisiaj pewne dwa produkty, których zapewne nie znacie.
Na początek lakier do włosów Venus. Nie miałam pojęcia, że taki produkt jest w ofercie, a tu proszę :).
Opakowanie jest zgrabne i naprawdę poręczne, mieści 50ml.
Dozownik jest standardowy- jak to bywa przy lakierach. Niestety przy aplikacji wystarczy lekko przechylić buteleczkę i produkt wylewa się bokiem.. nie wiem, czemu tak się dzieje, ale potem jest.. lepko :(. Pomijając ten fakt, wydobycie lakieru jest łatwe i nie trzeba się zbytnio gimnastykować.
Zapach to kwestia gustu, typowo "lakierowy"- mi i moim znajomym nie przeszkadza, natomiast mojej mamie już tak.
 Na wakacjach chcemy wyglądać naturalnie i pięknie, stawiamy na naturalny look. Nie każdej z nas jednak włosy "same się układają", zatem warto zabrać do podróżnej torby specjalny produkt – supermocny mini lakier do włosów marki Venus. Skutecznie utrwala on fryzurę, nie sklejając przy tym włosów. Jednocześnie sprawia, że włosy są lekkie, puszyste i lśniące. Lakier wzbogacony został o prowitaminę B5, która działa kojąco i chroni włosy i wrażliwą skórę głowy. To szczególnie ważne w okresie letnim, kiedy jesteśmy narażone na nadmierne wysuszenie przez częste kąpiele morskie i słoneczne. Dzięki aktywnym składnikom lakier nie tylko wygładza włosy, ale też dodaje im blasku jednocześnie wzmacniając je i zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. Małe poręczne opakowanie, zmieści się w każdym plecaku czy damskiej torebce, co umożliwi poprawienie fryzury w dowolnym momencie wakacyjnej podróży.

Jak obietnice mają się do rzeczywistości? W sumie oprócz wady jaką jest aplikacja nie mogę się zbytnio przyczepić. Rewelacji nie ma, zresztą lakier był przede wszystkim testowany przez znajome, które akurat miały różne uroczystości i potrzebowały utrwalenia dla loków. Wg ich opinii: produkt rozprowadzony równomiernie oraz w odpowiedniej ilości nie skleja włosów i utrzymuje je w "porządku" całą noc. Dla mnie to taka fajna i tania alternatywa na wyjazdy (zmieści się praktycznie wszędzie!)- produkt awaryjny :-).
Sugerowana cena detaliczna: 4,00zł/50ml


A teraz jeszcze kilka słów na temat mojego niezbędnika- oto myjący żel do rąk firmy Venus. W życiu spotykają nas różne sytuacje i nie zawsze mamy dostęp do wody by umyć ręce. I w takich sytuacjach zawsze przychodzi mi z pomocą produkt tego typu.
Opakowanie jest solidne, przezroczyste i wygodne. Zmieści się praktycznie wszędzie i mieści 50ml produktu.
Wydobycie jest higieniczne i łatwe- do tego służy nam zwykły otwór. Opakowanie posiada też szczelne zamknięcie, nie zdarzyło mi się niekontrolowane wylanie ;).
Utrudniony dostęp do wody, to dość częsta sytuacja w trakcie wakacyjnych wyjazdów. Może nas spotkać zarówno na biwaku, jak i podczas podróży do egzotycznych krajów. W ofercie marki Venus znajdziemy rozwiązanie tego problemu - specjalny miniżel myjący do rąk o właściwościach antybakteryjnych, którego można używać bez wody. Głównym czynnikiem aktywnym preparatu jest alkohol działający antybakteryjnie i odświeżająco oraz gliceryna pielęgnująca dłonie, która nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Mała butelka doskonale zmieści się zarówno w damskiej torebce, jak i bagażu podróżnym. Proste stosowanie żelu to jego dodatkowy atut - wystarczy wmasować kilka kropli w dłonie, aby uzyskać higienicznie czyste ręce. Skuteczność produktu została potwierdzona badaniami – likwiduje on aż 99,9% bakterii.


Konsystencja jest żelowa, a zapach mocno alkoholowy. Śmiało mogę polecić ten produkt jako torebkowy niezbędnik- odświeża skórę dłoni, daje uczucie czystości. Wchłania się szybko i jest bardzo wydajny (bo jednak staram się używać tylko w prawdziwej potrzebie).
I jeszcze trochę.. niestandardowe użycie kosmetyku! Pewnego dnia nie zauważyłam czegoś z napisem "świeżo malowane" i ubrudziłam sobie torbę farbą. Ta zaschnęła i nie mogłam jej zlikwidować, a byłam w szkole. No to w ruch poszły mokre chusteczki oraz.. żel Venus! Oto dowody :). Przepraszam za tragiczną jakość (telefon):
I co? Dało się! Wszystko przy lekkim szorowaniu i cierpliwości doczyściłyśmy idealnie. Więc jak byście miały wątpliwości- tak, do tego też się nada :P.

Sugerowana cena detaliczna: 5,00zł/50ml


Zapraszam także na facebook'a firmy Venus, znajdziecie tam konkursy i wiele informacji o kosmetykach.

***

I jeszcze na koniec małe info! Pewnie wszystkie znacie kosmetyki Lirene i na pewno wiele z Was lubi ich produkty. Wczoraj firma została wyróżniona nagrodą podczas uroczystości Doskonałość Roku 2012 miesięcznika "Twój Styl"! A dokładnie za linię do pielęgnacji ciała Lirene Intensywna Regeneracja, którą sama bardzo lubię :). Gratuluję, należy się!


27 komentarzy:

  1. sprzątasz pewnie jak masz się wziąć do nauki ;P Też tak robię. Gdy mam dużo nauki to nagle wszystko wydaje mi się do posprzątania ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie napady sprzątania tuż przed sesją:P wtedy mogłabym szczoteczką do zębów wyczyścić podłogę w kuchni:P

    OdpowiedzUsuń
  3. parę lat temu byłam wręcz uzależniona od lakieru do włosów, przełom nastąpił wtedy, gdy już nawet porobiły mi się z tyłu głowy mini dredy xd od tego czasu coraz rzadziej używam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo na penwo zkaupie ten zel z Venus ;D skoro ma takie szerokie zastosowanie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywam lakieri do wlosow, uwazam to za zbedny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja sie nie dziwię ;D Ja w takich sytuacjach jestem sama zdolna do wieeeelu rzeczy! ;DDD

    dziekuje dziekuje dziekuje ;** < 333

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten lakier, taki do torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki żel do rąk by mi się przydał :D. I torebki czyści :D. Super :)).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mm żel do rąk jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są takie mini produkty szczególnie na wyjazdu ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi możesz pomóc sprzątać jak lubisz;D
    ostatnio nie mogę się za to zabrać ani w domu ani w akademiku haha
    takie mini produkty są bardzo fajne, bo wszędzie się zmieszczą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie wiedziałam, że mają lakier do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki żel, tyle, że z Balea, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te mini żele do rąk są fajne, tylko bardzo wysuszają dłonie. Koniecznie trzeba przy nich pamiętać o kremie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się już zdecydujesz co do przystąpienia do Marizy to napisz do mnie maila: ola.paznokcie@wp.pl
    zapiszę Cię do mojej grupy i będziesz miała dostęp do szkoleń w Klubie Mariza i innych bajerów. O wiele lepiej niż jakbyś miała być tm w pojedynkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. otagowalam kochana :DDD http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie uzywałam venusa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyżby dopadło Cię pedantyczne choróbsko? ;D Ja mam cały czas taką fazę... z tymże dodatkowo jestem strasznym bałaganiarzem, więc wychodzi na to, że głównie brudzę i sprzątam ;D Uwielbiam ten żel! Boski jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki żel do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten żel, faktycznie fajna sprawa i kazdemu sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. o tak!taki myjący żel do rąk to wspaniała sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te antybakteryjne żele :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę ten lakier do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam pojęcia że Venus ma w swojej ofercie lakier *.* .. aż chcę go wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. "potem odpoczywałam" tak, tak, byś przyznała, że kac morderca nie ma serca haha :D ja też nie miałam pojęcia, że Venus ma w swojej ofercie lakier do włosów :D haha, no to wielofunkcyjny ten żel xd

    OdpowiedzUsuń