niedziela, 20 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą: Rihanna

Cześć!
Dzisiaj na szybko, totalnie nie mam czasu przez tą studniówkę i naukę.. Urwanie głowy, ale jak się uda to postaram się jutro przed szkołą zamieścić jakąś recenzję, tym razem będzie o podkładach ;).

A tymczasem już kolejny tydzień akcji pt. Zainspiruj się gwiazdą!
U mnie oczywiście znowu makijaż :). Robiony bardzo szybko, miałam na niego 20min.. Dlatego proszę o łaskawość w ocenie! :D Inspirowałam się tym zdjęciem:
A oto moja wersja:
Makijaż nosiła oczywiście Dżasta i chyba nie było tak źle skoro po zmyciu ust i dolnej kreski zdecydowała się iść tak na próbę poloneza :). Jak myślicie, pasuje jej?

15 komentarzy:

  1. Kocham Rihannę, mam jej dwie płyty :)
    Makijaż cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci wyszło odwzorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy fajnie, usta tak trochę nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny makijaż, ślicznie odwzorowany! Zapisany

    OdpowiedzUsuń
  6. Rihanna wyszła świetnie, oj świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczko boskie ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio pasuje :)dolna kreska i usta zdecydowanie nie pasują do dziewczyny jak dla mnie. Ale... Chodzi o zabawę i odwzorowanie, a to Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci to wyszło, świetny makijaż.
    Pozdrawiam i obserwuję.:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawosc mnie zzera, dawaj nastepna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie uchwyciłaś styl Riri!

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwone usta są cudowne ;) makijaż praktycznie taki sam jak Rihanny ;)

    OdpowiedzUsuń