niedziela, 13 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą: Taylor Swift

Hej hej! Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w akcji organizowanej na blogu Keep Smiling, każdego tygodnia "ściągamy z gwiazd" w dowolny sposób :). W tym tygodniu jest to Taylor Swift, ja postawiłam na makijaż. Co prawda jestem totalną amatorką i nie znam się na tym, ale to w końcu zabawa!
Nie patrzyłam na konkretne zdjęcie, ale wykonałam mniej więcej (mniej niż więcej) coś takiego, co Taylor prezentuje najczęściej. To znaczy: czerwone, zaakcentowane usta i wyraźna kreska na oku.

Enjoy!

26 komentarzy:

  1. robisz super kreske na oku :) ja sie musze gimnastykowac;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ta czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kreska. Lubię takie makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz !!! Czerwone usta^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na taaak, świetnie Ci to wyszło! :)
    Ja jeszcze dzisiaj w domciu choruję, ale już juuutro sprawdzian z matmy -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie jest... świetne, haha :D
    aż kusi mnie żeby też wziąć w tym udział, więc może za jakiś czas :P
    czekam na Rihanne i Marylin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kreseczka faktycznie piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. megaa :) zazdroszczę wprawnej ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci w takim kolorze ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i idealna kreska, lepsza niż Taylor :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie Ci to wyszlo :o eej, przyjedz do mnie i pomaluj mnie na studniówkę :D wtedy Ci oddam czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. peeewnie ja tym bardziej ze jesli bylas zasmarkana i w ogiole to juz w ogole :D czego nie powiedzialas Czesc ?! :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie malujesz kreski <33

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwień na ustach mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci w tak intensywnych ustach

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie więcej ci wyszło ! :)
    Obserwujemy?
    Ja już dodałam
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham połączenie czerwonych ust z kreską :) mm :)

    OdpowiedzUsuń