piątek, 4 stycznia 2013

KONKURS NOWOROCZNY! + Kwiat Kobiecości

Cześć!
I już mamy Nowy Rok.. A ja wieczny brak czasu. Całą przerwę świąteczną balowałam, teraz nagłe zderzenie z rzeczywistością :). Mam jeszcze tyyle rzeczy do zrobienia! Jutro czeka mnie kupno butów na 100-dniówkę i pozostałych materiałów do sukienki, sprzątanie, lektura, nauka.. W niedzielę goście i milion zadań z chemii, niemożliwe do wykonania, ale będę próbowała. Póki co trzymam się moich postanowień noworocznych: dieta i ćwiczenia przed studniówką (do 10 lutego), lepsza organizacja i nie odkładanie rzeczy na później.

W ramach rekompensaty za nieobecność mam dla Was noworoczny konkurs! Wszystkie nagrody ufundowała firma Silcare. Są to: krem do rąk, odżywka do paznokci oraz 4 lakiery do paznokci (w tym 1 do zdobień). 
Zasady są banalnie proste. Konkurs trwa od 4.01.2013 do 31.01.2013, najpóźniej po tygodniu ogłoszę wyniki. Zwycięzcę wybieram ja. Nagroda zostanie wysłana listem priorytetowym poleconym.

Aby wziąć udział w konkursie musisz:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- polubić fanpage Silcare na Facebook'u TUTAJ (jeśli nie masz FB jest to warunek nieobowiązkowy)
- podać w komentarzu imię i pierwszą literę nazwiska (w celu sprawdzenia punktu wyżej) oraz e-mail
- odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO TO JA POWINNAM WYGRAĆ?
Chętni mogą wstawić powyższy obrazek na swojego bloga;)

SZABLON:
Obserwuję jako:
Lubię fanpage Silcare jako:
E-mail:
Odpowiedź na pytanie:

POWODZENIA!


A teraz mam jeszcze dla Was makijaż, ponownie na mojej koleżance. Tym razem coś mocniejszego ;-).
Jak Wam się podoba?


***

Pamiętacie mój wpis na temat Kwiatu Kobiecości (TUTAJ)? Dziś mam dla Was trochę wiedzy w formie komiksu, zapraszam do zapoznania się z nim!

32 komentarze:

  1. ale cudne oczka ma Twoja kumpela, powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Lubię fanpage Silcare jako: Kornelia W
    E-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego Rudaaa12 wygrać konkurs powinna? :) Sprawa bardzo prosta,wszystkim dobrze znana, gdy Rudaaa12 wygrywa konkurs- cieszy się ziemia cała. I ptaszki ćwierkać zaczynają, i bocian jakiś czarny nawet przyleci, a dodatkowo radują się małe dzieci! Rączki swoje malusińkie do mamusi wyciągają, szczęśliwą nowinę do ucha wygłaszają : Mamo, mamo, mamo! Słyszałaś owe plotki? Rudaaa12 wygrała konkurs bardzo prosty. Teraz w jej kosmetyczce parę cudeniek przybyło, ma nowy kremik, i lakierów parę- oj warto jej było wziąć udział w tej zabawie. Mama nie rozumiejąc co dzieciak gaworzy, nieumyślnie odpowiada oj tak tak kochanie mamusia też Cię nad życie kocha, na co mały szkrab strzela mamusi focha :D


    wena mnie dopadła :D


    skasowałam i dodałam jeszcze raz,żeby było bez błędu :D oj czy ja wiem czy taka fajna, będą lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bawię się, ale makijaż boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia biorącym udział w konkursie :) a makijaż jakiś taki za mocny, ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaż ;D
    lubie mocne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Ewka501
    Lubię fanpage Silcare jako: Ewelina K.
    E-mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź na pytanie: Powinnam wygrać ponieważ nigdy nie miałam nic z tej firmy i jestem tych kosmetyków bardzo ciekawa i chętnie podzielę się swoją opinią na ich temat. Dodatkowo obecnie krucho u mnie z kasą więc chętnie przygarnę taką paczuszkę ;)

    Bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię tak mocno podkreślone oko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci wyszedł make up:) takie ciemne barwy pasują do Twojej cery:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  13. musisz się tu częściej pojawiać;D
    i powodzenia biorącym udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. w city :D? o kkurcze haha :D zalezy kiedy :D ale w sumie w tym roku jesczez tam nie bylam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: mia.vico
    Lubię fanpage Silcare jako: nie
    E-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego ja powinnam wygrać? Bo nie udaje mi się raczej w konkursach. Chętnie tez wypróbowałabym te kosmetyki.I nigdy jeszcze nie miałam lakieru do wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oko jest bosko pomalowane, masz talent :D. Też chciałabym mieć taką koleżankę, która by mnie tak ładnie malowała :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowny makijaż! Zawsze o takim marzyłam, ale u mnie by się nie sprawdził taki ciemny, a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i prawidłowo, oby Ci ten banan z buźki nie znikał! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nagroda bardzo fajna ale jakoś nie mam teraz weny na konkursy

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie takie ciemniejsze akcenty na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Paradoxa raz
    Lubię fanpage Silcare jako: Iwona B
    E-mail:iwonab53@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie Kocham lakiery do paznokci Pazurki maluje co drugi dzień Lubie wszystkiego próbować Tę kolorki są piękne Zmalowałabym z nich jakiś fajny wzorek Supe prezent

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:edka767
    Lubię fanpage Silcare jako:Edyta K
    E-mail:edka767@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:

    Powinnam wygrać bo taki zestaw by mi się przydał
    piękne kreacje paznokciowe na świat by wydał.
    Uwielbiam malować, uwielbiam paznokcie ozdabiać,
    bo przynajmniej urodą nie muszę nadrabiać.
    Lakiery są w pięknych kolorach,moich ulubionych
    nie mogę się doczekać paznokci nimi ozdobionych.

    Poza tym moja skóra rąk jest bardzo sucha,
    i by była ładna, piękna - mnie nie słucha.
    Taki kremik wszystkie kłopoty by rozwiązał
    i bliską współpracę z moimi dłońmi by nawiązał
    Pieścił by je ciągle, aż by się uśmiechały,
    mrozu, zimna, szorstkości z nim by się nie bały.
    Dzięki niemu odpowiednie nawilżenie by otrzymały,
    na piękne, atrakcyjne w każdym świetle by wyglądały,

    I takie oto są powody bym je dostała,
    z taką wygraną pięknie dłonie bym miewała,
    a jak wiemy dłonie są wizytówką każdej kobiety,
    zadbane dłonie zauważy nawet człowiek ślepy.
    Marzę o dłoniach gładkich i delikatnych,
    miękkich, fajnych, zgrabnych, ponętnych.
    Z tą wygraną udałoby mi się cel osiągnąć,
    i do kobiet z najpiękniejszymi dłońmi się zaciągnąć.




    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    Lubię fanpage Silcare jako:Katarzyna L.
    E-mail:kasiulek1992@op.pl
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego ja?? Ponieważ kocham lakiery, a niestety cierpię na brak funduszy i chwilowo nie mam za co kupić sobie jakiegoś fajnego...

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:Mort Nieważne
    Lubię fanpage Silcare jako:Aleksandra K
    E-mail:olakochan2000@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:Dlaczego to ja powinnam wygrać? Interesuje się kosmetykami, lubię testować wszystkie kosmetyczne nowości.Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, a najbardziej tych zgrabnych lakierów do paznokci w tych pięknych buteleczkach. Lubię odkrywać i testować nie znane mi jeszcze kosmetyki.Na temat tej firmy czytałam wiele pochlebnych recenzji,więc z chęcią sprawdziłabym czy zgadzam się z innymi bloggerkami. Mam nadzieje, że mam chociaż odrobinę szansy na przetestowanie tych cudeniek. Jeśli to ja bym wygrała na mojej twarzy na pewno by się pojawił szeroki uśmiech i byłabym najszczęśliwszą dziewczyną na całym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń