poniedziałek, 30 stycznia 2012

pielęgnuj swoją skórę zimą- recenzja mleczka do ciała Lirene

O mamusiu, ale ziiiimno! A przecież nie prosiłam, chciałam wiosny!:( No, ale cóż.. siedzę z wielkim kubkiem gorącej herbaty, którą parzę sobie średnio co 15 minut, w podwójnych ocieplanych skarpetkach, kapciach, dresach, z max nastawionym kaloryferem i staram się jakoś funkcjonować. Zawsze w takie dni nie potrafię się niczym ogrzać! Ale dość narzekania, w sumie to po prostu.. uroki ZIMY :-).

Właśnie oglądałam zdjęcia z imprezy, niestety żadnego nie dodam, ponieważ nie mam zgody pozostałych osób. Wspomnienia zostają! Niedługo kolejna osiemnastka, a ja już szukam miejsca na swoją, jutro popytam w różnych lokalach :).

Z przyczyn czysto technicznych dziś zamiast zaprezentować Wam mój korektor do twarzy, zrecenzuję mleczko do ciała Lirene. Aparat mi się coś psuje i nie wiem o co chodzi! Natomiast fotki mleczka miałam już na laptopie, a będzie akurat w temacie, ponieważ nawilżanie skóry to bardzo ważna sprawa przy takich mrozach. Postaram się jak najszybciej ogarnąć ten aparat i pokazać Wam korektor! A tymczasem..



MLECZKO DO CIAŁA GŁĘBOKIE NAWILŻANIE SKÓRA SUCHA I NORMALNA, LIRENE
Mleczko otrzymałam od Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris, pochodzi ono z tej samej serii co serum, które recenzowałam TUTAJ
Opakowanie w klasycznym plastiku, dużym ułatwieniem jest specjalne wgłębienie, dzięki któremu nie ma problemów z otwieraniem. Równoczeście wszystko jest wykonane solidnie, więc kosmetyk sam się nie otworzy, nie wyleje. Z wydobywaniem nie ma problemów. Opakowanie mieści 250ml produktu.
Zapach jest niemal identyczny jak w przypadku serum, jednak mleczko ma dużo rzadszą konsystencję, co nie jest zaskoczeniem. 

Kosmetyk bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania, zapach nie utrzymuje się długo. Plusem jest również wydajność.
No i najważniejsze- działanie. Nie różni się pod tym względem zbytnio od poprzedników, których recenzowałam. Przy mojej baardzo suchej skórze na nogach sprawdza się, ale tylko wtedy gdy używam 2x dziennie. Nie ma mowy o 48h nawilżenia (szczególnie podczas mrozów!), ale takich cudów przy mojej skórze nie ma.. :). Natomiast przy regularnym stosowaniu widoczna jest poprawa kondycji skóry, nawilżenie, ujędrnienie. Bardzo przyjemny, jednak chyba zostanę wierna serum, które podbiło moje serce ;-).

Cena: ok. 15,00zł/250ml (dobra, rozsądna cena)



P O D S U M O W U J Ą C
PLUSY:
  • cena
  • wydajność
  • przyjemny zapach
  • szybko się wchłania
  • dobre opakowanie, łatwe wydobycie
  • nawilża, ujędrnia
  • widocznie poprawia stan skóry

MINUSY:
  • brak nawilżenia 48h

Chciałam również podsumować wszystkie produkty do pielęgnacji (tj. peelingi, serum, balsam i mleczko) Lirene, które recenzowałam, a bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Na pewno sięgnę w przyszłości po serum oraz peelingi, które najbardziej przypadły mi do gustu. Jeśli szukacie czegoś odpowiedniego dla siebie to polecam dać szansę właśnie kosmetykom z Lirene! :)

niedziela, 29 stycznia 2012

"Wyszykujemy cię na imprezę!"

Ruszyła wielka akcja UNDER TWENTY „Wyszykujemy cię na imprezę!”.

Konkurs „Wyszykujemy cię na imprezę” jest przeprowadzany na profilu www.facebook.com/UnderTwenty oraz w serwisie www.iBeauty.pl. W wyniku konkursu wybrani zostaną 3 zwycięzcy nagrody głównej - imprezowej stylizacji połączonej z sesją zdjęciową oraz voucherów na zakupy, oraz 10 osób, które dostaną dodatkowe nagrody pocieszenia. Wyniki sesji zdjęciowej opublikowane zostaną w profilu marki na Facebooku oraz w portalu www.iBeauty.pl.

Zgłoszenie do konkursu odbywa się poprzez aplikację dostępną na profilu www.facebook.com/UnderTwenty oraz jednocześnie na stronie www.iBeauty.pl. Poprzez aplikację należy wstawić swoje zdjęcie w imprezowej stylizacji oraz napisać krótko (maks. 5 zdań), dlaczego to właśnie Ciebie UNDER TWENTY powinno wyszykować na imprezę.



Zapraszam do udziału w zabawie!

***

Czeeeść! :) Znów Was muszę przepraszać za długą nieobecność, ale dziś dopiero mam chwilę czasu.. W związku z końcem semestru miałam ogrom nauki, przedwczoraj byłam na osiemnastce koleżanki, wczoraj na zakupach i u cioci, później odsypiałam imprezę, dziś była u mnie rodzina i teraz właściwie chce mi się już spać, ale się zmobilizowałam żeby tu zaglądnąć.
A od jutra rozpoczynamy.. FERIE! Zamierzam porządnie wypocząć:). Jutro co prawda się nie wyśpię, bo rano śmigam na MKS i jadę do kosmetyczki na zabieg, wracając zamierzam kupić balsam do ust Tisane, może któraś z Was używa? Mimo stosowania co 10 minut pomadki ochronnej (która właśnie mi się skończyła), mam suche i piekące usta, mróz jednak robi swoje. Dlaczego nie może przyjść już wiosna?!
To samo mam z dłońmi. Smaruję różnymi kremami, a i tak pękają, uhh..

Z racji tego, że właściwie dziś chciałam się tylko przywitać i przekazać info o konkursie oraz nie wiem zbytnio czym się z Wami jeszcze podzielić to powiem Wam, że dzięki mojej Koleżance kupiłam wczoraj dwie pary butów (czarne szpilki z fuksjowym obcasem oraz jazzówki za kostkę "miodowe") po 19,90zł! Jakaś likwidacja kolekcji w sklepie i można kupić fajne buty po śmiesznej cenie :). Chciałam pokazać fotki, ale coś się nie chce ładować..

Jeszcze PYTANIE DO WAS, ponieważ znalazłam korektor kryjący do twarzy idealny dla mnie i chciałam się z Wami nim pochwalić i go jakoś zrecenzować po ludzku, bo może komuś się przyda.. Więc pytam: w następnym poście zrecenzować mleczko do ciała Lirene czy korektor do twarzy?

Z racji tego, iż mam ferie będę pisywać oczywiście dużo częściej i regularnie. Biorę się za komentowanie Waszych blogów. Buziaki! 

sobota, 14 stycznia 2012

o ulubieńcu ostatnich miesięcy- serum do ciała Lirene

Cześć! Oczywiście tak jak się spodziewałam i zapowiadałam- nie miałam czasu, aby tu zajrzeć w ciągu tygodnia za co bardzo przepraszam.. Wczoraj po przyjściu do domu zjadłam, wyszłam z psem, posiedziałam chwilkę, a potem poszłam spać.. Wstałam po 20, znów wyszłam z Luną i potem zasnęłam na dobre.
Dziś za to się zmotywowałam i wzięłam się trochę za biologię i teraz za napisanie czegoś- buziaki dla mojego FRIEND'A Piotra, który się do tego przyczynił! :D
A jak mi życie mija? Hmm, w zasadzie trudno powiedzieć, bo teraz jest "gorący okres" i trudno nadążyć, ale jakoś daję radę.. bo przecież trzeba :). Jeszcze tylko dwa takie ciężkie tygodnie i zaczynam ferie!
A wy kiedy macie dwutygodniowe wolne od szkoły?;)

Chciałam się Was poradzić.. Potrzebuję DOBREGO korektora do twarzy na krostki i zaczerwienienia, dobrze kryjącego i dość trwałego w cenie do ok. 30zł. Proszę o pomoc!


I mam zamiar kupić fluid Powder Mat Make Up z Manhattanu:
Polecacie/ nie polecacie?


Bardzo proszę o opinie!




SERUM DO CIAŁA GŁĘBOKIE NAWILŻANIE SKÓRA SUCHA I NORMALNA, LIRENE
To kolejny produkt od Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris. Jak się zapewne domyślacie- bardzo go polubiłam, ale po kolei..
Opakowanie to zwykła tubka mieszcząca 200ml, wydobywanie jest łatwe, jednak gdy kosmetyk będzie się kończyć konieczne będzie przecięcie tubki.
Zobaczmy co obiecuje nam producent:
Czymś co bardzo przypadło mi do gustu jest zapach- delikatny, utrzymuje się tylko chwilę po wsmarowaniu. Konsystencja jest dość gęsta, a mimo to dobrze się rozprowadza po skórze, czas wchłaniania jest bardzo krótki (coś dla niecierpliwych). Serum rzeczywiście pozostawia na skórze cienki film, czuć to, jednak nie jest to kłopotliwe, nie przeszkadza.
Produkt jest bardzo wydajny i łatwo dostępny (Rossmann, Natura, małe drogerie i inne sklepy) :).
Przejdźmy do najważniejszego, czyli działania.. I tu muszę zaznaczyć, że dla skóry normalnej nadaje się na pewno i będzie spełniać oczekiwania. Natomiast jeśli chodzi o suchą to zależy jak bardzo jest sucha. Ja mam dość bardzo i u mnie serum bardzo dobrze nawilża, ujędrnia skórę, która staje się miękka i gładka, czyli obietnice producenta zostają spełnione :-). Jednak oczywiście cudów nie ma- 48h nawilżenia jest (przynajmniej w moim przypadku) niemożliwe, aby osiągnąć zadowalający efekt musiałabym stosować codziennie lub według zaleceń- jako kurację 1-2 razy dziennie.
Cena: ok. 14zł/200ml (w zależności od sklepu, cena bardzo dobra)

P O D S U M O W U J Ą C
Plusy:
  • cena
  • wydajność
  • dostępność
  • zapach
  • konsystencja
  • szybkie wchłanianie
  • cienki film na skórze, który ją chroni
  • nawilżenie skóry
  • skóra jest elastyczna, gładka, miękka i ujędrniona
Minusy:

  • efekt nie utrzymuje się przez 48h
  • gdy serum będzie się kończyć może być problem z wydobyciem